Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monenko ihmisen kanssa teillä on ollut täydellistä kemiaa?

Vierailija
10.04.2020 |

Puhutaan siis fyysisestä kemiasta, jossa kaikki natsaa. Iän myös haluaisin tietää!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden ja ikä 38v

Vierailija
2/25 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin tietää sinun kokemuksesi kemiasta, koska kysymyksesi on erittäin outo. Vähän niin kuin olisit kysynyt, että kuinka monelle ollut ollut täydellisesti raskaana (vs. vain vähän raskaana).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3 ja 36v.

Hassua, juuri mietin tätä ja sitä kuinka ko ihmiset ovat kaikki olleet arvoiltaan hyvin erilaisia kuin minä olen.

Silti fyysistä vetovoimaa on ollut paljon, siihen se on sitten jäänytkin..

Mistä johtuu?

Vierailija
4/25 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenenkään. Erään kanssa luulin, että olisi mutta se olikin katastrofi.

N48

Vierailija
5/25 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epämääräisesti vastaan että muutamien kanssa. Kaikki ovat olleet oman sukupuolen edustajia. Olen 31-vuotias nainen.

Vierailija
6/25 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden kanssa. Kolmaskin olisi ollut, mutta se ei ollut silloin mahdollista.

Vierailija
7/25 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

34v.

T.nro6

Vierailija
8/25 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden. Se loppui ennenkuin aikoinaan olosuhteiden pakosta, mutta fyysinen JA henkinen vetovoima oli järisyttävä. Olen 30 v.

Vierailija
9/25 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmikymppisenä koin hullua vetovoimaa yhteen 17 vuotta vanhempaan mieheen. Olisin ollut valmis mihin vain, mutta mies ei kai kokenut samoin, vaikka kuvittelin niin.

Vierailija
10/25 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä tarkoitetaan, että toimii seksi, suutelu ja toisen kosketus tuntuu myös taivaalliselta. 3 miestä on ollu. Ja ikää mulla on 44v.

Vierailija
11/25 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kemia on aivan eri asia kuin rakkaus.

Se on voimakasta fyysistä vetovoimaa toista kohtaan, aivan mielöntä, eikä sillä välttämättä ole mitään tekemistä tunteiden kanssa.

Se vetää puoleensa niin voimaakkaasti, että suhde kyllä toteutuu, jos siihen on pienikin mahdollisuus.

Ja minulla on ollut sitä kahden miehen kanssa.

Vierailija
12/25 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa luullut että nyt on, mutta eipä ole tainnut olla kertaakaan. Vähän vaikea uskoa mihinkään kemioihin.

Vierailija
13/25 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kanssa alle kolmekymppisenä, yli kaksi vuosikymmentä sitten. Seksi oli aivan mieletöntä, mutta kaikki muu katastrofaalista erilaisten elämäntilanteiden takia.

Vierailija
14/25 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi.

Toinen 16vna ja toinen 43vna.

Vierailija
15/25 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluaisin tietää sinun kokemuksesi kemiasta, koska kysymyksesi on erittäin outo. Vähän niin kuin olisit kysynyt, että kuinka monelle ollut ollut täydellisesti raskaana (vs. vain vähän raskaana).

Kiva kun kysyit.

Tein seksipalstalle aloituksen samasta aiheesta ja tulin tänne kärkkymään vähemmän yksityiskohtaisia kokemuksia, kun siellä on niin vähän porukkaa. Ap

Vierailija
16/25 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 3 jatkaa, minusta se tuntuu siltä että menee ihan ylikierroksille kun kyseinen henkilö on edes lähellä.

Ilmapiiri on jotenkin tiivis, vaikka istuttaisi puhumatta, ja hengitys kiihtyy.

Hänet jotenkin aistii, vaikka ei olisi yhtäkään kunnon keskustelua käyty. Telepatiaa.

Vierailija
17/25 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! Myös vastaajien sukupuoli olisi mukava tietää - Ap

Vierailija
18/25 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 49v - kaksi täysosumaa osunut kohdalle. Molemmilla kerroilla tiesin ensi silmäyksellä, että nyt osui sydämeen asti.

Kumpikaan ei johtanut parisuhteeseen, varaustilanteen takia. Viimeisin näistä tapahtui viime kesänä, joten on tuoreena muistissa.

Vierailija
19/25 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ymmärsin kysymyksen oikein, niin varmaankin yhden kanssa. Oli varattu, mitään ei tapahtunut. Eikä tule tapahtumaankaan, koska hän on jo edesmennyt.

Vierailija
20/25 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme, miehiä, itse olen nainen kohta 50 v!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme