Missä tapaatte rakastajaanne
Eli jos teillä on salasuhde, missä tapaatte? Varsinkin jos molemmat ovat varattuja.
Kommentit (148)
"Ravintola"n paskahuussissa tietysti
Varmaan aika vaikea tässä poikkeustilanteessa selitellä tämmöisiä menoja, kun kaikkea turhaa liikkumista pitäisi vältellä ja on yleisessä tiedossa että monessa firmassa työmatkat on jäissä eli niihinkään ei voi vedota.
Tiedän mistä puhutaan. Minäkin olin nuoruudessani ajautunut naimisiin mukavan miehen kanssa. Arki oli peruskivaa mutta kiihkeän seksin sain muualta. Kymmenen vuotta elin noin. Kun tuli lasten aika, tajusin että en voi tähän perustaa perhettä. Läksin rakastajani perään, nyt meillä on nelikymppisinä peruskivaa, lapsia ja kiihkeää seksiä. Tämä riittää minulle.
Pettäjillä on väärä puoliso.
Samaa mieltä, pettäjillä väärä puoliso.
Me molemmat pettäjinä ainakin tarvittiin toisemme, jotta voitiin riuhtaista itsemme ulos epäterveistä ihmissuhteista. Me tavattiin myös hotelleissa, autoissa, veneessä, luonnossa, työpaikalla... maksettiin kulut vuorotellen ihan vaan kortilla. Ei uskallettu erota aviokumppaneistamme lasten takia. Tosi surullista. Kunnes jäätiin kiinni ja oli onneksi pakko tehdä valinta.
Nyt ollaan oltu avoimesti yhdessä ja se on maailman parasta. Emme me kumpikaan halunneet ketään loukata. Rakastuttiin vaan palavasti toisiimme. Nyt ollaan oikeiden ihmisten kanssa parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluatte valehdella ja pettää tai olla niitä kakkosia sille rakastajallenne?
En halua erota enkä loukata tyttöystävää, mutta haluan tavata rakastajatartani, joka on todella kaunis ja saan elämäni parasta seksiä.
Miksi et vain eroa tyttöystävästäsi?
Itse miestäni aikanaan pettänyt ja siitä kiinni jääneenä oli hirveä nähdä se kumppanin tuska jonka aiheutin. Mies antoi anteeksi, mutta ei koskaan unohtanut.Ei ole syytä erota. Tällä tavalla saan kaiken.
Ja pian voit myös menettää kaiken. Nimittäin ahneella on yleensä paskainen loppu. Muista nämä sanani, syövytä ne aivojesi sopukoihin, sillä pettäjällä on lyhyet jäljet.
En silti aio satuttaa tyttöystävää jättämällä hänet. Se eroaa, joka ei halua olla yhdessä. Jos totta puhutaan niin mulle jää se toinen nainen, kaikkea en menetä.
Et sitten kai tullut ajatelleeksi, että entäpä jos tämä toinen nainen kyllästyy sinuun ja laittaa taas vaihtoon? tai saat vaikka taudin ja tartutat tyttöystäväsi. Tai saatat raskaaksi tämän rakastajasi? Etsi omatuntosi narsisti!
Voi kyllästyäkin ja voi olla tälläkin hetkellä muita miehiä. En kysele, kun ei minulle kuulu. Tiedän kyllä hänet ettei hän mene sänkyyn kenen tahansa kanssa. Ei tule raskaaksi, koska hänellä on ehkäisy.
Vierailija kirjoitti:
Onko se kivaa sit olla se toinen nainen/mies? Tätä en oo oikein koskaan ymmärtänyt. Että se sun rakas kuitenkin kömpii lopulta se oman puolisonsa luo. Selittelee jokasuuntaan tekemisiään. Ja hyvin todennäköisesti hyppää uuteen sänkyyn tilaisuuden tullen, ja te toiset naiset/miehet ootte itse petkutettavissa silloin. Kyllä se kertoo todella paljon ihmisestä, jos on valmis noihin leikkeihin. Jos ei kumppani miellytä syystä taikka toisesta, niin oiskohan vaan parempi olla sit sinkkuna?
Miksi kuvittelet, että kumppani ei miellytä? Sekä minun että rakastajani kumppanit miellyttävät meitä kovastikin mutta suhteemme heidän kanssaan ovat erilaisia kuin salasuhteemme. Kumpikin kömmimme oman puolisomme viereen ja se on ihan ok meille. Kummankaan ei myöskään tarvitse selitellä tekemisiään mihinkään suuntaan. Miksi pitäisi? Sinulla on hyvin outoja käsityksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se kivaa sit olla se toinen nainen/mies? Tätä en oo oikein koskaan ymmärtänyt. Että se sun rakas kuitenkin kömpii lopulta se oman puolisonsa luo. Selittelee jokasuuntaan tekemisiään. Ja hyvin todennäköisesti hyppää uuteen sänkyyn tilaisuuden tullen, ja te toiset naiset/miehet ootte itse petkutettavissa silloin. Kyllä se kertoo todella paljon ihmisestä, jos on valmis noihin leikkeihin. Jos ei kumppani miellytä syystä taikka toisesta, niin oiskohan vaan parempi olla sit sinkkuna?
Miksi kuvittelet, että kumppani ei miellytä? Sekä minun että rakastajani kumppanit miellyttävät meitä kovastikin mutta suhteemme heidän kanssaan ovat erilaisia kuin salasuhteemme. Kumpikin kömmimme oman puolisomme viereen ja se on ihan ok meille. Kummankaan ei myöskään tarvitse selitellä tekemisiään mihinkään suuntaan. Miksi pitäisi? Sinulla on hyvin outoja käsityksiä.
Jotkut eivät pystyt rakastamaan kuin yhtä lastaan. Ja loput kärsivät.
Olen vuokrannut opiskelija-asunnon jossa tytsä saa asua. Tapaamme luonnollisesti siellä. Nyt ei oikein onnistu kuin satunnaisesti, mutta kyllä se tästä...
Vierailija kirjoitti:
Tiedän mistä puhutaan. Minäkin olin nuoruudessani ajautunut naimisiin mukavan miehen kanssa. Arki oli peruskivaa mutta kiihkeän seksin sain muualta. Kymmenen vuotta elin noin. Kun tuli lasten aika, tajusin että en voi tähän perustaa perhettä. Läksin rakastajani perään, nyt meillä on nelikymppisinä peruskivaa, lapsia ja kiihkeää seksiä. Tämä riittää minulle.
Kutakuinkin näin se meni täälläkin. Olin nuorena ajautunut suhteeseen vääränlaisen miehen kanssa. Oli väärä puoliso jota en ymmärtänyt.
En edes tiennyt mitä on intohimo tai millainen on hyvä parisuhde. Sitten intohimo kolahti kohdalle ja annoin mennä. Menin sinun lailla yhteen hairahdukseni kanssa ja olemme olleet yli 10 vuotta hyvässä avioliitossa.
Petin kerran, mutta en tule tekemään sitä koskaan toiste. Kuten joku aiemmin sanoi, hyvä seksi ja intohimo muuttaa nopeasti muotoaan, kun tunteet tulevat mukaan. Kepeä suhde joka toi elämään iloa ja kipinää, muuttuu hetkessä liian raskaaksi jatkaa. Kaksoiselämä syö sisuksia. Olemme puhuneet puolison kanssa asiasta paljon ja käsitelleet sen miksi niin kävi, ja että toimimme väärin. Se on välttämätöntä, jotta voi luottaa uuteen kumppaniin, kun suhteen alku on ollut mitä on.
Opin sen etten enää näitä tilanteita mustavalkoisesti. Joukkoon mahtuu monenlaista tarinaa ja monenlaista ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ja salarakkaallani on ihan oikeat ja meille sopivat puolisot. Mutta puolestaan hänen kanssa emme olisi yhteen sopivia aviopuolisoina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kutakuinkin näin se meni täälläkin. Olin nuorena ajautunut suhteeseen vääränlaisen miehen kanssa. Oli väärä puoliso jota en ymmärtänyt.
En edes tiennyt mitä on intohimo tai millainen on hyvä parisuhde. Sitten intohimo kolahti kohdalle ja annoin mennä. Menin sinun lailla yhteen hairahdukseni kanssa ja olemme olleet yli 10 vuotta hyvässä avioliitossa.
Petin kerran, mutta en tule tekemään sitä koskaan toiste. Kuten joku aiemmin sanoi, hyvä seksi ja intohimo muuttaa nopeasti muotoaan, kun tunteet tulevat mukaan. Kepeä suhde joka toi elämään iloa ja kipinää, muuttuu hetkessä liian raskaaksi jatkaa. Kaksoiselämä syö sisuksia. Olemme puhuneet puolison kanssa asiasta paljon ja käsitelleet sen miksi niin kävi, ja että toimimme väärin. Se on välttämätöntä, jotta voi luottaa uuteen kumppaniin, kun suhteen alku on ollut mitä on.
Opin sen etten enää näitä tilanteita mustavalkoisesti. Joukkoon mahtuu monenlaista tarinaa ja monenlaista ihmistä.
Kepeä suhde, joka toi elämään hyvää seksiä ja intohimoa, vain parani tunteiden tultua mukaan. Tunteet toivat yhdessäoloon rauhan ja seesteisyyden, jopa paransivat seksiä. Kun lähtee toiseen suhteeseen pitkän, vakaan harkinnan jälkeen ja samoin ajattelevan kumppanin kanssa ei sillä ole muuta kuin piristävä vaikutus.
Ap, jos joudut miettimään että miten voisit käräyttää mahdollisesti pettävän puolisosi, niin se jo kertoo että teillä on suhteessa aika isoja kommunikaatio-ongelmia. Ehkä sun kannattaisi panostaa niiden kehittämiseen sen sijaan että oot vauvapalstalla pyytämässä pettäjiltä konsultaatiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluatte valehdella ja pettää tai olla niitä kakkosia sille rakastajallenne?
En halua erota enkä loukata tyttöystävää, mutta haluan tavata rakastajatartani, joka on todella kaunis ja saan elämäni parasta seksiä.
Itse miestäni aikanaan pettänyt ja siitä kiinni jääneenä oli hirveä nähdä se kumppanin tuska jonka aiheutin. Mies antoi anteeksi, mutta ei koskaan unohtanut.Ei ole syytä erota. Tällä tavalla saan kaiken.
Ja pian voit myös menettää kaiken. Nimittäin ahneella on yleensä paskainen loppu. Muista nämä sanani, syövytä ne aivojesi sopukoihin, sillä pettäjällä on lyhyet jäljet.
En silti aio satuttaa tyttöystävää jättämällä hänet. Se eroaa, joka ei halua olla yhdessä. Jos totta puhutaan niin mulle jää se toinen nainen, kaikkea en menetä.
Et sitten kai tullut ajatelleeksi, että entäpä jos tämä toinen nainen kyllästyy sinuun ja laittaa taas vaihtoon? tai saat vaikka taudin ja tartutat tyttöystäväsi. Tai saatat raskaaksi tämän rakastajasi? Etsi omatuntosi narsisti!
Voi kyllästyäkin ja voi olla tälläkin hetkellä muita miehiä. En kysele, kun ei minulle kuulu. Tiedän kyllä hänet ettei hän mene sänkyyn kenen tahansa kanssa. Ei tule raskaaksi, koska hänellä on ehkäisy.
Hänellä? Et käytä siis kortsua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on vaan hyvää seksiä ja mukavia hetkiä. Se on plussaa, että kömpii takaisin puolisonsa luo passattavaksi.
Totta vain hyvää seksiä ja mukavia hetkiä. Mutta en minä kömmi takaisin puolison passattavaksi vaan palaan elämään normaalia vastavuoroista, hyvää avioelämää. Ei ihme, jos sinulla on ongelmia liitossasi, jos passautat toisella itseäsi.
Tavattiin töissä, nähdään kun huvittaa, missä voidaan.
En haluaisi kyllä naisena panostaa suhteeseen 100% jos toinen ei olisi myös 100% mukana. Menisi oma elämä hukkaan sellaisen miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olisitko onnellinen hänen (toisen naisen) kanssa ja voisitko todella sitoutua häneen?
Ei ole nyt sellaisia tunteita mutta seksi jää ja hän on hauska ja fiksu.
Pidätkö häntä jotenkin halpana siitä syystä että on tuollaisessa järjestelyssä mukana? Siksikö?
En tosiaan. Hieno nainen. Ollaan sovittu että nähdään näin.
Mitä sitten ajattelet vaimostasi? Onko hänen kanssa ollut halua vai menkitkö naimisiin jostain muusta syystä?
Edelleenkään en ole naimisissa. Hän on kiva ja hyvä nainen, jota rakastan. Seksi on ok, hän saa siitä enemmän kuin minä.
Koetko sitten, ettet voi kertoa toiveistasi hänelle?
Olen kertonut ja pyytänyt. Ei tykkää eikä halua. Eikä hän sytytä mua samalla tavalla vaikka meillä on seksiä.
Mutta aiemmin on kuitenkin ollut erilaista vai alusta asti ollut noin?
On ollut alusta asti. Ensin oli niin kivaa, ettei se haitannut. Sitten tuli tilaisuus saada se, mitä halusin.
Eikö sitten alusta olisi kannattanut odotella sopivampaa kumppania..
Tämä oli ihan sopiva tähän elämäntilanteeseen. Kuten sanoin, on ollut kivaa ja helppoa.
Kai tyttöystäväsi tietää että on sinulle "tähän tilanteeseen sopiva" objekti. Eikä ala itsekään suunnitella pidempää tulevaisuutta kanssasi?
Se on vaan hyvää seksiä ja mukavia hetkiä. Se on plussaa, että kömpii takaisin puolisonsa luo passattavaksi.