Tatuointi tosiaankin laskee naisen markkina-arvoa.
Älä ikinä ota tatuointeja. Muuten saat vain alempiarvoisia miehiä.
Kommentit (65)
Yhtälailla tai enemmänkin laskee myös miehen markkina-arvoa.
Alkaa kyllä paljas iho kutista kun tällaista lukee. Vielä en uskallla tatuoijalle mutta heti kun korona on ohi niin sitten.
Mikään ei ole nolompaa kuin itkeä tatuoinneista. Jos ei tykkää ei ole pakko katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatskat on oli joku juttu 5v sitten. Nyt kaikki ovat poistattamassa niitä. Siis kaikki ne jotka tekee uudet trendi eikä ne luuserit jotka tulee jälkijunassa.
Mä oon 21v ja mulla on 6 tatuointia ja muutaman viikon päästä tulossa lisää. Mun kavereilla on tatuointeja ja edelleen suunnittelevat lisää :D joten ei oo menossa mitenkään muodista
Miltähän ne tatskat näyttää, kun olet 50+? Ikääntyessä tulee ihon muutoksia, mutta joo varmaan kaunista katsottavaa.. Itse ottaisin semmoiseen kohtaan, että ei kauheesti iho veny.
Miltäköhän naama näyttää 50+ iässä? Varmaan ihan samalta kuin 25v... Miksi eläkeläisenä pitäisi edes olla mahdollisimman kaunis tai komea? Mikä on eläkeläisten markkina-arvo tatuoinnilla tai ilman tatuointia?
Koska me "einiinkaidantienkulkijat" otetaan tatuointi sillon kun sillä on oikeesti merkitystä tai sillon kun p*skaa sataa päälle ja toiseks tatuointi on helvetin hyvä keino ulkoistaa paha trauma.
Naccitranberg on hyvä yksittäinen esimerkki kaikesta, mitä nämä suttunahat symbolisoivat ja millaisia mielikuvia herättävät. Toki nämä massan mukana laahustavat uniikkilumihiutale värityskirjat yrittävät vakuutella itselleenkin, ettei muiden mielipiteillä ole merkitystä.
Tämä pätee kuitenkin usein vain silloin kun muut ihailevat kritiikittä ja kyseenalaistamatta näitä töhryjä.