Monenko ihmisen kanssa teillä on ollut täydellistä kemiaa?
Puhutaan siis fyysisestä kemiasta, jossa kaikki natsaa. Iän myös haluaisin tietää!
Kommentit (25)
Olen 33. Joko kahden tai ei yhdenkään. En ole ihan varma ymmärränkö oikein mitä tarkoitat kemialla.
Kerran tapahtui nelikymppisenä. Se oli niin uskomaton vetovoima että jätin pitkän avioliitonkin tämän miehen vuoksi. Sellaista kiihkoa ja himoa luulin olevan vain elokuvissa. Olemme edelleen yhdessä 10 v jälkeen, henkisesti ei ole täydellisin match ja meillä on ollut välillä vaikeaa. Toki viihdymme yhdessä. Seksi on edelleen aivan täydellistä. Siis aivan mieletöntä. On tämä vähän kummallista.
Eksän kanssa ns tulin juttuun paremmin mutta ei meillä sit tuolla makkarissa niin luistanu.
Minulla on ollut yksi tällainen sähköinen, magneettinen onneksi molemminpuolinen vetovoimakokemus, josta johtuvia tapaamisia ei olisi villit hevosetkaan voineet estää. Tiesimme molemmat heti, että se oli vain fyysistä, emmekä tavoitelleetkaan muuta. Monen metrin päästä tunsi sen valtavan voimakkaan sähkön ja kihelmöinnin. Jos en olisi kokenut, en uskoisi. Kaveri oli minua nuorempi. Vietettiin yhdessä muutamat kuumat yöt, muistelen välillä vieläkin hymyssä suin. Se sitten jäi, kun elämäntilanteeni muuttui ja aloin tapailla nykyistä miestäni, jonka kanssa muutkin arvot loksahtivat kohdilleen. On tässäkin riittävästi kemiaa, mies on fiksu ja ihana, onnellinen olen, mutta tämä yksi kokemus on ollut lajissaan ihan omaa luokkaansa, siitä ei vain olisi voinut syntyä mitään vakavampaa.
Onhan sitten vanhana jotain mitä muistella.
Kahden kanssa täydellinen kolahdus salamarakastumista myöten, ensimmäinen 31-vuotiaana ja toinen viime syksynä. Lisäksi näiden välissä oli yksi pelkkää fyysistä (mutta hullun voimakasta) vetovoimaa, olin 38. Nyt olen 41.
Muut miehet ovatkin sitten näyttäytyneet lähinnä täysin sukupuolettomina olioina, olen näemmä tosi ääripääihminen näissä asioissa. Parikymppisenä mietin olevani aseksuaali tms kun en koskaan kokenut minkäänlaista kiinnostusta ketään kohtaan, mutta nyttemmin olen tajunnut olleeni vain oikeassa: ei todellakaan kannata panna sellaista, jota ei oikeasti halua panna. Nimittäin kun haluaa, sen sitten todellakin tietää ja tuntee, joka solulla.
Nro 3 ja nro 16: olen nainen.