Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko sellainen nainen joka kuvailee itseään sanoilla "Pikku Myy", "tättähäärä" "pyörremyrsky"

Vierailija
12.04.2020 |

...eli koet hyvänä asiana olla luonteeltasi ns.voimakas ja mielellään tuot sen esiin.

Kommentit (105)

Vierailija
1/105 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollenkaan. Sulaudun mieluummin tapettiin. 

Vierailija
2/105 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en halua mitään huomiota koskaan. Jos muumeista joku olisin niin Nuuskamuikkunen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/105 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on noita 155cm lyhyyteen kasvaneiden naisten ns. voimaantumisia millä kuvaavat itseään. 

Vierailija
4/105 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Mörkö

Vierailija
5/105 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, olen Homssu.

Vierailija
6/105 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Olen luonteeltani hyvin rauhallinen.

Vierailija
7/105 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tuollaisilla sanoilla itseään kuvailevat naiset aiheuttavat myötähäpeää.

Vierailija
8/105 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä noi sanat kuvaa enemmänkin sellaista jatkuvaa puuhailijaa, kotona koko ajan rätti kädessä. Verhoja ja sisustusta vaihdetaan koko ajan. Järjestellään perheelle menoja kaikelle vapaa-ajalle, pyydellään koko ajan vieraita kylään. Häärätään koko ajan joka puolella jne. Puhutaan koko ajan kaikkea turhaa höpötystä niin ettei muut saa puheenvuoroa.

Vierailija
9/105 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ollenkaan. Sulaudun mieluummin tapettiin. 

Tättähäärä on mun mielestä tyttöLASTA kuvaava sana, en ole ikinä kuullut sitä käytettävän aikuisesta naisesta. Muutenkin nuo kuvailut on sellaisia, että harva itsestään tuollaista sanoo, joillain muilla sitten voi olla tällaisia kommentteja toisista sanottavana.

Vierailija
10/105 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Nuo "olen pikku myy"-tyypit on usein ylpeästi ku*ipäitä.

Vierailija
11/105 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen Vilijonkka. Menen aina edellä ja muut seuraa jonossa. Kissatk8n määrään kotona jonoon taakse, niin mennään kiltisti syömään. Joskus joku kuriton kissa ryntää ohi.

Vierailija
12/105 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä noi sanat kuvaa enemmänkin sellaista jatkuvaa puuhailijaa, kotona koko ajan rätti kädessä. Verhoja ja sisustusta vaihdetaan koko ajan. Järjestellään perheelle menoja kaikelle vapaa-ajalle, pyydellään koko ajan vieraita kylään. Häärätään koko ajan joka puolella jne. Puhutaan koko ajan kaikkea turhaa höpötystä niin ettei muut saa puheenvuoroa.

Tämä on Vilijonkka eikä Pikkumyy.

Vierailija
13/105 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuttu on sellainen, ja se ikävä kyllä vaikuttaa myös ihmissuhteisiin. Tapana kiukutella jos siltä tuntuu, ja varoitin häntä ettei siitä seuraa hyvää. Kun mies jätti, hän myönsi että olin ollut oikeassa. Yleensä tajuavat liian myöhään.

Vierailija
14/105 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska tuollaiset naiset ovat useimmiten hankalia, rasittavia persoonia ja kuka nyt haluaisi antaa sellaista kuvaa itsestään? Sen sijaan itseäni on yritetty ujuttaa tuollaiseen pikkumyymäiseen luonnehdintaan, vain koska olen pieni ja toimelias nainen. Olen oikeasti kaikella tavalla kyseisen hahmon vastakohta!

Vierailija
15/105 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on Vilijonkka eikä Pikkumyy.

No ei ole mikään Viljonkka sosiaalinen, vieraita kutsuva häärääjä!

Viljonkka on yksinäinen, neuroottinen, katkera puurtaja.

Vierailija
16/105 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on noita 155cm lyhyyteen kasvaneiden naisten ns. voimaantumisia millä kuvaavat itseään. 

Ei pidä paikkansa. Olen Ninni.

Vierailija
17/105 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä aiheesta on ollut täällä ennemminkin keskustelua ja nämä "Pikku Myyt" teilattiin kyllä aika yksimielisesti tärähtäneiden joukkoon kuuluviksi tyypeiksi.

En ole sellainen, mutta en osaa kyllä sanoa kuka hahmoista olisin, en varmaan yksikään.

Vierailija
18/105 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ovat todennäköisesti jollain tasolla epävakaalla persoonallisuudella varustettuja.

Vierailija
19/105 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen Vilijonkka. Menen aina edellä ja muut seuraa jonossa. Kissatk8n määrään kotona jonoon taakse, niin mennään kiltisti syömään. Joskus joku kuriton kissa ryntää ohi.

Jääkö tuo onneton katti ilman ruokaa sitte :(

Vierailija
20/105 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä tutulla, aikuisella naisella, on jopa tatuoituna kehoonsa tämä Pikku Myy, koska "lempparihahmo" ja "mä olen tällainen". Myötähäpeän määrää ei pysty sanoin kuvailemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän