Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korona-virukseen ei todennäköisesti koskaan löydetä rokotetta

Vierailija
10.04.2020 |

SARS- ja MERS-viruksiin ei löydetty toimivaa rokotetta. Tavallisiinkaan koronaviruksiin ei ole olemassa rokotetta. On todennäköistä ettei rokotteesta tule ratkaisua tähän tilanteeseen.

Kuinka kauan siis jatkamme (voimme jatkaa) asioiden ja ihmisten välttelyä?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä mistään löydetäkään, se kehitetään. Ihan varmasti. On työn alla kaiken aikaa.

Vierailija
2/16 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niihin ei ole tarvinnut löytää rokotetta. Ihan eri asia.

SARS ei ole tullut takaisin ja MERS on niin tappava, että ei pääse leviämään väkijoukossa. Tavalliset koronavirukset on pelkkää flunssaa, nyt kerrankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjältä tulee pelastus. Ne testaa ensin eläimillä ja ehkä jo ensi kuussa ihmisillä.

Vierailija
4/16 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä mistään löydetäkään, se kehitetään. Ihan varmasti. On työn alla kaiken aikaa.

Ikävää että sanavalinta ei savolaiselle auennut. Laittaisinko silti lähteen?

Vierailija
5/16 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*sitko

Vierailija
6/16 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Venäjältä tulee pelastus. Ne testaa ensin eläimillä ja ehkä jo ensi kuussa ihmisillä.

Ei, kyllä suomensukuisten kansojen kokemus on se että aina siellä ensiksi ihmisillä testataan.

Vierailija
7/16 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aivan sama. En ota mitään syöpäistä rokotetta.

Vierailija
8/16 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen stadilainen, en savolainen. Ja sitä rokotetta ei tosiaan oikeasti kukaan etsi vaan tekee. Maailmalla on useita tutkimusryhmiä aiheen kimpussa kaiken aikaa, etkö sitä tiennyt? Meilläkin sitä tutkitaan.

Tuossa nyt yksi aika populaari lähde: https://www.is.fi/tiede/art-2000006442524.html

Vierailija
9/16 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin että kuolet mieluummin?

Vierailija
10/16 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen stadilainen, en savolainen. Ja sitä rokotetta ei tosiaan oikeasti kukaan etsi vaan tekee. Maailmalla on useita tutkimusryhmiä aiheen kimpussa kaiken aikaa, etkö sitä tiennyt? Meilläkin sitä tutkitaan.

Tuossa nyt yksi aika populaari lähde: https://www.is.fi/tiede/art-2000006442524.html

Savolaisten osuus kaikista helsinkiläisistä on nyt peräti 5,3 prosenttia. Stadilaiseksi synnytään, kuten minä.

Monenlaista maailmassa kehitetään. Silti on mahdollista että rokotetta ei löydetä.

Vierailija
11/16 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Savolaisten osuus kaikista helsinkiläisistä on nyt peräti 5,3 prosenttia. Stadilaiseksi synnytään, kuten minä.

Monenlaista maailmassa kehitetään. Silti on mahdollista että rokotetta ei löydetä.

Kuten sanoin, olen stadilainen. Ja rokote tulee kyllä.

Vierailija
12/16 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaikeaa kehittää rokotus virukselle, joka muuntautuu. Eihän influenssoillekaan oikein koskaan onnistuta.

Vierailija
13/16 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten sanoin, olen stadilainen. Ja rokote tulee kyllä.

Ok. Onko Kuopion ”yliopisto” jo ihan lähellä läpimurtoa?

Vierailija
14/16 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin että kuolet mieluummin?

Tyhmä!

Vierailija
15/16 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota minäkään rokotetta. Otan vasta sitten kun näkee ettei siitä varmasti ole haittaa.

Vierailija
16/16 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikainfluenssarokoteskandaali https://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk0…

Opetti että rokote saa olla käytössä useita vuosia ennen kuin sitä kannattaa harkita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän