Mitkä asiat ovat kehumisen arvoisia Suomessa.
Kommentit (51)
Äärioikeisto on saatu pidettyä kurissa, eikä kannatus ole kuin 10 prosenttia. Joissakin maissa on huonompi tilanne.
- Kommunistinen yhteiskunta joka on matkalla tuhoon
- Läpeensä kierot poliitikot jotka viis veisaavat Suomesta ja suomalaisista toimiessaan WEF:n ja Globallisten marionetteina tuhoten maatamme ja hyvinvointimme
- Ainoastaan valheita, aivopesua, probagandaa ja piilotettua aivopesua levittävät valtamediat (lue Saatanisti mediat)
Toisin sanoen jokaisen vasemmistolaisen unelmien täyttymys ja ihanne yhteiskunta.
Ihmettelen niitä jotka haukkuvat meidän politiikkoja, olen jo kuusikymppinen ja minulla on ollut tasainen elämä tässä maassa. Omasta mielestä sillä ei ole väliä kuka tätä maata hallitse. Oma elintaso on nousut koko ajan. Ei politiikot sinun elämäsi hallitse vain sinä itse teet ne päätökset mitkä vaikuttavat sinun arkeen. Jos on esim vähän rahaa niin ei kuin työntekoa lisää. Se on niin helppoa haukkua muita mutta oma käyttäytymistä on vaikeampaa arvostella.
Vierailija kirjoitti:
Äärioikeisto on saatu pidettyä kurissa, eikä kannatus ole kuin 10 prosenttia. Joissakin maissa on huonompi tilanne.
20% oli kyllä viime vaaleissa. Nyt jotain 15%.
Ainoana maana maailmassa missä ihmiset jonottavat ilmaisia muoviämpäreitä
Siis jos me katotaan tätä maalänttiä ni tottakai hyvä ja puhdas ilma ja luonto (mitä suomalaiset pelkää ja juoksee karkuun jostain kumman syystä).. Tää on maalänttinä yks parhaimmista paikoista asua.
Sit taas jos me katotaan tätä valtiollisella tasolla, niin ei mitään. Musta tää valtio on tuhon oma ihan suoraan sanottuna. Se ongelma ei ees oo päättäjät, vaan tyhmät ihmiset ketkä ei osaa ajatella koskaan mitään itse. Suomi on liian auktoriteettiuskovainen valtio. Sen takia tätä valtiota tallotaan joka suunnasta, koska ihmiset ei puutu mihinkään. Se on aina niin että "joku muu tekee", mutta kukaan ei kasva itse sisältä koskaan.
Tuore ruisleipä ja karjalanpiirakat. Aivan huikea ilmainen (no, epäsuorasti) kirjastolaitos!
Thats about it.
Vierailija kirjoitti:
Äärioikeisto? Eihän täällä ole edes kunnon oikeistopuoluetta eduskunnassa.
Luonto. Pensaat, purot, puut, järvenranta aaltojen katselu, aurinko, taivas, rusakot ja eläimet. Jos jonkun kodissa ei ole vikoja, se on onnistunut.
Paljon tyhjää lääniä, jossa ei ole suomalaisia.