Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko sellainen nainen joka kuvailee itseään sanoilla "Pikku Myy", "tättähäärä" "pyörremyrsky"

Vierailija
12.04.2020 |

...eli koet hyvänä asiana olla luonteeltasi ns.voimakas ja mielellään tuot sen esiin.

Kommentit (105)

Vierailija
21/105 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä aiheesta on ollut täällä ennemminkin keskustelua ja nämä "Pikku Myyt" teilattiin kyllä aika yksimielisesti tärähtäneiden joukkoon kuuluviksi tyypeiksi.

En ole sellainen, mutta en osaa kyllä sanoa kuka hahmoista olisin, en varmaan yksikään.

Muumien hahmot voidaan luokitella samalla tavalla kuin Tuntemattoman sotilaankin. Sitä en tiedä onko profilointeja tehty näiden teosten hahmojen välillä, toivottavasti ei.

Vierailija
22/105 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kuvailla olevani vähän kuin Pikku Myy. Olen vilkas, villi, kapinallinen ja oikeastaan jopa anarkistinen, todella kiltti, oikeudenmukainen, kokeilunhaluinen, utelias ja spontaani, ujo. Olen myös ketterä ja taitava liikkumaan, kiipeilen mielelläni puissa. Kaikki muut Muumilaakson asukkaat on jokseenkin tavallisia ja yhteiskuntaan hyvin sopeutuvia paitsi Pikku Myy. No, Mörkö ehkä on se väärin ymmärretty introvertti mutta niin rauhallinen, ettei se sovellu minuun.

Minusta Pikku Myyssä ei ole mitään vikaa: Ihana, hyväsydäminen oikeudenmukaisuuden puolustaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/105 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä noi sanat kuvaa enemmänkin sellaista jatkuvaa puuhailijaa, kotona koko ajan rätti kädessä. Verhoja ja sisustusta vaihdetaan koko ajan. Järjestellään perheelle menoja kaikelle vapaa-ajalle, pyydellään koko ajan vieraita kylään. Häärätään koko ajan joka puolella jne. Puhutaan koko ajan kaikkea turhaa höpötystä niin ettei muut saa puheenvuoroa.

Tämä on Vilijonkka eikä Pikkumyy.

Et ole ymmärtänyt Viljonkan hahmoa yhtään, jos ajattelet, että se kutsuisi kokoajan vieraita kylään ja järjestelisi menoja perheelle. Viljonkka oli eristäytynyt siivoushullu, hyvin epäluuloinen kaikkea ja kaikkia kohtaan, ei siedä iloa. Viljonkan tapainen ihminen soittaa poliisille, kun naapurissa on juhlat.

Vierailija
24/105 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä oon sellainen että mua joko rakastaa tai vihaa"

Vierailija
25/105 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen Vilijonkka. Menen aina edellä ja muut seuraa jonossa. Kissatk8n määrään kotona jonoon taakse, niin mennään kiltisti syömään. Joskus joku kuriton kissa ryntää ohi.

Jääkö tuo onneton katti ilman ruokaa sitte :(

Ei jää, mikään ei voi estää sitä syömästä. Sitä paitsi kukaan ei kestäisi sitä ruoan ruinaamista, jos se ei saisi ruokaa. Ensin alkaa se hirvee stallauks ja jos se ei auta, niin se kauhee rapätys ja jo uskallat nousta sohvalta, niin tulee puskee jalkoja ja tavalla tai toisella johdattaa sut keittiötä kohti.

Vierailija
26/105 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tumma ja tulinen.

Vierailija
27/105 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen Vilijonkka. Menen aina edellä ja muut seuraa jonossa. Kissatk8n määrään kotona jonoon taakse, niin mennään kiltisti syömään. Joskus joku kuriton kissa ryntää ohi.

Jääkö tuo onneton katti ilman ruokaa sitte :(

Ei jää, mikään ei voi estää sitä syömästä. Sitä paitsi kukaan ei kestäisi sitä ruoan ruinaamista, jos se ei saisi ruokaa. Ensin alkaa se hirvee stallauks ja jos se ei auta, niin se kauhee rapätys ja jo uskallat nousta sohvalta, niin tulee puskee jalkoja ja tavalla tai toisella johdattaa sut keittiötä kohti.

:D

Vierailija
28/105 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vahvatahtoinen, mutta Mörkö enkä Myy. Myyn päälle pitäisi istua, pirun raskas tyyppi.

Vierailija
29/105 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee mieleen rasittava itsensä korostaja, sellainen pinkkitukkainen ”olen vähän räväkkä ja pirtsakka” -tyyppinen nainen, jonka älykkyysosamäärä ei ole aivan akateemista tasoa.

Vierailija
30/105 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Haisuli.

Vierailija
31/105 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin kuvailla olevani vähän kuin Pikku Myy. Olen vilkas, villi, kapinallinen ja oikeastaan jopa anarkistinen, todella kiltti, oikeudenmukainen, kokeilunhaluinen, utelias ja spontaani, ujo. Olen myös ketterä ja taitava liikkumaan, kiipeilen mielelläni puissa. Kaikki muut Muumilaakson asukkaat on jokseenkin tavallisia ja yhteiskuntaan hyvin sopeutuvia paitsi Pikku Myy. No, Mörkö ehkä on se väärin ymmärretty introvertti mutta niin rauhallinen, ettei se sovellu minuun.

Minusta Pikku Myyssä ei ole mitään vikaa: Ihana, hyväsydäminen oikeudenmukaisuuden puolustaja.

Oksu

Vierailija
32/105 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mymmeli taitaa olla miedompi versio Myystä? Itsetietoinen tapaus hänkin. Mymmeli ja Vilijonkka eivät oikein tule toimeen.

Mä olen Hemuli. Yritän aina järjestellä toisten asioita. Tiedän miten asiat pitäisi hoitaa.

Vierailija
33/105 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä noi sanat kuvaa enemmänkin sellaista jatkuvaa puuhailijaa, kotona koko ajan rätti kädessä. Verhoja ja sisustusta vaihdetaan koko ajan. Järjestellään perheelle menoja kaikelle vapaa-ajalle, pyydellään koko ajan vieraita kylään. Häärätään koko ajan joka puolella jne. Puhutaan koko ajan kaikkea turhaa höpötystä niin ettei muut saa puheenvuoroa.

Tuohan on Viljonkka eikä Pikku Myy. Pikku Myytä ei voisi verhot paljon vähempää kiinnostaa.

Vierailija
34/105 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oksu

Miksi? :)

Vierailija
35/105 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita on semmonen tomera ja jämpti.

Vierailija
36/105 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on noita 155cm lyhyyteen kasvaneiden naisten ns. voimaantumisia millä kuvaavat itseään. 

Juu, 150 cm ja 100 kg

Vierailija
37/105 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole ymmärtänyt Viljonkan hahmoa yhtään, jos ajattelet, että se kutsuisi kokoajan vieraita kylään ja järjestelisi menoja perheelle. Viljonkka oli eristäytynyt siivoushullu, hyvin epäluuloinen kaikkea ja kaikkia kohtaan, ei siedä iloa. Viljonkan tapainen ihminen soittaa poliisille, kun naapurissa on juhlat.

No onko Myy kiinnostunut sosiaalisesta hääräämisestä ja juhlien järjestämisestä? Ei niin pätkääkään.

Vierailija
38/105 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onko Myy kiinnostunut sosiaalisesta hääräämisestä ja juhlien järjestämisestä? Ei niin pätkääkään.

No missä sanoin, että Myykään olisi? Sanoin, ettei Viljonkka ole sosiaalinen häärääjä, vaan kaikkea muuta. Miksi siis se mielestäsi tarkoittaa, että mielestäni Myy on sellainen?

Vierailija
39/105 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Tiuhti.

Vierailija
40/105 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viljonkka on mielensä pahoittaja, verhon raosta kurkkija, paheksuja, yleisönosastoon kirjoittelija, heippa-lappujen kirjoittelija, isännöitsijälle soittelija.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän