Miksi ateisti viettää pääsiäistä?.
Koska kevät ja tiput, tietty. Ei haittaa vaikka räntää sataa, ateisti ajoittaa kevään juhlistamisensa samaan aikaan kun kristityt viettävät omaa kirkollista juhlaansa. Eihän ateisti raukalla ole omia juhlia, lainajuhlia vain.
Kommentit (29)
Kuuntelen mustaa metallia jossa Jesseä naulataan ristille.
uudestaan
uudestaan
ja uudestaan
Lopulta runkkaan Mardukin F U C K M E J E S U S paidalleni jonka ripustan sen jälkeen taas kaappiin, odottamaan ensi vuotta.
Ateistien pitäisi olla nyt töissä. Eihän jehovantodistajakaan käy uskonnontunneilla. Vakaumuksen mukaan pitää elää.
"Koska kevät ja tiput, tietty. Ei haittaa vaikka räntää sataa, ateisti ajoittaa kevään juhlistamisensa samaan aikaan kun kristityt viettävät omaa kirkollista juhlaansa. Eihän ateisti raukalla ole omia juhlia, lainajuhlia vain."
-------------------------------------
Leppoisa ja kaunis vapaapäivä tänään, voi juhlia ja lukaista illemmalla vaikka tietellisiä julkaisuja.
Aika alas pitää ihmisen vajota, jos hän palvoo ja juhlii satuolentoja! : (
En vietä pääsiäistä, mutta toki otan mielelläni pari ylimääräistä palkallista vapaapäivää. Miksi en ottaisi, edellinen pitempi vapaa oli kuitenkin viimeksi jouluna, ja kesälomaan on vielä pitkä aika. Jaksaa taas töissäkin paremmin kun saa hetken hengähtää.
Vierailija kirjoitti:
Ateistien pitäisi olla nyt töissä. Eihän jehovantodistajakaan käy uskonnontunneilla. Vakaumuksen mukaan pitää elää.
Minulla on työvuorolistaan merkitty vapaapäivä. Tämä on ylhäältä minulle annettu, pomon toimistosta tokasta kerroksesta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä käyn töissä työehtosopimuksen mukaan, en vakaumuksen. Oletan muidenkin toimivan samoin. Ei tästä mitään tule jos jokainen jättää tulematta töihin oman spagettihirviönsä sääntöjen perusteella.
Miksi kirkossakävijä ei mene Vappuna töihin? Ei ole kristittyjen juhla?
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelen mustaa metallia jossa Jesseä naulataan ristille.
uudestaan
uudestaan
ja uudestaan
Lopulta runkkaan Mardukin F U C K M E J E S U S paidalleni jonka ripustan sen jälkeen taas kaappiin, odottamaan ensi vuotta.
Niin eli oletko kuitenkin uskovainen, kun sinulla on Marduk-kamaa? Marduk oli babylonialaisten jumala.
En vietä pääsiäistä mitenkään.