Minulla ei ole kuin kosto jäljellä
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kostosi menetti jo sinut! Olet agressiota kierrättävä i h m i s r o s k a. Kierrätät agressiota viattomiin sinun ilkeän ja mädän mielen takia. Tule uskoon ja pyydä anteeksi, jumala auttaa!
Tuo sinun uskontosi ei kuulosta kovin kivalta. :D
Mikään uskonto ei kuulosta kivalta vaan tekee ihmiset ylimielisiksi, aggressiivisiksi ja kostonhimoisiksi kaikkia toisinuskovia kohtaan. Ei liene ihme sinänsä kun pyhät kirjat täynnä väkivaltaa, rasismia ja pedofiliaa.
Mitähän sä sitten kostat ja miksi? Tuli mieleen se SOAD bändin biisi jonka kertosäkeessä lauletaan jostain koston suunnittelusta ja sitten on joku säkeistö jossa lauletaan että näki naispuolisen nauravan joka käski lähteä... Outoa ja outoa on myös jos se tulee jonkun naispuolista ahdistelleen puheista joita kuitenkin vääristelee kun oikeasti sanoi ahdistelijalle Voitko mennä mutta vielä kummallisempaa on jos ahdistelija ja rikollinen aikoo kostaa...
Sama täällä, kohta otan tuon meidän pannun ja käyn tärväsemässä päättäjien naamaan sen.
Mulla olis kaikki syy kostaa...mutta sitten mietin, että HE eivät pääse yli minusta ja heidän elämä valuu hukkaan minua miettiessä. Itse olen saanut uusia ihmisiä elämääni, hyviä ihmisiä. Eniten lähinnä säälittää kuinka luultavasti vieläkin jumittavat vieläkin minussa. Olkoon se mun kosto sitten, ihan(an) sama, se että eivät pääse etenemään.
Tuo sinun uskontosi ei kuulosta kovin kivalta. :D