Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä se kertoo jos naisen puhelinliittymä on miehensä nimissä?

Vierailija
11.04.2020 |

Onko nainen jotenkin yksinkertainen tai holhouksen alainen jos aviomies omistaa naisen puhelinliittymän?

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voidin kuvitella, että seuraavan puhelinliittymäni on poikaystäväni nimissä, kun muutamme yhteen hänen kotimaahansa.

Vierailija
2/72 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sekä mieheni, että kolmen nyt jo muualla asuvan poikamme liittymät ovat minun nimissäni. Mitä haluat siitä päätellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voidin kuvitella, että seuraavan puhelinliittymäni on poikaystäväni nimissä, kun muutamme yhteen hänen kotimaahansa.

Tämä nainen asuu Suomessa ja sekä hän että mies ovat ihan Suomalaisia.

Vierailija
4/72 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheen kaikki 12 liittymää on kilpailutettu samalla kerralla, ja paperityön vähentämiseksi ne ovat myös samassa laskussa.

Vierailija
5/72 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä nainen asuu Suomessa ja sekä hän että mies ovat ihan Suomalaisia.

No jos mies on ottanut molemmille samalla?

Vierailija
6/72 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen maksaa sitten luonnossa sen.

Vierailija
7/72 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perheen kaikki 12 liittymää on kilpailutettu samalla kerralla, ja paperityön vähentämiseksi ne ovat myös samassa laskussa.

Maksatteko aikuistenkin lasten puhelinlaskut?

Vierailija
8/72 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä omituisia mielleyhtymiä teillä asiasta. Mutta jonkun kapeassa maailmassa arjen organisointi on merkki kehitysvammasta. Näemmä.

Vierailija
9/72 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on silloin luottotiedoton! MOT

Vierailija
10/72 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen syö silloin miehensä räkää?

Vierailija
11/72 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei aikuinen ihminen saa itse hoidettua puhelin- tai muita asioitaan niin onhan elämänhallinnassa jotain häikkää

Vierailija
12/72 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksatteko aikuistenkin lasten puhelinlaskut?

Kysy sitä sitten monen vuoden päästä, kun meillä on aikuisia lapsia. Nyt ovat kouluikäisiä, joten tietenkin maksetaan niiden laskut.

Vierailija
13/72 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerrohan ap miten sait tietää? Stalkkasitko?

Vierailija
14/72 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo sen, että operaattorin palveluksessa oleva puoliso saa liittymän henkilökuntahintaan.

Vierailija
15/72 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se kertoo että miehen auto on naisen nimissä?

Vierailija
16/72 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miksi ihmeessä joku pohtii miettimään tällaista asiaa!?

Vierailija
17/72 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se kertoo siitä, että mies halusi sen minulle hankkia. Minusta yksi puhelin perheessä riitti, mutta yksi liikenneonnettomuus ilman puhelinta muutti mieleni. Jouduin töissä puhumaan puhelimessa enemmän kuin olisin halunnut ja jätin työpuhelimen aina töihin, etteivät työt seuraa kotiin. Oma puhelimeni ei kulje aina mukanani vapaa-ajallakaan.

Vierailija
18/72 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ensimmäinen matkapuhelimeni oli NMT-900. Siinä ei ole irroitettavaa SIM-korttia, kuten GSM puhelimissa.

Mieheni osti ensimmäisen oman matkapuhelimensa pari vuotta myöhemmin, jolloin GSM puhelimet olivat jo yleistyneet.

Meni vuosi tai pari, ja mieheni työnantaja osti hänelle työpuhelimen, jolla oli lupa soitella myös yksityispuheluita. Mieheni totesi, että kyllä hän yhdellä puhelimella pärjää. Tuolloin oli jo tiedossa, että NMT-tekviikka tulee jäämään kokonaan pois käytöstä lähivuosina. Eli minun olisi pitänyt hankkia uusi puhelin ja uusi liittymä. Tuohon aikaan se tarkoitti myös uutta numeroa. Mieheni puhelin oli kuitenkin vielä ihan käyttökelpoinen ja numerokin oli sukulaisteni tiedossa, joten otin mieheni puhelimen liittymineen omaan käyttööni. Niiltä jäljiltä puhelinliittymäni on edelleen mieheni nimissä. On siitä kyllä ollut puhetta, että voisi sen vaihtaa minun nimiini, niin ei tulisi ongelmia, jos mieheni sattuisi kuolemaan.

Lastemme (myös täysi-ikäisten opiskelijoiden) liittymät ovat isänsä nimissä.

Vierailija
19/72 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisiko siitä, että mies on solminut sen perheelleen edullisimman sopimuksen, kun on käynyt operaattorilla?

Meillä on toisin päin. Pitkään mieheltä piti saada valtakirja, kun vaihdoimme liittymät kerralla edullisemmalle. Vanhimman tyttären, pojan ja nuorimman tyttären liittymät oli omani lisäksi minun nimissä. Keskimmäisen tyttären ja miehen liittymä hänen nimissään. Lopulta kävimme miehen kanssa operaattorin luona ja siirsimme kaikki liittymät minun nimiini. Oli järjetöntä, kun aina sitä ennen asioidessa liittymien osalta tarvitsi molemmat paikalle tai puhelimeen ja työaikaan olimme pääasiassa aivan eri suunnilla.

Yritimme kumpikin hoitaa asioita, mutta liittymäasioissa se tarkoitti yleensä, että joko kummankin oli asioitava samassa asiassa peräkkäin tai yhdessä. On paljon helpompaa, kun jompikumpi voi hoitaa kaikki asiat kerralla.

Vierailija
20/72 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudenperheessä kaikki puhelinliittymät olivat isän nimissä. Nykyään meidän aikuisten lasten liittymät on siirretty meille itsellemme, mutta äidin liittymä on vielä isällä. Heillä on avioliiton myötä yhteinen talous, niin käytännössä omistajalla ei ole mitään väliä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän