Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joko miehesi vaihtoi autoonne/autoihinne kesärenkaat?

Vierailija
10.04.2020 |

Meillä vaihtoi yhteen autoon jo aiemmin ja tänään sai toinenkin auto kesätassut alle.
Mies niin huolella aina pesee rengassarjat ja laittaa varastoon.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ei käsiään likaa tuollaisissa hommissa, vaan vaihdattaa renkaat rengashotellilla missä ne säilytetäänkin, sekä pestään.

On muuten maukkaan näköinen tuo farmari Audi A6 19" aluvanteilla.

Kateelliset alapeukuttaa.

Vierailija
22/45 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöpakkasia tulossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on auto mutta ei miestä. Miten onnistun autoni huolloissa ym moni heti ihmettelee. Helppo vastaus: rahalla. Tällä tavalla tuen myös suomalaisia yrityksiä kun ostan palvelun. Vaivatonta eikä tarvitse muuta kuin ajaa huoltoon :)

Vierailija
24/45 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään, yöllä oli satanut vähän lunta, samoin maanantaina näyttäisi tulevan enemmänkin lunta ja yöpakkasia on vielä. Ja toisekseen, ei vaihdeta itse renkaita, vaan käytetään huoltamolla, ei viitsi selkäänsä katkaista sen takia että tekisi itse kun huoltamolla se työ maksaa korkeintaan 20€.

Vierailija
25/45 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on juuri vaihtamassa kesärenkaita alle.

Lupasin että saa jotain lämmintä sisäänsä illalla  jos tekee työn huolellisesti.

Vierailija
26/45 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miehesi"? Millä aikakaudella ap oikein elää, jos renkaanvaihto on pelkästään miesten asia? Tai no, ehkä hän on itse sellainen "pullantuoksuinen kahdeksan lapsen äiti" essu päällä ja taikinasormi suussa mitä autoihin tulee. 

Sehän tämän provon idea oli.

Vierailija
27/45 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi vuonna sitten täytyykin käytännössä ajaa huhtikuun loppuun asti nastarenkailla, koska laki muuttuu niin että talvellakin saa ajaa kesärenkailla jos keli sallii, mutta vastaavasti talvirengaskauden aikana talvirenkaat on pakko olla alla, jos tulee talvirengaskeli. 

Vierailija
28/45 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdettiin yhdessä. Lapset pesi talvirenkaat.

Vierailija
29/45 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rengashotelli hoitaa nuo puuhat.

Kummassakaan autossamme ei edes ole tunkkia -miksi liata käsiään turhaan.

Vierailija
30/45 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni on juuri vaihtamassa kesärenkaita alle.

Lupasin että saa jotain lämmintä sisäänsä illalla  jos tekee työn huolellisesti.

Hah. Täällä päin vastoin. Vaihdan naisystävälleni ja illalla on luvassa jotain spesiaalia.

Vierailija
31/45 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaihtanut renkaita autoihin 14-vuotiaasta saakka. Voin vaihtaa miehillekin, jos eivät osaa.

Vierailija
32/45 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mennään koko perhe vaihtoon, mies, tytöt ja mä. Vaihdetaan kolmeen henkilöautoon, pakuun, kuorma-auto ja kolmeen traktoriin. Ja pariin peräkärryyn. Myös naapureiden, jos sattuvat sopivasti kohille. Samalla nautimme leppoisasti piknikistä ja siemailemme kuohujuomaa.

Vierailija
33/45 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mennään koko perhe vaihtoon, mies, tytöt ja mä. Vaihdetaan kolmeen henkilöautoon, pakuun, kuorma-auto ja kolmeen traktoriin. Ja pariin peräkärryyn. Myös naapureiden, jos sattuvat sopivasti kohille. Samalla nautimme leppoisasti piknikistä ja siemailemme kuohujuomaa.

Pieni perhekänni piristää kummasti talkoita.

Vierailija
34/45 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä vaihtoi viimeisen kerran omiakaan renkaitaan, kun laittoi väärät pultit ja eturengas lähti ajossa irti.

Mä vaihdatan aina rengasliikkeessä, jossa tehdään renkaille täyshuolto ja säilytetään ne sesonkiin saakka.

Ap, älä ihmeessä luule muita yhtä dumboiksi kuin olet itse. Useimmat naiset omistavat auton ja huolehtivat siitä itse.

Riipu sinä tanhupallona jonkun renkaanvaihtajan jalassa, minun ei tarvitse.

Vierailija
35/45 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ei käsiään likaa tuollaisissa hommissa, vaan vaihdattaa renkaat rengashotellilla missä ne säilytetäänkin, sekä pestään.

Todella mitäänsanomaton ja farmarina jopa ruma.

Vierailija
36/45 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella mitäänsanomaton ja farmarina jopa ruma.

Kateellinen se siellä huutelee ja yrittää lievittää pahaa oloaan.

Olisit kuule opiskellut aikoinasi ja hankkinut ammatin joka mahdollistaa kvaikkapa kalliin auton ostamisen.

Vierailija
37/45 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miehesi"? Millä aikakaudella ap oikein elää, jos renkaanvaihto on pelkästään miesten asia? Tai no, ehkä hän on itse sellainen "pullantuoksuinen kahdeksan lapsen äiti" essu päällä ja taikinasormi suussa mitä autoihin tulee. 

No tahallaanhan se trollaa. Yllättävän pitkään meni, ennen kuin ensimmäinen tarttui syöttiin.

Vierailija
38/45 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rengashotelli hoitaa nuo puuhat.

Kummassakaan autossamme ei edes ole tunkkia -miksi liata käsiään turhaan.

Ei kai kukaan toope enää vaihda kesä-/talvirenkaita auton omalla tunkilla, vaikka sellainen olisikin autossa?

Renkaat vaihdetaan hallitunkin kanssa.

Vierailija
39/45 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies vaihtaa siksi, ettei minulla ole mitään tarvetta reväyttää selkääni painavien renkaiden kanssa jonkun voimaantumisfantasian takia.

Vierailija
40/45 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdettiin yhdessä, käy tosi näppärästi.

Minä teen valmistelut ja mies aukoo pultit, nostaa renkaan pois, otan sen vastaan ja "ojennan" uuden tilalle. Sillä välin kun mies kiinnittää pultteja, rullaan renkaan varastoon. Kätevää, ja ei mene kauaa, maks vartti.