Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petin vaimoa.

Vierailija
11.04.2020 |

En pysty kertomaan vaimolle. Rakastan häntä, en halua satuttaa. Tein minkä tein, kadun, mutta tehtyä ei saa tekemättömäksi. Voinko jättää vaimon syytä sanomatta, lapsia ei ole. Olen yrittänyt, mutten pysty kertomaan, se murtaisi hänet ja en halua satuttaa häntä. En ansaitse häntä, joten haluan lähteä. Mutta onko parisuhteen päättäminen syytä kertomatta väärin? Itkettää, mitä ihmettä teen?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko helposti seisomaan vieraan kanssa?

Vierailija
2/28 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanomatta lähteminen ei sit satuta vai?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet todnäk tehnyt saman aiemminkin ja jos et, tulet tekemään. Joten ala mennä ja elä iloista sinkkuelämää. 

Vierailija
4/28 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa nyt aluksi rauhoittuisit. Onko pakko kertoa? Jos olet täysin varma että tuo ei koskaan enää toistu ja että hoidollasi ei ollut sukupuolitautia tai hän ei ole raskaana niin anna asian vaan olla. Teit todella väärin ja törkeästi mutta joskus kertomatta jättäminen loukkaa vähiten. Mutta todellakin nyt menet testeihin tautien varalta! 

Vierailija
5/28 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi petit?

Vierailija
6/28 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tule voittamaan tässä tilanteessa, se tulee satuttamaan häntä kuitenkin. Jos syytä ei kerro, se jää todennäköisesti kaivertamaan hänen mieltään ikuisesti. Nyt sinun pitää ottaa vastuu tekemisistäsi. Jos taas jäät suhteeseen kertomatta, se jää ikuisesti sinulle taakaksi.

Vierailija
7/28 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä sinä pähkäilet?? Jos rakastat vaimoasi, ET lähde ETKÄ kerro mitään.

Päätät, että tämä oli viimeinen (vaikkakin eka) kertasi tässä. Teet hänelle tiettäväksi, kuinka

arvokas ja rakas hän sinulle on . Piste. Unohda mokoma jaarittelu päässäsi.

t. itse koettuna

Vierailija
8/28 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghostaus on muodikasta eli ei mitään hätää.

Vierailija
9/28 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan haluaisit itsekin tietää jos vaimo olisi pettänyt sinua, niin sinulla itselläsi olisi valta päättää että annatko anteeksi vai lähdetkö? Vaimosi varmaan haluaa sen saman mahdollisuuden ja ansaitsee tietää totuuden. Nyt on vaan nieltävä ylpeys ja kerrottava totuus.

Vierailija
10/28 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä sinä pähkäilet?? Jos rakastat vaimoasi, ET lähde ETKÄ kerro mitään.

Päätät, että tämä oli viimeinen (vaikkakin eka) kertasi tässä. Teet hänelle tiettäväksi, kuinka

arvokas ja rakas hän sinulle on . Piste. Unohda mokoma jaarittelu päässäsi.

t. itse koettuna

Porvoossa onkin erilaiset toimintatavat.

Vierailija
11/28 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kertoa

Ota rauhassa, anna ajan kulua

Mutta älä h*lvetissä kerro

Vierailija
12/28 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläs nyt hätäile. Jokainen meistä joskus töppäilee. Nyt rauhoitut, ota vaikka pari olutta ja nuku kunnon yöunet. Huomenna kaikki näyttää paremmalta. Ei sinun vaimoa kannata tuollaisella vaivata. Loukkaantuu vaan ja saa pahan mielen. Kyllä tuollaiset pikku hairahdukset ajan kanssa unohtuu. Tsemppiä sulle.

Vierailija
13/28 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan haluaisit itsekin tietää jos vaimo olisi pettänyt sinua, niin sinulla itselläsi olisi valta päättää että annatko anteeksi vai lähdetkö? Vaimosi varmaan haluaa sen saman mahdollisuuden ja ansaitsee tietää totuuden. Nyt on vaan nieltävä ylpeys ja kerrottava totuus.

En itse asiassa kyllä haluaisi. Mitä siitä olisi hyötyä? Usein on vaan parempi kun ei tiedä aivan kaikkea. Tieto lisää tuskaa.

Vierailija
14/28 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanomatta lähteminen ei sit satuta vai?

Tiedän kaikki vaihtoehdot ovat huonoja, olen pilannut kaiken. Miksi piti mennä tekemään tämä

Vierailija
15/28 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ei kannata kertoa, koska se aiheuttaa vaimolle ihan karmeat, hirveät tuskat. Sitä ei voi unohtaa _ikinä_. Se pilaa kaikki hellät hetket ja tulee riitojen aikaan esiin uudestaan ja uudestaan. Pidä suusi kiinni ja kärsi tuskasi, äläkä ikinä enää tee sellaista uudestaan.

Vierailija
16/28 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo valinta. Jos kerrot, hänen kuvansa sinusta murtuu. Jos et kerro, hänen kuvansa itsestään murtuu. Kumpi on hänelle isompi ja pysyvämpi vahinko? Sillähän ei ole merkitystä, mitä hän sinusta tämän jälkeen ajattelee, sinähän olet lähdössä.

Tai siis päinvastoin, jos kerran lähdet, sitä parempihan hänen on saada tietää, mitä olet mennyt tekemään. Pääsee paljon nopeammin yli.

Vierailija
17/28 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ihminen ansaitsee tietää ja valita itse, haluaako elää pettäjän kanssa. Ihan itsestäänselvyys. Kai pettämisestä jotkut pääsee ylikin.

Vierailija
18/28 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä häntä rakasta. Sinä vain et vain jaksa hänen reaktiotaan. Pettäminen ei ole ikinä vahinko.

Vierailija
19/28 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen vaimoa petit? Ei erityisen läheinen suhde voi olla kun petit vaimoa, et "vaimoani".

Vierailija
20/28 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi petit?

En edes tiedä mitä kaikkea tapahtui, olin humalassa. Petin kuitenkin ja vaikken sitä muista niin väärin se oli silti. -Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän