Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastuksen Whatsapp käytös, ja myös mun

Vierailija
10.04.2020 |

Onko normaalia, että stalkkaamme ilmeisesti toistemme ”paikalla” olemisia? Sitten jos toinen ollut pitkään pois niin toinen ”kostaa” ja on itsekin pois monta tuntia.🤔🙈😄Ja aina illalla 22.30 mennään wappiin, kuin sanattomasta sopimuksesta. Siellä sit tuijotetaan toistemme ”paikalla” statusta kunnes toinen lähtee - toinen lähtenyt heti perään kellonajasta päätellen...

Ja ei, ei olla teinejä vaan 37–> v.
Ja molemmat varattu. Siksi ei suoraa toimintaa muutoin kun silloin kun on jotain ”oikeaa” asiaa (tunnetaan siis).

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö... nyt on outoo settii

Vierailija
2/41 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öö... nyt on outoo settii[/quote

]

Haha, tiedän!😂 mutta tätä on jatkunut jo kauan...Huoh.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa tällaisia varattujen sekoiluja

Vierailija
4/41 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jotenkin jaksa uskoa, että miehet tekisi tota.

Vierailija
5/41 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule... ;)

-mies53

Vierailija
6/41 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tuntuu tietävän itseä paremmin koska oon ollut paikalla.

Vierailija
7/41 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä wittua just luin?

Vierailija
8/41 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä wittua just luin?

Ja muka lähes nelikymppisiä.

Vierailija
9/41 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla teinejä. Really?

Vierailija
10/41 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet eivät auta jos niitä ei ota.

Vierailija
11/41 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tätä tapahtuu - enemmän kuin moni uskookaan

Vierailija
12/41 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jutella siellä muiden naisten kans jos on paikalla. Ei stalkkaa sua.

Vierailija
13/41 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei muuta voi tehdä ja toista kaipaa, niin konstit on monet sano kettu kun jäniksellä pöytää pyyhki!

Vierailija
14/41 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa sillä on jopa, hui kamala, muita ihmiskontakteja sun lisäksi!

Vierailija
15/41 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

😆

Vierailija
16/41 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Mä sain tänään eräältä ihastuneelta mieheltä jonkun pääsiäsitervehdysvideon Whatsappiin. En osaa käyttää Whatsappia ja menin ihan jäähän kun tajusin, että se varmaan odottaa, että avaan sen videon. En tiennyt, näkeekö lähettäjä sen 😄 Onneksi se ei ollut kuvannut sitä videota itse! Se vielä ois puuttunut, jos ois ollut ihan lärvin kanssa siellä 🙂

Ahdistaa ajatuskin, että hän tekisi analyysejä siitä, että näin viestin, näkyi varmaan että olen paikalla, mutta en vastannut! Ajattelin, että jos se on lähettänyt samaa tervehdystä kaikille muillekin ja jos olemmekin jossain ryhmässä jolle viesti on lähetetty ja vastaukseni menisi jotenkin siihen ryhmään. Se ois ollut todella tyhmää 😄 Ja siis mitä siihen ois voinut vastata ?

Vierailija
17/41 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin luulin että ihastukseni stalkkaa minua whatsappissa, kunnes selvisi että viestittelee muitten naisten kanssa. Pelkkä paikalla olo ei jätä aika merkintää. Se siitä sitten.

Vierailija
18/41 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ap tiedät, että ihastus stalkkaa sinua? Miksi hän "tuijottaisi" sinua? Oletteko puhuneet näistä asioista?

Mä olen ihastunut ja ihastukseni on usein whatsapissa "tuijottelemassa" mua, tiedän sen siitä, että kun mene paikalle ja kirjoitan "moi" tms niin lukukuittaus tulee heti. Muuten en vois tietää.

Vierailija
19/41 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin luulin että ihastukseni stalkkaa minua whatsappissa, kunnes selvisi että viestittelee muitten naisten kanssa. Pelkkä paikalla olo ei jätä aika merkintää. Se siitä sitten.

Tietysti jättää.

Vierailija
20/41 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika liikkistä et ap harrastaa kosto-poissaoloja jos mieskin on pitkään poissa whatsappista 😄 ja sekin, että tuijottelee paikallaolo-merkintää ja _tietää_ ettätoinen sitä samaa ikkunaa juuri on tuijottamassa?

Onko siis niin,että vaikka olis jollekin tärkeä viesti kirjoitettavana, niin ap ei vahingossakaan mee sitä kirjoittaa, jotta ei tule paikallaolo merkintää? Että mies varmasti näkee että siellä nyt mökötetään kun ei kerta olla käyty?

Voi apua 😂😂 tiedän, että ihastuneena sitä näkee vastapuolelta samoja merkkejä vaikka niitä ei olisi, mut tää on jo ihan uudella levelillä.

Veikkaampa, ettei miehellä ole harmainta aavistustakaan apn kostotoimenpiteistä 😃 Saatika, että itse pitäytyisi poissa whatsappista kostona koska apkaan ei siellä ole hetkeen ollu 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän