Petin vaimoa.
En pysty kertomaan vaimolle. Rakastan häntä, en halua satuttaa. Tein minkä tein, kadun, mutta tehtyä ei saa tekemättömäksi. Voinko jättää vaimon syytä sanomatta, lapsia ei ole. Olen yrittänyt, mutten pysty kertomaan, se murtaisi hänet ja en halua satuttaa häntä. En ansaitse häntä, joten haluan lähteä. Mutta onko parisuhteen päättäminen syytä kertomatta väärin? Itkettää, mitä ihmettä teen?
Kommentit (28)
Älkää pettäkö.
Niin ei tule ongelmia.
Turha nyyhkyttää, kun on jo paskat housussa. Kyllä se vaimo tilanteen tajuaa.
Kerro ja heti. Jos jatkat suhteessa ja asia tulee ilmi joskus vuosien päästä niin se on paljon pahempaa ja tuhoisampaa. Nyt siitä voi vielä päästä yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä sinä pähkäilet?? Jos rakastat vaimoasi, ET lähde ETKÄ kerro mitään.
Päätät, että tämä oli viimeinen (vaikkakin eka) kertasi tässä. Teet hänelle tiettäväksi, kuinka
arvokas ja rakas hän sinulle on . Piste. Unohda mokoma jaarittelu päässäsi.
t. itse koettunaTuntuu väärältä jäädä, tuntuu väärältä nukkua samassa sängyssä, tuntuu väärältä saada hyvänyön suukko vaimolta. Olen hirveä ihminen ja tuntuu, ettei tästä painajaisesta ole tietä ulos. -Ap
Eli haluat kertoa vaimolle, että sinulle tulisi parempi mieli. Itsekästä.
Itse en haluaisi tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä sinä pähkäilet?? Jos rakastat vaimoasi, ET lähde ETKÄ kerro mitään.
Päätät, että tämä oli viimeinen (vaikkakin eka) kertasi tässä. Teet hänelle tiettäväksi, kuinka
t. itse koettunaTuntuu väärältä jäädä, tuntuu väärältä nukkua samassa sängyssä, tuntuu väärältä saada hyvänyön suukko vaimolta. Olen hirveä ihminen ja tuntuu, ettei tästä painajaisesta ole tietä ulos. -Ap
Heh. Siellä joku kertaalleen pantu porvoolainen yrittää esiintyä miehenä.
Vierailija kirjoitti:
Turha nyyhkyttää, kun on jo paskat housussa. Kyllä se vaimo tilanteen tajuaa.
Tää on totta, sinä olet jo pilannut kaiken pysyvästi ja et ikinä saa takaisin sitä suhdetta mikä teillä oli. Vaimo muistaa tuon aina, koko elämänsä, jokainen päivä ja jokainen minuutti. Vaikka jäisitte yhteen silti se asia on ikuisesti mielessä ja teidän välissä.
Olen petetty vaimo itsekin, jäin suhteeseen pienten lasten takia, kyllä sitä tässä nyt elelee mutta kunnioitus katosi ja ikinä ei suhde palannut ennalleen. Pettäminen rikkoo jotain mitä ei saa koskaan korjattua.
Oliko ap se pettäminen nyt kaiken väärti? Oliko se jotain niin ihanaa että sun mielestä tämä hinta kannatti maksaa? Oliko mahtava yö jota muistella loppuelämä? Varmaan, sillä muuten en voi ymmärtää. Petetyn tuska on kuin sydän revittäisiin elävänä rinnasta irti :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole mies ja kanna tunnontuskasi itse. Olet mokannut ja sinun pitää itse työstää se päässäsi. Jos rakastat vaimoasi ja haluat elää hänen kanssaan jatkossa pettämättä, niin et kerro tapahtuneesta. Jos et pysty käsittelemään asiaa päässäsi ja haluat erota, niin kerro vaimollesi. Ainahan siinä on se pieni mahdollisuus, että vaimosi antaa anteeksi ja liittonne jatkuu.
Tuntuu väärältä jäädä, tuntuu väärältä nukkua samassa sängyssä, tuntuu väärältä saada hyvänyön suukko vaimolta. Olen hirveä ihminen ja tuntuu, ettei tästä painajaisesta ole tietä ulos. -Ap