Miksi yh-äidit sitovat uudet miehet jo suhteen alussa raskaudella tai asuntokaupoilla?
Olen huomannut tämän ilmiön toistuvan vain yksinhuoltaja-äitien parisuhteissa. Lapsettomat eivät ryntää ostamaan yhteistä asuntoa tai hankkiudu raskaaksi suhteen alkumetreillä.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tyrmistynyt noista kommenteista. Ihanko totta te kuvittelette miesten olevan niin tyhmiä ja naisen vietävissä, että mies ei uskalla sanoa omaa mielipidettään tai huolehtia ehkäisystä vaan kulkee tuppisuuna naisen perässä ja suostuu kaikkeen, mitä nainen ehdottaa?
Kyllä p*llun mahti on valtava, kun sitä oikein osaa käytellä. Ääriesimerkki on Harryn ja Meghanin tapaus.
Elämä näyttää varmaan absurdilta, jos ei kykene löytämään miesten toiminnalle mitään muita motiiveja kuin pllun saannin.
Mainitse loppupeleissä joku muu motiivi.
Sieltähän se ensimmäinen tunnevammainen jo riensikin ilmoittautumaan. :)
Vierailija kirjoitti:
Käsittääkseni mieskin voi noihin asioihin vaikuttaa ihan vain olemalla suostumatta yhteisiin asuntokauppoihin ja huolehtimalla omalta osallaan ehkäisystä niin, että raskaus olisi mahdollisimman epätodennäköinen. Eli käyttämällä kondomia tai hankkimalla vasektomian, mikäli lapset eivät ikinä ole suunnitelmissa.
Vasektomia kannattaisi jokaisen miehen ottaa jo 18-vuotiaana, jos se vain olisi mahdollista, ikävä kyllä ei ole. Avioliitto on lähes poikkeuksetta aina todella surkea diili miehelle, joten siihen ei kannata ikinä lähteä. Omistusasunnon hankinta tässä tilanteessa pitkän asuntokuplan jälkeen olisi aivan astronomisen typerää, joten siihen nyt ei kukaan järkevä omilla aivoillaan ajatteleva enää lähde muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen tyrmistynyt noista kommenteista. Ihanko totta te kuvittelette miesten olevan niin tyhmiä ja naisen vietävissä, että mies ei uskalla sanoa omaa mielipidettään tai huolehtia ehkäisystä vaan kulkee tuppisuuna naisen perässä ja suostuu kaikkeen, mitä nainen ehdottaa?
Asia ei ole ihan noin mustavalkoinen. Lukemattomat todella fiksutkin miehet ovat halunneet vain parisuhteen, mutta huomanneet kohta olevansa isä ja asuntovelallinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleistystä.
En ole hankkiutunut raskaaksi tai edes yhteen muuttoa ehdottanut.Se on se tietty ihmistyyppi joka toimii noin, panee naisia paksuksi samaan aikaan tai alkaa oottamaan 5 minuutin tutustumisen jälkeen.
Ärsyttää tuommoinen muotti ajattelu "kaikki naiset ja varsinkin yht..."
Minä en tunnista apn tekstistä yhtään tuntemaani naista jolla olisi lapsia. Yhtään yksinhuoltajaa en tunne.
Mutta kaksi lapsetonta kaveri on suunnilleen kuukauden tuntemisen jälkeen aina muuttamassa miesten luokse. Toisen kohdalla mennyt jo laskuissa sekaisin kuinka monessa avoliitossa on ollut.
Mä kyllä tunnistan.
No miten luulet että ne yhksi päätyi alunperin? Kyseessä ihmistyyppi jolta ei löydy harkintakykyä tai kärsivällisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Tänne näköjään kirjoittelevat taas uutterasti nämä naisia ja etenkin naisille kelpaavia miehiä verisesti vihaavat palstapojat, joiden mielestä nainen on AINA paha ja mies on aivoton ja tahdoton naisen oikkujen uhri.
Pääsiäinen ja karanteeni ilmeisesti oikein kumuloivat heidän elämänsä tylsyyden.
Jep. Näille tyypeille onnellisia, tasa arvoisia parisuhteita ei ole olemassakaan, kun ovat ite sellaiseen kykenemättömiä. Molemmista sukupuolista löytyy omat uhriutujansa, mutta sanoisinpa että kyllä yksinhuoltajaäidit saavat ihan käsittämätöntä moskaa päälleen. Mut usein siitä miehestä ei vain ole olemaan isäksi. Mutta naisten syyhän tämäkin tietysti on.
Miksi uudet miehet sitovat yh-äidit jo suhteen alussa raskaudella tai asuntokaupoilla?
Hah joo. Miesystäväni oli yhdessä vuoden verran yyhoon kanssa. Eivät hankkineet lasta mutta muuttivat pian yhteen ja paljon jakoivat onnestaan kuvia nettiin . Sieltä ne googlesta edelleen löytyy jos miehen nimellä googlaa, tosi kiva
Vierailija kirjoitti:
Miksi uudet miehet sitovat yh-äidit jo suhteen alussa raskaudella tai asuntokaupoilla?
Niinpä, kyllä se tuntuu mies olevan näissä usein aloitteellisempi osapuoli..
T. Yh-äiti joka ei vielä ole sitoutunut kehenkään
Hmm, olin itse yh 26-vuotiaana, kahden pienen lapsen äiti, kun tapasin mieheni. Tulin vahingossa raskaaksi ehkäisyongelmien takia (kaikki hormonaalinen ehkäisy kielletty) ja mies nimenomaan halusi että pidän lapsen. Inhosin tilannetta ennen kaikkea siksi, että arvasin kaikkien ajattelevan että minä olen tahallani tekeytynyt raskaaksi ja miesraukkaa vedettäisiin kuin pässiä narussa. Ihmisten ikäväksi yhteiselo kesti ja olemme yhdessä edelleen nyt 14 vuoden jälkeenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asia ei ole ihan noin mustavalkoinen. Lukemattomat todella fiksutkin miehet ovat halunneet vain parisuhteen, mutta huomanneet kohta olevansa isä ja asuntovelallinen.
Kuvaile yksityiskohtaisesti tätä prosessia. Erityisesti sitä, että mies huomasi allekirjoittaneensa lainapaperit vasta kuukausia myöhemmin kun nainen tapetoi uutta olohuonetta. Oliko mies kaatokännissä 6 kuukautta putkeen?
Kaikki vika on aina naisissa. Mies ei pysty vaikuttamaan ehkäisyyn, ei siihen että alkaa olla yksinhuoltajan kanssa, ei sille että muuttaa samaan asuntoon, ei yhtään mihinkään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää muakin hämmentää.
Mistä, varsinkin miehet, kuvittelevat naisen vievän ja mies vaan vikisee?Jos noin niin olen ikuisesti sinkku.
Juu, mies pakotettiin aseella uhaten ostamaan asunto ja nuzzimaan ehkäisyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahaa. Kun miehen alapää seisoo, sama on myös yläpäässä. Miten tuollainen mies voi tehdä yhtään mitään, kun m*lkku päättää kaikesta?
Aha.
Minä olin yh, kun tapasin mieheni. Teetin naimisiin mennessäkin tiukan avioehdon ja tein järjestelyt, joilla tämä omistamani asunto periytyy suoraan lapselleni ja hän saa sen hallintaansa, eikä mieheni saa asumisoikeutta siihen leskenä.
Senttiäkään en ole miehestäni taloudellisesti hyötynyt, vaan päinvastoin hän on hyötynyt minusta aika paljon rahamielessä.
Ap taitaa olla se palstan lompakko Lasse.
T. Ex-yh
Pitäähän se maksaja saada ja nyhdetään rahaa ja sitten ulos sekä elatusmaksut...
Nykyajan naisille miehet ovat pelkkä rahasampo. Ei arvostusta, kun mikään ei riitä.
Aito kumppanuus puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Hmm, olin itse yh 26-vuotiaana, kahden pienen lapsen äiti, kun tapasin mieheni. Tulin vahingossa raskaaksi ehkäisyongelmien takia (kaikki hormonaalinen ehkäisy kielletty) ja mies nimenomaan halusi että pidän lapsen. Inhosin tilannetta ennen kaikkea siksi, että arvasin kaikkien ajattelevan että minä olen tahallani tekeytynyt raskaaksi ja miesraukkaa vedettäisiin kuin pässiä narussa. Ihmisten ikäväksi yhteiselo kesti ja olemme yhdessä edelleen nyt 14 vuoden jälkeenkin.
Mites se ehkäisy nyt on hoidettu jos naimisissa oltu 14 vuotta ja enempää lapsia ei ole siunaantunut? Seksi loppuntu kokonaan? Äläkä nyt vaan sano miehesi rakastavan sinua niin paljon, että käyttää aina kiltisti kortsua joka kerta.
beta-miehillä kiire ja pakko ottaa se kenet saa , joten he suostuu mihin vaan kunhan on joku nainen. (oli se sitte lihava tai yh, tai molempia)
ja sitten vastataan aina "rakastan sinua juuri sellaisen akuin olet" ja yh-mammat hehkuttaa täällä tuota.
Mitä enemmän tällaisia aloituksia luen, sen vakuuttuneempi olen siitä, että joidenkin miesten pitää vain tilata se flesari tai nukke ja unohtaa oikeat naiset. N50+