Miksi yh-äidit sitovat uudet miehet jo suhteen alussa raskaudella tai asuntokaupoilla?
Olen huomannut tämän ilmiön toistuvan vain yksinhuoltaja-äitien parisuhteissa. Lapsettomat eivät ryntää ostamaan yhteistä asuntoa tai hankkiudu raskaaksi suhteen alkumetreillä.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Olen tyrmistynyt noista kommenteista. Ihanko totta te kuvittelette miesten olevan niin tyhmiä ja naisen vietävissä, että mies ei uskalla sanoa omaa mielipidettään tai huolehtia ehkäisystä vaan kulkee tuppisuuna naisen perässä ja suostuu kaikkeen, mitä nainen ehdottaa?
Ei hätää. mä hoidan ehkäsyn
Vierailija kirjoitti:
Mies halusi rakentaa talon vuoden seurustelun jälkeen. Yhteinen lapsi syntyi 6v yhdessäolon jälkeen
Eli ei pitänyt apn väite paikkaansa. Mulla 3 lasta, mies lapseton
Ei niin koska sinä edustat kaikkia naisia.
V*ttu teidän kanssanne.
Hei, ei miehetkään hakkaa naisia koska minä en ole lyönyt vaimoani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm, olin itse yh 26-vuotiaana, kahden pienen lapsen äiti, kun tapasin mieheni. Tulin vahingossa raskaaksi ehkäisyongelmien takia (kaikki hormonaalinen ehkäisy kielletty) ja mies nimenomaan halusi että pidän lapsen. Inhosin tilannetta ennen kaikkea siksi, että arvasin kaikkien ajattelevan että minä olen tahallani tekeytynyt raskaaksi ja miesraukkaa vedettäisiin kuin pässiä narussa. Ihmisten ikäväksi yhteiselo kesti ja olemme yhdessä edelleen nyt 14 vuoden jälkeenkin.
Mites se ehkäisy nyt on hoidettu jos naimisissa oltu 14 vuotta ja enempää lapsia ei ole siunaantunut? Seksi loppuntu kokonaan? Äläkä nyt vaan sano miehesi rakastavan sinua niin paljon, että käyttää aina kiltisti kortsua joka kerta.
Miksi ei saisi sanoa? Meillä on menty kumilla jo 20 vuotta, koska ,åmikäön hormonaalinen ehkäisy ei mulle käy eikä mies uskalla mennä vasektomiaan. Hyvin on toiminut, yhtään suunnittelematonta lasta ei ole siunaantunut.
Kaikki miehet eivät ole itsekkäitä pskoja, vaikka sinä niin tunnut kuvittelevankin.
Vierailija kirjoitti:
beta-miehillä kiire ja pakko ottaa se kenet saa , joten he suostuu mihin vaan kunhan on joku nainen. (oli se sitte lihava tai yh, tai molempia)
ja sitten vastataan aina "rakastan sinua juuri sellaisen akuin olet" ja yh-mammat hehkuttaa täällä tuota.
Eli ne onkin miehet jotka koittaa sitouttaa yhn nopeasti.
Kaikista idioottimaisinta millä yh-äiti kuvittelee saavansa pidettyä miehen itsellään on vääntää sen kanssa muksu. Siis mikä logiikka tässä on olevinaan, eikö kokemuksen jo pitäisi kertoa, ettei ne lapset miestä rinnalla pidä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm, olin itse yh 26-vuotiaana, kahden pienen lapsen äiti, kun tapasin mieheni. Tulin vahingossa raskaaksi ehkäisyongelmien takia (kaikki hormonaalinen ehkäisy kielletty) ja mies nimenomaan halusi että pidän lapsen. Inhosin tilannetta ennen kaikkea siksi, että arvasin kaikkien ajattelevan että minä olen tahallani tekeytynyt raskaaksi ja miesraukkaa vedettäisiin kuin pässiä narussa. Ihmisten ikäväksi yhteiselo kesti ja olemme yhdessä edelleen nyt 14 vuoden jälkeenkin.
Mites se ehkäisy nyt on hoidettu jos naimisissa oltu 14 vuotta ja enempää lapsia ei ole siunaantunut? Seksi loppuntu kokonaan? Äläkä nyt vaan sano miehesi rakastavan sinua niin paljon, että käyttää aina kiltisti kortsua joka kerta.
Miksi ei saisi sanoa? Meillä on menty kumilla jo 20 vuotta, koska ,åmikäön hormonaalinen ehkäisy ei mulle käy eikä mies uskalla mennä vasektomiaan. Hyvin on toiminut, yhtään suunnittelematonta lasta ei ole siunaantunut.
Kaikki miehet eivät ole itsekkäitä pskoja, vaikka sinä niin tunnut kuvittelevankin.
Ja harrastatte seksiä kerran vuodessa? Sitten voi onnistuakin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja harrastatte seksiä kerran vuodessa? Sitten voi onnistuakin...
Tuoko on teidän tahti? Kyllä meillä peitto heiluu monta kertaa viikossa. Suosittelen sinullekin, voisi tehdä hyvää sielulle ja ruumiille. Nimittäin aika katkeralta ja kireältä kuulostat.
Vierailija kirjoitti:
Olen tyrmistynyt noista kommenteista. Ihanko totta te kuvittelette miesten olevan niin tyhmiä ja naisen vietävissä, että mies ei uskalla sanoa omaa mielipidettään tai huolehtia ehkäisystä vaan kulkee tuppisuuna naisen perässä ja suostuu kaikkeen, mitä nainen ehdottaa?
Voi kuule, kyllä aika moni mies valitettavasti on! Itse seurasin useamman vuoden kuinka eräs nuori yh-äiti tapaili jatkuvasti uusia miehiä, ja sanoi näille syövänsä e-pillereitä. Sinisilmäiset ukot sitten himoissaan painoivat tätä ilman kumia. Kummasti vaan aina tapaillessaan näiden ukkojen kanssa, nainen "unohtikin" syödä pillereitä. Siinä sitten valehtelematta parin kuukauden välein muija innoissaan hehkutti että saattaa olla paksuna milloin Makelle, Peralle, Ekille jne. Kahdesti onnistuikin raskautumaan noin, mutta päätyi molemmilla kerroilla tekemään abortin, kun miehet katosivat kuvioista hänen ilmoitettuaan olevansa raskaana.
Mies halusi rakentaa talon vuoden seurustelun jälkeen. Yhteinen lapsi syntyi 6v yhdessäolon jälkeen
Eli ei pitänyt apn väite paikkaansa. Mulla 3 lasta, mies lapseton