Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko muuttaa taloon missä tiedät jonkun kuolleen?

Vierailija
10.04.2020 |

Entä vaikuttaisiko asiaan tieto onko taloon menehtynyt läheinen, tuntematon, murhattu jne? Entä jos talossa huhuttaisiin kummittelevan? Tekisitkö ennakoivia toimenpiteitä, kuten talon siunaamisen?

Itse ehkä muuttaisinkin koska haluaisin todisteita ns. yliluonnollisesta.
Toisaalta olisihan se varmasti pelottavaa. Amityvillen murhista jäin miettimään omalle kohdalle uskaltaisinko muuttaa.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaisin. Ei kuolleissa _ole mitään pelättävää_.

Vierailija
2/29 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvassa on kerrostalot, joissa ei kukaan koskaan ole kuollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuttanutkin.

Vierailija
4/29 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muuttaisin, en pelkää kummituksia.

Vierailija
5/29 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun sellaisessa asunnossa, jossa edellinen omistaja oli kuollut. Oli hyvin vanha ihminen.

Vierailija
6/29 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Ja ajattele sitä määrää kuolleita, joka lepäilee ihan tuossa maanpinnan alla lähituntumassa pitkin tienoota. Huuu.

Vierailija
7/29 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tuota, mutta oma kokemus oli talonäytöllä käydessä se, että yläkerrassa tuli ahdistava ja pelottava olotila.

Se oli oikeasti sellainen tunne, että selkäpiitä karmi...

Jälkeenpäin kuulin, että siellä oli pahoinpidelty lasta vuosia ja pidetty yläkerran vinttikomerossa.

Vierailija
8/29 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko ostaa auton johon tiedät jonkun k u o l l e e n ?

Vierailija
9/29 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko muuttaa taloon jossa joku on syntynyt? :o

Vierailija
10/29 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun isovanhempieni vanhassa talossa. Isoisäni kuoli takapihalle, onko se tarpeeksi lähellä? Vai pitääkö olla sisällä talossa? Pientä "kummittelua" olen joskus ollut havaitsevinani, mitään manaajaa en silti tarvitse.

Vierailija
11/29 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin taloon, jossa vanha mummo oli kuollut. Ei tuntunut koskaan pahalta.

Vierailija
12/29 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me asuimme Helsingin keskustassa asunnossa, jossa kummitteli.

Lapset usein puhuivat hahmoista, jotka kulkivat huoneissa. Lapset olivat niin pieni, että tuskin olivat kummituksista kuulleet.

Minä en nähnyt hahmoja, mutta kuulin jonkun kulkevan huoneissa ja näin ovien avautuvan.

Vierailija
13/29 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin vanhemmissa omakotitaloissa on käytännössä kaikissa joku kuollut, ennen vanhaan useimmiten synnyttiin ja kuoltiin kotona. 

Lapsuuden kodissani (vanha maatilan päärakennus) ensimmäisessä huoneessani oli kuollut ainakin isovaarini, ja toinen huone mihin myöhemmin siirryin niin siellä oli kuollut isoisovaari ja isoisomummo (ja vaarini on syntynyt siinä huoneessa). Ja tässä vain ne kuolemat mistä olen kuullut (tai muistan) mainittavan, varmasti enemmänkin tapahtunut kun ottaa huomioon että siellä aikoinaan asunut myös piikoja, renkejä ja evakkoja jne. 

Niin ja en ole IKINÄ kokenut mitään yliluonnollista kotikotonani. Itse asiassa uskon kyllä yliluonnollisiin asioihin, mutta en siihen että JOKAINEN vainaja jäisi tänne pyörimään jos ei ole painavaa syytä eikä kaikki jää sittenkään. Ja jos jää niin ikinä eivät ole tainneet kenellekkään mitään pahaa tehdä.

Vierailija
14/29 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ehkä vähän creepyä mutta kerran asuin talossa jonka eteisessä mulle tuli super ahdistava olo yksi kerta ja kerran jätin siinä talossa koko työpäivän ajaksi pihalta keräämäni raparperit kiehumaan kattilaan pienellä lämmöllä vahingossa. Koskaan aiemmin en ole sellaista tehnyt. Tullessani töistä kattilassa oli mustia hiilenpalasia! Myöhemmin talon omistaja kertoi, että talon eteiseen oli palanut kuoliaaksi sen yksi omistaja. Myös eräässä kauppakeskuksessa minulle tuli säännöllisesti ahdistava olo yhdessä kaupassa ja selvisi myöhemmin, että siinä lähellä oli joku kuuluisa terroristi räjäyttänyt ilmaan useita pikkulapsia. En kyllä ehkä muuttaisi tällaiseen asuntoon, jos etukäteen tietäisin mutta en välttämättä sen vuoksi poiskaan muuttaisi, jos ei mitään kovin kummallisia alkaisi tapahtumaan. Kahden sukulaisen poismenon jälkeen herännyt yöllä molemmilla kerroilla siihen, että tavaroita on tippunut seiniltä tai hyllyistä lattialle. Kun en ole mennyt hautajaisiin.... Olkaa siis kilttejä kuolleille niin ne ovat teille..!

Vierailija
15/29 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi asua kämpässä, jossa on nussittu aiemmin. Kuvottavaa. t: aseksuaali

Vierailija
16/29 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska pelkäisin jatkuvasti, että siellä kummittelisi.

Vierailija
17/29 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollessani 12vuotias vuonna -66 muutimme omakotitaloon jossa oli asunut

veneveistäjä joka oli hirttänyt itsensä yläkerran huoneeseen,

jonkin ajan kuluttua hänen vaimonsa oli hirttäytynyt samaan paikkaan.

-

Minulle ei kerrottu asiasta mutta kuulin usein ääntä aivankuin olisi nopeasti

juostu yläkerran raput alas alakertaan ja jotenkin outo ja pelottava ilmapiiri

talossa oli.

Myös muut perheenjäsenet kuulivat samat juoksuaskeleet yläkerran rappusista.

-

Kyseinen talo on vieläkin olemassa kouvolan ojamaalla.

Vierailija
18/29 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun talossa, jossa ihminen on kuollut, oma isäni.

Vierailija
19/29 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri asuu talossa jonka edellinen omistaja taittoi kännipäissään niskansa portaissa. Ei tunnu mitenkään ihmeelliseltä, sattuuhan sitä.

Meidän lähellä taas on talo jossa tapahtui vuosia sitten julkisuudessakin ollut perhesurma, todella kammottavia yksityiskohtia muistan tapauksesta. Siitä ohi kulkiessani monesti mietin että miltähän tuntuu asua. Vaikka tietysti jos ei ole tapaukseen perehtynyt niin ei miltään.

Vierailija
20/29 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma isäni on ampunut itsensä lapsuuden kotiini. Tehtiin remontti ja asuimme talossa monta vuotta. Ei koskaan mitään epämääräisiä kokemuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi