Miksi Kulmunin meikki on aina sottaisen, valuneen ja hikisen näkönen ja Marinilla tasainen ja matta?
Siis mikä on se tuote jolla saa siistin meikin? Puuteri? Pohjuste?
Kommentit (481)
Huomio olennaiseen! kirjoitti:
Kuka vielä tällaisena aikana jaksaa keskittyä terveyden ja hyvinvointimme kannalta noin yhdentekeviin ja toissijaisiin juttuihin...
Visuaalin silmän omaava ja kaunosieluinen ihminen kiinnittää tuollaisiin asioihin huomion.
Sanna Marin on hyvin valokuvauksellinen ja on kuin luotu tv-esiintymiseen ja pisteenä vielä iin päällä, erinomainen ja selkokielinen ulosanti, ihan samalla tavalla kuin Mauno Koivisto nuorena.
Vierailija kirjoitti:
Kuka vielä tällaisena aikana jaksaa keskittyä terveyden ja hyvinvointimme kannalta noin yhdentekeviin ja toissijaisiin juttuihin...
Visuaalin silmän omaava ja kaunosieluinen ihminen kiinnittää tuollaisiin asioihin huomion.
Mutta eikö osaa käsitellä niitä asiayhteyden mukaisesti.
No silmiä ei voi muuttaa eikä vaihtaa.
Hänellähän voi olla vaikka jotkut piilolinssit. Minusta nuo silmät ovat kivat, joskus kuin vettä, joskus kuin jäätä.
Just tällaisena aikana kaipaamme kepeyttä ja vaikka kauneusvinkkejä, että jaksamme. Kaikki tiedämme, miten vaikeaa aikaa elämme ja epidemia ei ole vielä alkanutkaan ja pelkäämme omaa ja läheistemme sairastumista, kuolemaa, työttömyyttä ym. Tää on selvä. Ja juuri siksi meikkivinkit ym. on tärkeää ja hetkeksi irrottaa kaiken täyttävästä koronahuomiosta.
Itse työkseni hoidan nyt koronapotilaita. Ja seuraan liiankin herkeämättä uutisia ja sitä, mitä nämäkin ministerit tuottavat. Tämän ketjun parissa olen tänään hetken levännyt, nauranut ja miettinyt omia ihonhoitotpttumuksiani.... kiitos kirjoittajille. Jatkakaa samaan malliin.
Nuori nainen - se vaan saa aina kaiken huomion ja katseet. Nyt näitä vain on useampiakin. Ja se on hetken silmänräpäys toi nuoruus. 10 vuotta ja pari lasta - eipä kiinnosta enää ketään, kiiltävä naama tai onko Botoxia otsassa. Saa nainenkin työrauhan. Mutta nuorikin nainen voi itse valita, minkälaista huomiota hakee. Marin ja Kulmuni meikkaa,kampaa,stailaa itseään kovasti ja se tietty huomioidaan. Li Andersson on yhtä nuori, mutta ei anna laittaa itseään samalla tapaa kuin nämä kaksi ja siksi hänen ulkonäköään ei samalla tapaa arvioida.
Anni Sinnemäki oli heti tosi nuorena eduskuntaan valituksi tulleena kunnioitettavan asiallinen. Ei voisi ikinä kuvitella Marinin meikkejä, kiharruksia tai korkoja Sinnemäelle.
Vierailija kirjoitti:
Marin on klassinen nefernefer-tyyppinen viileä kaunotar. Kulmuni on Bridget Jones-tyylinen söpöläinen. Ja selvää on, kumpi on miesten mielestä hot ja päiväunien kohde.
mikä on nefernefer?
Vierailija kirjoitti:
Anni Sinnemäki oli heti tosi nuorena eduskuntaan valituksi tulleena kunnioitettavan asiallinen. Ei voisi ikinä kuvitella Marinin meikkejä, kiharruksia tai korkoja Sinnemäelle.
Anni Sinnemäki "kunnioittavan asiallinen".
Eikö juuri Sinnemäki kohauttanut eduskuntaa useampaan otteeseen, jopa puhemies joutui puuttumaan asiaan.
Tässä yksi
https://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/428718/Farkuista+syntyi+paanvaivaa+ed…
Samoin Rosa Meriläinen.
Vierailija kirjoitti:
Sanna 173 cm, Katri 162 cm, Maria 159 cm.
Krista 142 cm
Vierailija kirjoitti:
Just tällaisena aikana kaipaamme kepeyttä ja vaikka kauneusvinkkejä, että jaksamme. Kaikki tiedämme, miten vaikeaa aikaa elämme ja epidemia ei ole vielä alkanutkaan ja pelkäämme omaa ja läheistemme sairastumista, kuolemaa, työttömyyttä ym. Tää on selvä. Ja juuri siksi meikkivinkit ym. on tärkeää ja hetkeksi irrottaa kaiken täyttävästä koronahuomiosta.
Itse työkseni hoidan nyt koronapotilaita. Ja seuraan liiankin herkeämättä uutisia ja sitä, mitä nämäkin ministerit tuottavat. Tämän ketjun parissa olen tänään hetken levännyt, nauranut ja miettinyt omia ihonhoitotpttumuksiani.... kiitos kirjoittajille. Jatkakaa samaan malliin.
Todella samaa mieltä!
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä tätä ketjua. Katri on aivan tavallinen, nätti nuori nainen. Lopettakaa arvostelu. Vai onko arvostelun takana kateus?
Kulmuni ei ole tavallinen nainen. Hän on ministeri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marin on klassinen nefernefer-tyyppinen viileä kaunotar. Kulmuni on Bridget Jones-tyylinen söpöläinen. Ja selvää on, kumpi on miesten mielestä hot ja päiväunien kohde.
mikä on nefernefer?
Lue Mika Waltarin "Sinuhe egyptiläinen", niin tiedät.
(Oli tosin Nefernefernefer)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mikä on nefernefer?
Mitäs jos guuglaisit? Vastauksen saadaksesi etsi hakusanalla Nefernefernefer.
Vierailija kirjoitti:
Poskipuna piristäisi monen ilmettä.
Halla-aho on edistyksellinen mies kun on tämän tajunnut ajat sitten.
Vierailija kirjoitti:
Linnan juhliin tuli bändi t-paidassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sannalla on jäätävän hyvä iho. Sen takia se näyttää aina niin fressiltä.
Ei ole. Kaula paljastaa. Paljon meikkiä sillä on.
Omituista logiikkaa.
Voihan olla paljon meikkiä, vaikka olisi hyvä iho :D
Itsehän ihminen päättää, miten paljon sitä meikkiä laittaa. Kun hyväihoinen meikkaa, tulos on usein ihastuttava, juuri kuin hänellä.
Sanna M. laittaa ehkä hivenen yli tarpeen. No entä sitten?
Nimenomaan ei laita. Politiikkaa seuraamattomat eivät muista Marinia aiemmilta ajoilta, mutta minä tamperelaisena ja aktiivisena politiikan seuraajana olen seurannut hänen toimiaan jo siitä lähtien, kun hän toistakymmentä vuotta sitten aloitti poliitikassa. Hänhän on ollut televisiossakin lähes meikittömänä ja iho näyttänyt silloinkin ihan yhtä hyvältä. Satavarmasti käyttää meikkiä vähemmän, kuin Kulmuni, mutta luoja on vain suonut hänelle paremman ihon, ei siinä sen kummempaa. Eikä tämä liity yhtään mitenkään kummankaan paremmuuteen sen kummemmin poliitikkona, kuin ihmisenäkään. Ihotyyppiin ei kukaan voi itse vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poskipuna piristäisi monen ilmettä.
Halla-aho on edistyksellinen mies kun on tämän tajunnut ajat sitten.
Hän on kuule luonnonkaunis. Ei ole edes poistattanut näppyä otsastaan.
Samoin Rosa Meriläinen.[/quote]
Aiemmin siedettiin enemmän. Me too putsannut myös naisten tyrkkykäyttäytymistä. Meriläinen oli kaikkien aikojen julkisuustyrkky: roiskeläppäminihame ja naisen genitaaleihin viitannut rintamerkki....
Marin on tyylikäs. Kulmuni ei, hän on sellainen pohjanakka-tyyli lyyli. Sen puhekin on niiiiin ärsyttävää......