Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastuksen Whatsapp käytös, ja myös mun

Vierailija
10.04.2020 |

Onko normaalia, että stalkkaamme ilmeisesti toistemme ”paikalla” olemisia? Sitten jos toinen ollut pitkään pois niin toinen ”kostaa” ja on itsekin pois monta tuntia.🤔🙈😄Ja aina illalla 22.30 mennään wappiin, kuin sanattomasta sopimuksesta. Siellä sit tuijotetaan toistemme ”paikalla” statusta kunnes toinen lähtee - toinen lähtenyt heti perään kellonajasta päätellen...

Ja ei, ei olla teinejä vaan 37–> v.
Ja molemmat varattu. Siksi ei suoraa toimintaa muutoin kun silloin kun on jotain ”oikeaa” asiaa (tunnetaan siis).

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on muutama kovin ilkeä kommentti. Minua on stalkattu. Aika moni katsoo sitä ihastuksen kuvaa. Minulle on kerrottu itse. Ei aina paikalla olo aikaa. Hätä keinot keksii, kun toisesta tykkää paljon.

Vierailija
22/41 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ap tiedät, että ihastus stalkkaa sinua? Miksi hän "tuijottaisi" sinua? Oletteko puhuneet näistä asioista?

Mä olen ihastunut ja ihastukseni on usein whatsapissa "tuijottelemassa" mua, tiedän sen siitä, että kun mene paikalle ja kirjoitan "moi" tms niin lukukuittaus tulee heti. Muuten en vois tietää.

Mun puhelin ainakin ilmoittaa whatsapp-viestistä. Ei siellä mitään tarvitse päivystää enkä päivystäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vaan tajua näitä WA-stalkkauksia, voisiko joku selittää

-miksi on tärkeää tietää milloin joku on ”paikalla”

-mitä se paikallaolo tarkoittaa, sitä että just silloin kirjoittaa viestiä/jotain muuta, mitä?

24/41 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaste kaikille! Laita viikoksi WhatsApista sellainen asetus päälle, että et näe toisten läsnäoloaikoja, eivätkä he näe sinun. Oma kokemukseni oli, että se oli yllättävän vapauttavaa: ei ollut paineita vastata heti ("koska se näkee, että oon nähny viestin"), enkä toisaalta miettinyt muidenkaan vastaamisaikatauluja.

Kokeilkaa :)

25/41 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asetukset -> Tietosuoja ->Lukukuittaukset

Vierailija
26/41 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin olette toistenne ainoat whatsapp-kaverit eli paikalla ollessa voi viestiä sukulaisilleen, lapsillee, kavereilleen, muille salakumppaneille, puolisolleen jne.

Että toinen kehtää olla poissa whatsappistä tunteja, vau. Suurimmalla osalla on muutakin elämää kuin roikkua luurissa 24/7. Itse olen tehnyt muutaman kerran kännykkävapaan viikonlopun tai elektroniikkavapaan päivän.

Vierailija
27/41 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ne asetetaan? Siis eih, nyt kun en vastannut sen miehen videoviestiin, hän laittoi vielä tekstimuotoisen terveyhdyksen! Ehkä osaan vastata siihen 😀 Mutta näkikö hän jo taas, että näin sen???? Äääääähhh....

Vierailija
28/41 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeekö siis, että olen paikalla, mutta en lukenut viestiä vielä? En siis avannut sitä, mutta näin kuitenkin sen avaamatta sitä? Jos pistää lukukuittaukset pois päältä, piilottaako se paikallaolon? Viestithän voi lukea myös niin, että menee asettamaan puhelimen lentokonetilaan ennen avaamista. Mutta en tiedä, koskeeko sama Whatsappia.

Vierailija
29/41 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän tyylinen viesti on ollut aikaisemminkin. Toivottavasti ei ole sama henkilö.

Vierailija
30/41 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika. Kasvakaa aikuisiksi. Juuri tästä syystä pidän asetukset sellaisina, ettei kenenkään tarvitse analysoida tunteitani tai mahdollista kiinnostustani jonkun "wa-käytöksen" perusteella. 

Vierailija
31/41 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa pettäminen. 🐷

Vierailija
32/41 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin olette toistenne ainoat whatsapp-kaverit eli paikalla ollessa voi viestiä sukulaisilleen, lapsillee, kavereilleen, muille salakumppaneille, puolisolleen jne.

Että toinen kehtää olla poissa whatsappistä tunteja, vau. Suurimmalla osalla on muutakin elämää kuin roikkua luurissa 24/7. Itse olen tehnyt muutaman kerran kännykkävapaan viikonlopun tai elektroniikkavapaan päivän.

Olen tuo ymmärtämätön joka aikaisemmin kyseli noista stalkkauksista. Tuleeko tuohon se paikalla-tila päälle kun näplää muutenkin puhelinta, selaa esim nettiä tai puhuu? Vai miten? Jos ei, niin miksi siellä whatsapissa vietetään tuntikausia aikaa (tuijottamassa muiden paikallaoloa??)?

Joo, olen vanha ja en käytä somea jos ei tätä AV:ta lasketa. Toi w.a on, mutta en oikein ymmärrä sitä. Joskus puoliso laittaa sitä kautta viestiä ja kolmeen pieneen ryhmään kuulun.

Vierailija
33/41 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen tuntee, jos joku stalkkaa.

Ja jos tuntee toisen ja tietää suurinpiirtein kenen kanssa se viestii (ja tietää ettei yleensä klo 22.30 ole muille asiaa), niin onhan toi selvä peli.

Vierailija
34/41 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin se mies sinun paikallaoloa tuijottaa, se saattaa olla juttelemassa jonkun toisen kanssa siellä, mut sä LUULEt että se tuijottaa sun paikallaoloa. Sairastahan tuo on!

Vierailija
35/41 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tuo ymmärtämätön joka aikaisemmin kyseli noista stalkkauksista. Tuleeko tuohon se paikalla-tila päälle kun näplää muutenkin puhelinta, selaa esim nettiä tai puhuu? Vai miten? Jos ei, niin miksi siellä whatsapissa vietetään tuntikausia aikaa (tuijottamassa muiden paikallaoloa??)?

Joo, olen vanha ja en käytä somea jos ei tätä AV:ta lasketa. Toi w.a on, mutta en oikein ymmärrä sitä. Joskus puoliso laittaa sitä kautta viestiä ja kolmeen pieneen ryhmään kuulun.

jos kirjoittelee jonkun muun kanssa watsapissa/lukee viestejä, se näkyy sulle että on paikalla, mut ei näy että se kirjoittaa jos kirjoittaa jonkun muun kanssa.

Vierailija
36/41 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen autisteja täällä on. Ap:n kuvaus on samanlaista vilkuilua mitä livenäkin harrastetaan, mutta tässä nyt digiversio samasta asiasta.

Vierailija
37/41 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitä stalkkaamista ei voi tietää mitenkään muuten paitsi niin, että kun huomaa että toinen on paikalla, niin laittaa nopeasti viestin.

Jos väkäset menee heti siniseksi, on toinen stalkannut. Jos ei, niin on keskustellut toisen kanssa.

Vierailija
38/41 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on whatsapp puhelimessa koko ajan, en ole siellä mitenkään pätkittäin.

Vierailija
39/41 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän tyylinen viesti on ollut aikaisemminkin. Toivottavasti ei ole sama henkilö.

Muistelin samaa. Eli 100 % trolli.

Vierailija
40/41 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on whatsapp puhelimessa koko ajan, en ole siellä mitenkään pätkittäin.

Samoin,on syystä päällä 24/7 ; ilman viimeistä paikallaoloaikaa, mutta näkyy että olen online. Sitäpaitsi puhelimen voikytkeä tietsikkaan....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme