Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko paikalla ketään sivutoimista tuntiopettajaa / palkkauksesta tietävää?
11.08.2006 |
Olen menossa AMK:lle sivutoimiseksi tuntiopeksi ensi vuodeksi, juuri sain tietää.
Mitä luokkaa palkka on verrattuna kuukausipalkalla olevaan lehtoriin?
Mitä voin odottaa saavani, kun minulla on n. kolmannes normaalista työajasta vaan tunteja? Eikös palkka makseta aina vaan niistä lähiopetustunneista ja valmistelusta ei ikäänkuin makseta mitään?
Ja tuntipalkka olisi siksi parempi kuin kuukausipalkatun..?
Saa nähdä olisinko saanut enemmän kotona lapsia hoitamalla....
No, kokemus tämä on tulevaisuuden varalle :)
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa