Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko sellainen nainen joka kuvailee itseään sanoilla "Pikku Myy", "tättähäärä" "pyörremyrsky"

Vierailija
12.04.2020 |

...eli koet hyvänä asiana olla luonteeltasi ns.voimakas ja mielellään tuot sen esiin.

Kommentit (105)

Vierailija
81/105 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en ymmärrä ihmisiä jotka puhuu esim.aviomiehestä isukkina, perheestään herrasväki Kiljusesta, lapset on lapsukaisia tai pesue.

Vierailija
82/105 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan tuommoista tunnusta. Täällä foorumilla on vain rauhallisia ja älykkäitä ihmisiä, jotka kuvailevat itseään introvertiksi. Kyllähän sen huomaa yleensä keskustelun tasostakin.

Ehkä monella on pikkumyyn ja haisulin palstapersoona, ulkomaailmassa ovat sitten jotain niiskua (erakko insinööri) ja vilijonkkaa (eristäytyvä nirppanokka)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/105 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mä oon sellainen että mua joko rakastaa tai vihaa"

'if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.'

Sanoi Marilyn M.

Harva oman elämänsä "pikkumyy" vastaa edes murto-osaa tuosta.

Minä nautin oman elämänsä pikkumyistä; ne on niin helppo murskata henkisesti ja itkemään saada.

Ne kestää tasan ei yhtään itseään kohtaan sitä, mitä antavat toisille.

Ei, vaan sanoi niiskuneiti uudessa instapostauksessaan.

Vierailija
84/105 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs miehen tuttu on tällainen "Pikku Myy". yli 40v nainen ja facebookissa olen nähnyt kuvia, joissa hänellä on mm. sellaisia mekkoja, joissa on eriväriset räikeät isot taskut ja kampaus samanlainen kuin pikku Myyllä.  Voisi kuvitella, että hän on päiväkodissa töissä, mutta ei ole. On kaupungin virassa toimistotyössä, ei liity lapsiin. Eikä hänellä itsellään edes ole lapsia. Ja nimittää itseään Pikku Myyksi: "Tämä Pikku Myy lähtee nyt lenkille". 

Käsittääkseni hän on kuitenkin ihan mukava ja tavallinen ihminen muuten. 

Vierailija
85/105 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tinderissä "räväkkä pikku-myy"

Oli sitte sohvalla makaava läskikasa joka valitti kaikesta mitä voi keksiä.  Yksi tapaaminen riitti.

Vierailija
86/105 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä asia olla voimakas.

Vierailija
87/105 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku Myyksi itsensä kuvaileva ei ole mikään kiva kaveri tai aina ystävien suosiossa, vaikka onkin porukan keskipiste siellä, missä milloinkin sattuu olemaan.  Pikku Myy ei ole missään nimessä äitihahmo, kunhan itsestään huolehtii - ja sitäkin usein käsittämättömällä tuurilla. Pikku Myyn lapset otettaisiin huostaan alta aikayksikön. 

Muumien Pikku Myy on oikeudenmukaisuuden puolesta puhuja, idealisti ja anarkisti, joka vähät välittää muiden ihmisten mielipiteistä ja jättäisi milloin vain kaiken sovinnaisen elämän taakseen ja lähtisi mukaan Greenpeacen tempauksiin jonnekin sademetsään, köyttäisi itsensä puuhun hakkuutyömaalla tai vapauttaisi turkistarhoilta elämiä luontoon.

Vierailija
88/105 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin kuvailla olevani vähän kuin Pikku Myy. Olen vilkas, villi, kapinallinen ja oikeastaan jopa anarkistinen, todella kiltti, oikeudenmukainen, kokeilunhaluinen, utelias ja spontaani, ujo. Olen myös ketterä ja taitava liikkumaan, kiipeilen mielelläni puissa. Kaikki muut Muumilaakson asukkaat on jokseenkin tavallisia ja yhteiskuntaan hyvin sopeutuvia paitsi Pikku Myy. No, Mörkö ehkä on se väärin ymmärretty introvertti mutta niin rauhallinen, ettei se sovellu minuun.

Minusta Pikku Myyssä ei ole mitään vikaa: Ihana, hyväsydäminen oikeudenmukaisuuden puolustaja.

Kiipeilet puissa? Siis  oletko sä aikuinen? Olispa kiva lähtee sun kanssa vaikka kävelylle tai piknikille kun sä alat kiipeilemään puissa kesken kaiken. 

Vierailija
89/105 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tuntenut kolme tällaista itseään Pikku Myyksi kutsuvaa naista. Kaikki tosi lyhyitä, max 155 cm, ja tukka värjätty kirkkaanpunaiseksi. Kahdella oli myös tuo mainittu Pikku Myy tatuointi. Että kyllä näitä todella on olemassa. Se että mitä se Pikku Myynä eläminen sitten heille merkitsi, en osaa sanoa, mutta veemäisiä persoonia olivat kaikki tietyllä tavalla, eivätkä tuntuneet oikein pitävän minusta, paljon pidemmästä ja rauhallisemmasta naisesta. Puhe kääntyi aina heihin itseensä, oli aihe mikä hyvänsä.

Vierailija
90/105 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas en ymmärrä ihmisiä jotka puhuu esim.aviomiehestä isukkina, perheestään herrasväki Kiljusesta, lapset on lapsukaisia tai pesue.

Mä nimitän mun veljen perhettä Kiljusen herrasväeksi, sellanen porukka se nimittäin on :). Lapset 3-7v. Ääntä lähtee ja hirveä hulina ja vilinä koko ajan. Mä en ole tottunut yksin asuvana niin kovaan meteliin.  Tämä on sellaista ystävällistä ja humoristista naljailua, veljen vaimo ainakin naureskelee mukana. 

Vierailija
91/105 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä nimitän mun veljen perhettä Kiljusen herrasväeksi, sellanen porukka se nimittäin on :). Lapset 3-7v. Ääntä lähtee ja hirveä hulina ja vilinä koko ajan. Mä en ole tottunut yksin asuvana niin kovaan meteliin.  Tämä on sellaista ystävällistä ja humoristista naljailua, veljen vaimo ainakin naureskelee mukana. 

Joo, itsekin kutsun tuttavaperhettä leikillisesti tuolla nimityksellä, koska ovat vain niin äänekkäitä! Lapset tosi mukavia, mutta luonteeltaan kuin villi-ihmisiä. Kyseessä vähän boheemimpi perhe noin muutenkin, mikä varmasti osin selittää heidän käytöstään.

Vierailija
92/105 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, oon prinsessalady.

Vierailija
93/105 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen Hattivatti ja huojun kylmän nihkeänä pimeässä kellarissa.

Vierailija
94/105 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ärsyttäviä, jotka tekee tietoisesti itsestään pikku-myyn. Siis aikuinen ihminen kuvittelee olevansa joku pikkuinen pippurinen tyttö nutturoineen. Naurettavaa.

Vierailija
95/105 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon tuntenut kolme tällaista itseään Pikku Myyksi kutsuvaa naista. Kaikki tosi lyhyitä, max 155 cm, ja tukka värjätty kirkkaanpunaiseksi. Kahdella oli myös tuo mainittu Pikku Myy tatuointi. Että kyllä näitä todella on olemassa. Se että mitä se Pikku Myynä eläminen sitten heille merkitsi, en osaa sanoa, mutta veemäisiä persoonia olivat kaikki tietyllä tavalla, eivätkä tuntuneet oikein pitävän minusta, paljon pidemmästä ja rauhallisemmasta naisesta. Puhe kääntyi aina heihin itseensä, oli aihe mikä hyvänsä.

Lisään vielä että kahden noista tiedän olevan oikeasti ilkeitä, vaikka kasvotusten esittävät positiivista ja iloista tyyppiä. Puhuivat nimittäin minulle paljon pahaa muista selän takana, joten oletan että puhuivat pahaa myös minusta muille. En jaksanut ketään ystävänä, joten kun pakollinen kanssa käyminen loppui, samoin loppui koko yhteydenpitomme. Tunsin nämä siis koulutus- ja työkuvioista, eri aikoihin tosin.

Vierailija
96/105 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
97/105 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee vähän lapsellinen kuva jos aikuinen nainen kuvailee noilla sanoilla itseään. Sellainen tarkoituksenmukainen söpöily.

Toki aktiivisuus on ihan hieno asia, mutta jos on vain törkeä käytökseltä ja kutsuu itseään pyörremyrskyksi niin en ehkä tule juttuun.

Kaikki tyylillään.

Vierailija
98/105 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten tyhmyys ei sinänsä enää yllätä vaikka mitä näkisi, mutta välillä sitä kyllä ihmettelee tuota lapsellisuutta. Asioita joita en käsitä ovat esimerkiksi akkojen muumihössötykset, aikuisten miesten nimeltä mainitsemattomat mustanaamiokerhot ja kiusaaminen työpaikoilla.

Vähän ohi aiheen meni, mutta menköön.

Vierailija
99/105 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on noita 155cm lyhyyteen kasvaneiden naisten ns. voimaantumisia millä kuvaavat itseään. 

On se niin hauskaa olla lyhyt kun saa koko elämänsä kuulla siitä että on tappi. En ole tätä pituuttani valinnut, kiitos vaan!

Vierailija
100/105 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

'if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.'

Nämä. Nämä on niitä oikeasti pelottavia. En oo ikinä painanu sydäntä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi