Voisitko muuttaa taloon missä tiedät jonkun kuolleen?
Entä vaikuttaisiko asiaan tieto onko taloon menehtynyt läheinen, tuntematon, murhattu jne? Entä jos talossa huhuttaisiin kummittelevan? Tekisitkö ennakoivia toimenpiteitä, kuten talon siunaamisen?
Itse ehkä muuttaisinkin koska haluaisin todisteita ns. yliluonnollisesta.
Toisaalta olisihan se varmasti pelottavaa. Amityvillen murhista jäin miettimään omalle kohdalle uskaltaisinko muuttaa.
Kommentit (29)
Asun 1910-luvulla rakennetussa talossa, eli täällä on ehtinyt kuolla useampikin henkilö. Luonnollisia kuolemia, ei häiritse eikä kummittele. Murha tai joku vuosiksi muumioitunut luonnollisesti kuollut voisi olla liikaa. Tai no, tuohon meidän pihalle on kuulemma ammuttu 1918 kaksi punaista, mutta ei se minua mitenkään vaivaa.
Jos on tapettu tai jätetty heitteille kuolemaan joku, niin sellaisessa en asuisi.
Olen asunut kohta 2v asunnossa, jossa on tapahtunut henkirikos. Ei ainakaan vielä ole kummitellut..
En. En edes niinkään mitään kummittelua pelkäisi mutta se ruumis olisi liikaa.
Kylällä kai luullaan että tähän kämppään on ammuttu aivot pellolle ja sitä aikoinaan arvosteltiin että miten voin tässä asua. No ei ammuttu, se oli tuolla pidemmän matkan päässä.
Minä tiedän tapauksen jossa aivonsa pihalle ampunut teki sen ladossa, jonka laudoilla vuorattiin ok-talo kaukana paikasta. Ihan vaan onnea toivotan, en itse haluaisi mitään aivojen mikrtoskooppisiakaan kappaleita seinälleni
Asun itse A-portaassa, mutta kuulin, että D-rapun mummo olisi kuollut kämppäänsä. On varmaan pakko päästä tästä talosta pois.
Mistä tuollaisen voi edes selvittää? Haluaisin nimittäin tietää onko joku mies mahdollisesti kuollut kotiimme.
Me muutimme tähän uuteen asuntoon joitakin vuosia sitten ja aluksi tyttömme puhui "tummasta sedästä", jonka hän ilmeisesti näki, välillä vilkutteli tälle jne. Tyttö oli liian pieni, jotta olisi pystynyt selittämään tarkemmin mitä näki, mutta vähitellen jutut loppuivat, joten ehkä "tumma setä" lähti jatkamaan matkaa kodistamme...
Ennen kuoltiin kotona.
Jokaiseen vanhaan taloon joku on kuollut.
Tuosta seinän takaa vaimoni pikkutyttönä(7v) löysi isomummmonsa kuolleena.
Eipä ole kummitellut.
Emme usko kummituksiin.
En muuttaisi jos kuolema olisi jotenkin traaginen. Nykyisessä talossamme on asunut tavallinem vanha pariskunta kuolemaansa asti. Ei mitään traagista, en tiedä miten/missä ovat kuolleet. Silti pelottaa käydä yöllä vessassa.