Missä tapaatte rakastajaanne
Eli jos teillä on salasuhde, missä tapaatte? Varsinkin jos molemmat ovat varattuja.
Kommentit (148)
En tiedä, kun en itsekään ole löytänyt sitä paikkaa tapaillaan.
Siellä se rakastaja varmaan odottanut jo pitkään, mutta en ole löytänyt.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan otettu hotellihuone.
Millä maksatte?
Olen se toinen nainen. Me käydään toistemme luona. Mies ei asu naisen kanssa.
Tapaamme hänen luonaan. Olen naimisissa ja hän on vapaa.
Milloin missäkin, mutta useimmin hänen kotonaan. Jätän auton useimmin parin korttelin päähän, että vaikka joku tuttu spottaisikin, niin ei suoraan jää kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä maksatte?
Mies maksaa firman kortilla. Ei sen vaimo niitä tapahtumia varmaan pääse näkemään. Jos näkee, niin eiköhän löydy jokin selitys työmatkasta, asiakastapaamisesta tai jotain.
Mutta jos haluaa pelata varmanpäälle, niin voisi sen maksaa käteiselläkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä maksatte?
Käteisellä.
En ole koskaan tapaillut varattua. Minulle on sanottu esim. näin: jätin sen vaikkapa Irmelin, koska me on tapailtu. Sit oon snaijannu tän, mut yhdessä en oo koskaan ryhtyny ketään pettämään
Miksi haluatte valehdella ja pettää tai olla niitä kakkosia sille rakastajallenne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä maksatte?[/quot
Ihan rahalla!
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluatte valehdella ja pettää tai olla niitä kakkosia sille rakastajallenne?
Kivojen hetkien ja hyvän seksin takia.
Toinen nainen
Etsittekö mahdollisimman halvan paikan?
Vierailija kirjoitti:
Koska voidaan!
Vierailija kirjoitti:
En halua erota enkä loukata tyttöystävää, mutta haluan tavata rakastajatartani, joka on todella kaunis ja saan elämäni parasta seksiä.
Epäilen miestäni, ja yritän keksiä millä hänet saisi kiinni itse teossa