Joko miehesi vaihtoi autoonne/autoihinne kesärenkaat?
Meillä vaihtoi yhteen autoon jo aiemmin ja tänään sai toinenkin auto kesätassut alle.
Mies niin huolella aina pesee rengassarjat ja laittaa varastoon.
Kommentit (45)
Meillä ei ole autoa eikä toivottavasti koskaan tarvitakaan.
Mies vei autoni rengaskauppaan, vaihdatti renkaat ja antoi nastat talvisäilytykseen.
Ei ole miestä eikä autoa.
Tulin vain sanomaan, että voitaisko bännätä tuo ilmaisu "auto sai kesätassut alle"?
Rengashotellissa säilytetään ja liikkeessä vaihdatetaan, kun aika sopiva.
Paras/turvallisin ratkaisu meille ja monille muille, joilla vähäinen kokemus renkaidenvaihdosta.
Rekkalespo muijani vaihtoi.
- Siro puoliso, 19v
No ei todellakaan. Viikko sitten täällä tuli vielä 20 senttiä lunta.
Kahteen vaihtoi, omaani en antanut vaihtaa koska ajelen aamuöisin.
Meilläkin aiemmin on renkaat olleet rengashotellissa säilytyksessä. Mieheni ei ole kuitenkaan ollut tyytyväinen rengashotelliin, joten tänä keväänä vaihtoi kesärenkaat itse. Eli on vaihtanut.
Ei vielä, mutta pitäis, kun toimitaan kauppakassina riskiryhmään kuuluvalle. Toki päästään varmaan huomautuksella, kun kertotaan syy. Muuten ei hirveesti ajella.
Toisessa autossa on nyt (valitettavasti) nastarenkaat. Sunnuntaille on luvattu lumisadetta, joten annetaan nyt vielä olla nastarenkaat alle ensi viikon.
Toisessa autossa on kitkarenkaat, joten ei ole kiirettä kesärenkaan vaihdolla.
Vastaan vaimoni puolesta. En vielä, mutta pääsiäisen aikana vaihdan kumpaankin autoon. Niin ja pesen tietysti talvitassut huolella ennen varastointia aivan kuten ap:n mies.
Mun mies ei käsiään likaa tuollaisissa hommissa, vaan vaihdattaa renkaat rengashotellilla missä ne säilytetäänkin, sekä pestään.
On muuten maukkaan näköinen tuo farmari Audi A6 19" aluvanteilla.
Minun autoni seisoi talven yli, joten siihen ei tarvitse vaihtaa. En tykkää ajaa pimeällä enkä etenkään liukkaalla vaan käytän silloin julkista liikennettä, kun kerran sellainen mahdollisuus on.
Omiin autoihinsa ei vielä tietääkseni ole vaihtanut. Ja kyllä, mies sen meillä tekee. Jos ei tekisi ja jos omaan autooni pitäisi renkaat vaihtaa, niin ostaisin palvelun. En tunne pienintäkään mielenkiintoa autotöihin.
Vierailija kirjoitti:
Mies vei autoni rengaskauppaan, vaihdatti renkaat ja antoi nastat talvisäilytykseen.
Kai ne nastat olis voinut laittaa vaikka pieneen muovipussiin ja säilyttää kotona.
Vaihdan itse jossain vaiheessa. T yh ( onnistuu naiselta myös!)
Meillä mies vaihtaa itse yhteen autoon. Opettaa sillä poikaa, että mies osaa miesten työt. Kahteen muuhun autoon vaihdattaa rengasliikkeessä.
Lahdessa ollut kesärenkaat meidän autoissa jo kolme viikkoa.
Omaansa oli vaihtanut,mulle ei vielä toviin vaihdeta kun joudun aamusta lähtee liikenteeseen.
"Miehesi"? Millä aikakaudella ap oikein elää, jos renkaanvaihto on pelkästään miesten asia? Tai no, ehkä hän on itse sellainen "pullantuoksuinen kahdeksan lapsen äiti" essu päällä ja taikinasormi suussa mitä autoihin tulee.
Vaihtoi pojan kanssa kaikkiin kolmeen.