Sanna Marinia varoitettiin pandemiasta jo 26.10.2018!
klo. 11.00 itse asiassa ja silti hän ei vielä tämän vuoden alussa tajunnut koko asiaa. Ja ihmisiä kuolee. Ei ihme, että on joka kuvassa niin huolestuneen näköinen. Omatunto kolkuttaa. Vanhustenhoidossa ei hengityssuojia koska ei ole valmistauduttu pandemiaan. Tykkää syyttää kaikkia muita.
Kommentit (26)
OlisKo pitänyt sulkea Suomi jo pari vuotta etukäteen? Ihan vaan varmuudeksi.
Joo, eiks tässä pitänyt olla ylöstempauskin joku vuosi sitten?
Hmm. Kolme huomautusta Ap avaukseesi. Ensinnäkin, mitä luulet millä perusteella Marinin olisi pitäny kuluvan vuoden alussa "jo" tajuta nykyisen Corona -viruksen uhka ja osata ennustaa sen nykynen tila?
Kaksi Mistä sninä nappasit tuon pandemia varoiuspäivämäärän 26.10.2018? - Jatkan tähän vielä, että ,jos tuolloin e.noin puolitoista vuotta sitten, tuolloin oppositiota edustanut nuori 1. kauden kansanedustaja Marin olisi aloittanut painokkaasti ja voimallisesi kertomaan, etä meitä uhkaa nykyisen kaltainen panndemia, niin mitä luulet, kuinka moni meistä olisi uskonut häntä ja ollut varauksetta samaa mietlä hänen kanssaan?
Ja kolmanneksi eiköhän ole ihan lunnollista, että Marin on ollu viime esiinyny aikoina enempi naama vakavana kuin suupielet koholla.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Miks sen ois sillon pitäny tehä jotain?
Sipilähän silloin oli pääministeri.
Ja Sannako oli vielä koulussa? How is this a valid point?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö mitään, mitä äiti ei sinulle kuvakirjasta näyta? Et.
Tutkijat varoittivat koronaviruskesta jo vuonna 2007. Mutta kiinnostiko ketään?
Marin näyttää kyllä nykyään joka kuvassa siltä, että se on säikähtänyt totaalisesti tai saanut paniikkikohtauksen.
Pioneerien nuoriso-ohjaaja Haapala kertoo totuuden sodasta!
Itse varoitin asiasta jo 1986. Olin silloin Lapinlahdessa ja lisäsivät annosta.
Miks sä klonkku et kaivautunut silloin koloos?
Kerrotko ap, missä kohtaa tuossa linkkaamassasi jutussa nimenomaisesti tästä nykyisestä pandemiasta puhutaan.
Pandeemia! Eurovision laulukilpailussa 1974 esitetyn Lapponia -kappaleen tyyliin...
Vierailija kirjoitti:
Tää oli avuton! Ryhdistäydy ap!
Minä olen perussuomalainen! En ole avuton!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tyypillistä perussuomalalaista.
Tiedätkö, kuka istui v. 2018 hallituksessa? Itse Perussuomalaiset, jotka eivät viitsineet laittaa tikkua ristiin, käyttää edes puheenvuoroa tai käydä edes valiokunnan istuinnoissa.
Eikö Sinua yhtään hävetä syyllistää Sanna Marinia, kun v. 2018 hän oli kansanedustaja oppositiossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jos ei avuton, niin osoitat tietämättömyytesi ja tyhmyytesi, sillä Perussuomalaiset olivat v. 2018 hallituksessa, jopa ministerinä, pääministeri Sipilän johdolla.
Mutta eivät persut siellä mitään saaneet aikaiseksi. Ei tainut tulla ainuttakaan lakiesitystä.
Ei koronaa tunnettu vielä 2018. On aivan typerää jauhaa sen aikaisista asioista.
Eikä Marinia olisi uskottu silloin kuitenkaan.
Lopettakaa nämä avaukset, joissa syytetään Marinia pandemiasta, ihan kuin hän olisi tieten tahtoen suostunut johonkin korona-salaliittoon.
Alkaa tuntua, että on ihan sama mitä Marin tekee. Jos ei tehdä rajoituksia, hän on syyllinen ihmisten kuolemiin. Jos tehdään rajoituksia, ne ovat joko hyödyttömän lepsuja tai ihan liian tiukkia.
Persut ei tykkää kun on punavihreä hallitus, äijät ei tykkää kun on liian nuori ja liian nainen. Marin voi tehdä kaiken minkä miesministerikin, mutta saa silti vihat päälleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö mitään, mitä äiti ei sinulle kuvakirjasta näyta? Et.
Missä kohtaa tässä välillä tieto oli vanhentunut?
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko ap, missä kohtaa tuossa linkkaamassasi jutussa nimenomaisesti tästä nykyisestä pandemiasta puhutaan.
Puhutaan pandemiasta joka tappaisi tuhansia eli tarvitaan hengityssuojia sekä ohjelma jolla valmistaudutaan pandemioihin, millä ikinä nimellä ne sitten tulevatkin.
Sipilä ei ole edes poliitikko enää joten kankkulan kaivoon menee ne haukut. Kepu taas on samassa hallituksessa. Marin oli tietoinen tällaisen pandemian mahdollisuudesta eikä tehnyt mitään. Aika turha väittää vastaankaan. Vähätteli riskiä vielä aivan hetki sitten.