Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ihastuksen Whatsapp käytös, ja myös mun
10.04.2020 |
Onko normaalia, että stalkkaamme ilmeisesti toistemme ”paikalla” olemisia? Sitten jos toinen ollut pitkään pois niin toinen ”kostaa” ja on itsekin pois monta tuntia.🤔🙈😄Ja aina illalla 22.30 mennään wappiin, kuin sanattomasta sopimuksesta. Siellä sit tuijotetaan toistemme ”paikalla” statusta kunnes toinen lähtee - toinen lähtenyt heti perään kellonajasta päätellen...
Ja ei, ei olla teinejä vaan 37–> v.
Ja molemmat varattu. Siksi ei suoraa toimintaa muutoin kun silloin kun on jotain ”oikeaa” asiaa (tunnetaan siis).
Kommentit (41)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Siis miten se voi olla päällä koko ajan!?