Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Kulmunin meikki on aina sottaisen, valuneen ja hikisen näkönen ja Marinilla tasainen ja matta?

Vierailija
11.04.2020 |

Siis mikä on se tuote jolla saa siistin meikin? Puuteri? Pohjuste?

Kommentit (481)

Vierailija
341/481 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

17-sivua pääministerin ja valtionvarainministerin meikeistä.

Tässähän tämä poliitikan kova ydin tulikin käsiteltyä.

(Ei pidä ihmetellä kun uskottavuus menee)

” Politiikan kova ydin”... tuskinpa itsekään olet sitä kovin lähellä, kun pääsiäistä vauvapalstalla vietät. Lukisit Kanavaa,Taloussanomia ja tietokirjoja... mutta ei, vauva av koukuttaa...

Vierailija
342/481 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poskipuna piristäisi monen ilmettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/481 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Marinilla mitään botoxia otsassa ole. Hänestä oli juuri juttu missä murtui itkuun ja aivan selkeä iso sibeliusryppy. Hän ei vain usein kurtistele kulmiaan jotta sen huomaisi mutta kyllä hänellä ihan selkeä sibeliusryppy on. Se syvenee tuosta kun ikää tulee, itsekin täytin ekan kerran vasta 44-vuotiaana.

Siksi näen kyllä kellä on täytettä kellä ei.

No, ei kai kukaan sitä nyt oikeasti ole uskonutkaan, alkuperäinen näin kirjoittanut on tarkoittanut sen pilkaksi, kun Marin on esiintynyt niin ilmeettömänä. Ja juu, eilisessä iltiksen kuvssa rypistää otsasansa. Voi jessus sentään. 

Kyllä hyvinkin voi olla, huomaa siitä kun livenä tv:ssä kurtistaa otsaa, niin tuota sibeliusryppyä ei tule vaan silmien väli on luonnottoman sileä. Kyllähän botox kuluu pois ja voi olla kulunut jo. Ja mitäs pahaa botoxissa on muutenkaan.

Okei, voihan sekin pitää paikkansa. Ajattelin vaan, että ikänsä puolesta ei ehkä tarttis, vaikka on mun yhdellä tutullakin ollut koko ikänsä makkaraotsa. Botoxi voisi kyllä selittää, miksi Marinilla on näyttänyt silmät seisovan päässä, ja eilen iltiksessä eri näköinen.

Mulla on juurikin tuollaiset kolme sibisryppyä kuin Marinilla viimeisimmässä IS:n kuvassa. Laitatin niihin Botoxia ekaa kertaa 33-vuotiaana joten ei hän mitenkään liian nuori siihen ole. Ajattelisin että Marin olisi laitattanut itseään vähän linnan juhliin ja nyt se olisi kulumassa pois, kun nelisen kuukautta kulunut. Mun mielestä ihan todennäköistä että itsestään huolta pitävä ja julkisuudessa viihtyvä nainen tekee niin. Hänellä on kyllä luonnostaan kaunis iho, kasvojen luusto ja silmät. Kulmuni on enemmän söpö ja luonnonlapsimainen.

Vierailija
344/481 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sineliusrypyt + sileä otsan yläosa= botox

Vierailija
345/481 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan Marinilla myös hiustenpidennykset? Just Tyyliin Nanna Karalahti ja Sara Sieppi. Rapinzelista itse hommasin pari vuotta sitten samanlaisen tukan kuin Britannian herttuatar Catherinella. Puoli vuotta oli upea, sitten väsyin huoltoon. Mutta pääministerillä on kyllä varattuna erikseen ulkoasun ylläpitoon varat. Varmast jo aamusta ennen ministeriauton takapenkille hyppäämistä on pääministerin asunnolla käynyt kampaaja/meikkaaja koko komeuden fiksaamassa. Sanna varmaan lukee uutisia ja tekee työhommia jo aamutuimaan herättyään, ja ammattilaiset piirtelee rajaukset ja suoristelee ja föönailee tukkaa.

Vierailija
346/481 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuo poskipuna melkoinen ongelma, mihin kohtaa poskia sitä pitää laittaa.

Ja millainen poskipuna levittyy parhaiten.  Joskus olis kiva sipaista pelkkää poski vaan, en juurikaan käytä meikkivoiteita, kun mulla hyvä, mutta kuiva iho.  Olisin kiitollinen jos antais edes jonkin vinkin!

Vierailija
347/481 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinteen Anahan on charmikas mies ulkonäöltään, ei hän huulipunaa tarvitse,

mutta Sipilä tarvitsisi peruukin, en voi sietää Sipin hiuksia ja sitä mallia.

Vierailija
348/481 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tuo poskipuna melkoinen ongelma, mihin kohtaa poskia sitä pitää laittaa.

Ja millainen poskipuna levittyy parhaiten.  Joskus olis kiva sipaista pelkkää poski vaan, en juurikaan käytä meikkivoiteita, kun mulla hyvä, mutta kuiva iho.  Olisin kiitollinen jos antais edes jonkin vinkin!

Joo, mullakin on kuiva iho ja siksi rasvainen tai öljyinen meikkivoide. Ja sittenpä ei poskipuna levity. Voidemainen poskipuna taas juoksettuu meikkivoiteen päälle.

Vierailija
349/481 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin arvelen, että jos Sipi hankkisisi peruukin ja uudet silmälasit, hänellä olisi vielä kysyntää naismarkkinoilla. Onhan hän sentäs diplomi-insinööri, ne ovat kovaa valuuttaa naismaailmassa.

Pettäminen on joka tapauksessa niin arkipäivää nykyisin.

Vierailija
350/481 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katri taitaa olla hiukan syvällisempi ihminen jolla on aivoissa koko ajan paljon muutakin kuin ulkonäkönsä.

Tuskin meikkaisi lainkaan ellei olisi julkisessa työssä. 

Heh, nasevaa analyysia siinä... Kulmuni onkin tosi syvällinen älykkö.

Miten tiukan koulukunnan mukainen  laittautuminen korostuneena habituksessa ilmentää poliittista osaamista? Onko se enemmän äänestäjien osaamattomuutta jota käytetään hyväksi? Pinnassa on kaikki. Ei Marinkaan sentään mikään imelda ole, ja ilman meikkiä näyttäisi ehkä ei rumemmalta mutta poliittisesti epämiellyttävämmältä. Kulmunin kasvot on luonnostaan lämpimät.

Vierailija
351/481 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haavisto on hyvin stailattu. Koska Antonio.

Vierailija
352/481 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Suomalainen nainen sietää vaikka minkälaista lihaasyövääheteromiestä nenäkarvoineen, hikisine paitoineen ja läskeineen.

Vierailija
353/481 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän siitä Teukasta kuoriutuu, siis Tepistä, Hakkaraisen Teuvosta, hänelläkinhän on ulkomaalainen naisystävä.

Teukasta voi tulla vielä vaikka millainen hopeakettu, saa hätistellä naisia perästään.

Vierailija
354/481 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tamperelainen ja seurannut Sanna Maria jo vuosia. Lisäksi mulla on aika hyvä silmä kun käytän itse täytteitä sibeliuksessa ja joskus huulissakin. Sanoisin tämän perusteella melkein että Sanna tekee itse meikkinsä, ei omaa hiustenpidennyksiä eikä käytä botoxia.

Hänellä on ollut tuo sama meikki jo vuosikausia ja se näyttää kyllä itse tehdyltä. Huomioitavaa on se, ettei hänellä ole juurikaan ripsaria eikä alaripsissä ripsarisa lainkaan eikä alaluomissa myöskään rajausta.

Botoxia jos käyttäisi niin pistäisi sitä tod näk säännöllisesti eikä päästäisi pois. Eihän sitä tarvi laittaa kuin noin 6-9 kk välein. Ja luulisi että pistäisi huuliin samalla vaivalla mutta huulet selvästi luonnolliset.

Ei näytä myöskään hiustenpidennyksiltä vaan ihan omalta tukalta. Voi olla jopa että laittaa sen ihan itse, eihän tuo suoristuraudalla kiharrus mitään rakettitiedettä ole. Ja joskus haastatteluissa Marinin kiharat ovat jo hiukan suoristuneet ja näkee selvästi ettei ole kihartanut pariin päivään.

Mutta voin toki olla väärässä.

Vierailija
355/481 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henriksson ja Haatainen ovat onnistuneet stailauksessa parhaiten, se ei herätä mitään huomiota suuntaan jos toiseen, vaan huomio on asiasisällössä.

Vierailija
356/481 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tämä asiallista ole, mutta kyllä joidenkin nyt jo valtansa menettäneiden miespoliitikkojen röhnäisyys on vähän epämiellyttävää. Silmä tottuu ja siksi miehiltäkin vaatii nyt enemmän kuin ennen.

Ei tarvi olla sliipattu, mutta että olisi jotenkin freesi.

Yksi hyvin pukeutuva mies on muuten Paavo Arhimäki.

Vierailija
357/481 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon tamperelainen ja seurannut Sanna Maria jo vuosia. Lisäksi mulla on aika hyvä silmä kun käytän itse täytteitä sibeliuksessa ja joskus huulissakin. Sanoisin tämän perusteella melkein että Sanna tekee itse meikkinsä, ei omaa hiustenpidennyksiä eikä käytä botoxia.

Hänellä on ollut tuo sama meikki jo vuosikausia ja se näyttää kyllä itse tehdyltä. Huomioitavaa on se, ettei hänellä ole juurikaan ripsaria eikä alaripsissä ripsarisa lainkaan eikä alaluomissa myöskään rajausta.

Botoxia jos käyttäisi niin pistäisi sitä tod näk säännöllisesti eikä päästäisi pois. Eihän sitä tarvi laittaa kuin noin 6-9 kk välein. Ja luulisi että pistäisi huuliin samalla vaivalla mutta huulet selvästi luonnolliset.

Ei näytä myöskään hiustenpidennyksiltä vaan ihan omalta tukalta. Voi olla jopa että laittaa sen ihan itse, eihän tuo suoristuraudalla kiharrus mitään rakettitiedettä ole. Ja joskus haastatteluissa Marinin kiharat ovat jo hiukan suoristuneet ja näkee selvästi ettei ole kihartanut pariin päivään.

Mutta voin toki olla väärässä.

Minusta hänellä saattaa olla otsabotoxin lisäksi myös hiukan täytettä ylähuulessa, mutta juuri niin että suu pysyy luonnollisena. Mulle on laitettu sekä täyteaineita että botoxia. Botox kestää useinkin vain sen 3-4 kk. Ja en todellakaan paheksu näitä, kun itsellekin tehty. :)

Vierailija
358/481 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marin on saanut geeneistä hyvän kasvojen luuston ja heleän ihon ja todennäköisesti hän vielä panostaa ihonhoitoon. Hän näyttää hyvältä ja "hoidetulta" vaikka ei olisi meikkiä lainkaan. Ja lisäksi päälle vielä terveet elämäntavat, riittävät yöunet ja hyvä ryhti, kaikissa tilanteessa.

Ja hänellä ole mitään merkkiä Botoxin käytöstä ja sen kauneuden arvosta voidaan olla montaa mieltä (ok. lääketiett.käytössä), sillä Botoxilla keinotekoisesti vaurioitetaan hermoa, jolloin kasvolihas halvantuu keinotekoisesti ja rypyt "oikenevat" ja on ihan katsojan silmissä onko halvaantunut kasvolihas kauniimpi, kuin elävä, jossa ryppyjä. Botox on hermomyrkky.

Vierailija
359/481 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät kulmunit Katrilla.

Vierailija
360/481 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka vielä tällaisena aikana jaksaa keskittyä terveyden ja  hyvinvointimme kannalta noin yhdentekeviin ja toissijaisiin juttuihin...