Sanna Marinia varoitettiin pandemiasta jo 26.10.2018!
klo. 11.00 itse asiassa ja silti hän ei vielä tämän vuoden alussa tajunnut koko asiaa. Ja ihmisiä kuolee. Ei ihme, että on joka kuvassa niin huolestuneen näköinen. Omatunto kolkuttaa. Vanhustenhoidossa ei hengityssuojia koska ei ole valmistauduttu pandemiaan. Tykkää syyttää kaikkia muita.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko ap, missä kohtaa tuossa linkkaamassasi jutussa nimenomaisesti tästä nykyisestä pandemiasta puhutaan.
Puhutaan pandemiasta joka tappaisi tuhansia eli tarvitaan hengityssuojia sekä ohjelma jolla valmistaudutaan pandemioihin, millä ikinä nimellä ne sitten tulevatkin.
Sipilä ei ole edes poliitikko enää joten kankkulan kaivoon menee ne haukut. Kepu taas on samassa hallituksessa. Marin oli tietoinen tällaisen pandemian mahdollisuudesta eikä tehnyt mitään. Aika turha väittää vastaankaan. Vähätteli riskiä vielä aivan hetki sitten.
Eli mielestäsi kaikista maailmanlopun ennustuksista pitäis ottaa koppi laittaa kaikki kiinni ihan kaiken varalta. Mikseivät persut sitten sitä tehneet, kun varoiteltiin?
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko ap, missä kohtaa tuossa linkkaamassasi jutussa nimenomaisesti tästä nykyisestä pandemiasta puhutaan.
Puhutaan pandemioista, Sellaisista kuin vaikka SARS joka on koronavirus myös. Nimellä ei nyt ihan niin väliä. Ja niihin valmistautumisesta. Kun kuitenkin tiedetään niiden mahdollisuus. Kun nyt ei voi oikein sanoa, ettei tiedettykään.
Marin puhuu vanhustenhodosta vaan ei näe yhteyttä. Loppuukohan äly kesken. Muutenkin meille valehdeltiin varusteiden riittävyydestä.
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000006471539.html?utm_campaign=tf-HS&…
Vierailija kirjoitti:
Itse varoitin asiasta jo 1986. Olin silloin Lapinlahdessa ja lisäsivät annosta.
No hyvä sinä ja tsemppiä mutta myöskään tätä varoitusta Sanna ei ottanut tosissaan. Se nyt kuitenkin puikoissa on.
Miten menee nykyään?
Vierailija kirjoitti:
Tutkijat varoittivat koronaviruskesta jo vuonna 2007. Mutta kiinnostiko ketään?
Koska myös SARS ja MERS ovat koronaviruksia, mutta eivät levinneet tällä tavoin.
Oisko joku oikeesti hoidon tarpeessa? Pitkäaikaisen hoidon.
Kösienpesulorua rallatti Sanna kuukausia tuon jälkeen