Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tatuointi tosiaankin laskee naisen markkina-arvoa.

Vierailija
10.04.2020 |

Älä ikinä ota tatuointeja. Muuten saat vain alempiarvoisia miehiä.

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ihmiset ovat samanarvoisia. Ihan jokainen.

Tatuointi ei siihen vaikuta.

Kyllä henkilötasolla vaikuttaa. Itse en huolisi tatuoitua naista, mutta joku muu ajattelee toisin ja se on ihan OK.

Miten heti tiedät onko tatuointi? Oletan, että joku vielä tutustuu niin, ettei mennä heti sänkyyn ja tunnetaan ehkä ensin muista ympyröistä. Löydät siis elämäsi naisen ja tulevien lastesi äidin ja hänellä onkin 2x3 cm:n kokoinen kukka pohkeessa =vaihtoon?

Vierailija
42/65 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole vielä tatuointia. On vielä suunnitteluvaiheessa mutta minä en ainakaan jätä ottamatta siksi että kelaisin jonkun olemattoman markkina arvon romahtamista.

En edes pidä miehistä siinä mielessä joten sillä ei ole väliä vaikka menettäisinkin jonkun laatikkopään kiinnostuksen. Se on sitten sen ongelma. Ei minun. Ihminen on paljon muutakin kuin ulkoinen kuori.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta. Mun mies on tatuoitu ja niin olen minäkin, ja molempia ne sekä kiihottaa että yhdistää. Ja toi "markkina-arvo"... huoh. En edes huolis ketään ap:n kaltasta jolle se tatska ois joku kynnyskysymys. Miesten markkina-arvo alenee mun silmissä jos on noin pinnalliset kriteerit.

Toki ei ihan överiksi pidä mennä.

Vierailija
44/65 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikään esine joten voit tunkea markkina-arvosi persuuksiisi.

Vierailija
45/65 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän nuoremmat enää ota tatuointeja. Niitä näkee enää n. 40 vuotiailla parturikampaajaTÄDEILLÄ , joilla oranssi kananperse kouvolatukka ja jotka käy jossain hotrod-meetingeissä. Ja kyllä , räväköitä kiroilijoita ovat suustaan ja röökiä yleensä vetävät.

Räväkkä, rööki, kiroilu, kananperse, kouvolatukka, parturikampaaja... Hmmm.

ULIULLUKKA HEI, SULTA UNOHTUIVAT NÄMÄ: YH, S**DERIV*LAS, TUNIKA, LEGGARIT JA CROCSIT. Läksyt jääneet lukematta, mitä häh?

Pelottava aggressio. Tais osua ja upota.

Vierailija
46/65 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tatuointi = WhiteTrash

David Beckhamko?[/

Kyllä, ja tyhmä kuin saapas!

Vierailija
47/65 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatskat on oli joku juttu 5v sitten. Nyt kaikki ovat poistattamassa niitä. Siis kaikki ne jotka tekee uudet trendi eikä ne luuserit jotka tulee jälkijunassa.

Mä oon 21v ja mulla on 6 tatuointia ja muutaman viikon päästä tulossa lisää. Mun kavereilla on tatuointeja ja edelleen suunnittelevat lisää :D joten ei oo menossa mitenkään muodista

Vierailija
48/65 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Broilerinvalkoinen iho ja siinä sinertää tatskat siellä täällä kehoa. Ai että on kaunista.

Vierailija
49/65 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän rikollisilla yhdeksällä kymmenestä on tatuointi. Kunnon ihmisillä suhde on toisinpäin.

Jo 10 v päästä enemmistö katuu, tutkitusti.

Vierailija
50/65 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
51/65 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, houreesi eivät kiinnosta. Mittaile sinä vain tasoasi tämäkin pääsiäinen, minä vietän srn ihanan mieheni kanssa.

Vierailija
52/65 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep jep.... ja sama homma ylipainoisella naisella, semmoista hikoilevaa ihrakasaa ei yksikään mies kahdesti katso. Varmasti enemmän kiinnostusta herättää hoikka, naisellinen tatuoitu nainen. Kun ei se ylensyönti vaan ole seksikästä...naisen kuluu olla hoikka ja naisellinen,

Niin ja miehen täytyy vähintään näyttää hunksilta😂😂

Vierailija
53/65 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tatskat on oli joku juttu 5v sitten. Nyt kaikki ovat poistattamassa niitä. Siis kaikki ne jotka tekee uudet trendi eikä ne luuserit jotka tulee jälkijunassa.

Mä oon 21v ja mulla on 6 tatuointia ja muutaman viikon päästä tulossa lisää. Mun kavereilla on tatuointeja ja edelleen suunnittelevat lisää :D joten ei oo menossa mitenkään muodista

Miltähän ne tatskat näyttää, kun olet 50+? Ikääntyessä tulee ihon muutoksia, mutta joo varmaan kaunista katsottavaa.. Itse ottaisin semmoiseen kohtaan, että ei kauheesti iho veny.

Vierailija
54/65 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tunne ketään "haluttua miestä" joka haluaisi että nainen on tatuoitu

En tiedä tuttavapiirini miesten mieltymyksistä enkä vaimojen tatuointitilanteesta.

Onko näyttelijä Jason Momoa "haluttu mies"? Sanoisin että on. Vähän toista luokkaa kuin palstamiesten haluttu mies eli harmaanaamainen, pottunokkainen dippainssi. Momoan vaimolla on sekä tatuointeja että kasvolävistyksiä. Mitä luulette, kävikö niin että mies ei nyt vain saanut ketään muutakaan :D

Ja voi kyllä listata melkein kenet vain haluttavan miehen, niin kyllä siellä kummasti on tatuointeja vaimoilla ja tyttöystävillä. Että ap listaa odotellessa, vai eikö viitsi niitä omia kavereitaan listata = top halutuimmat... Se, että ap tai kuka muu tahansa ei pidä tatuoinneista on arvostettava mielipide, mutta kuitenkin faktat kuntoon.

Tähän ei ap osannut vastata näemmä. Eli ketjun voi poistaa virheellisenä. Nyt olikin vain ap omista mieltymyksistä kyse, ylläri.

Vierailija
55/65 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuoinnit ovat mahtava juttu. Se on tavallaan varoitusmerkki: "Varo, olen valkoista rosk..aväkeä".

Tatuoinnit säästävät aikaa ja suosittelen niitä kaikille alemman sosiaaliluokan väelle ja Gaussin käyrän vasemmalle laidalle.

Melko hauska yleistys, voisin listata tähän aika monta yritysjohtajaa, urheilijaa, näyttelijää, taiteilijaa, jne. jne. joilla tatuointeja. Samasta "väestä" löytyy sekä tatuoituja ja ei tatuoituja. Toki naaman peittävät tatuoinnit asia erikseen, mutta ethän sinä niitä tarkoittanutkaan?

Vierailija
56/65 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä nyt tatuointeja vastusta, ottakoon ken haluaa. Mutta sitä ihmettelen, että eikö ne samat kuvat ala kyllästyttää? Olen niin vaihtelunhaluinen, että en jaksaisi samoja katsella. Jos tatuoinnit haalistuisivat pois aina ajan myötä niin voisin jonkun huviksi ottaa jonkun ajankohtaisen aiheen.

Mutta ikuisesti iholla? Ei ikinä.

Vierailija
57/65 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen markkina-arvo on naisella, jonka perskannikkaan on tatuoitu: "Kouvolan paras perse"?

Ja vielä "Parhain". Voi herramunvereni.

Vierailija
58/65 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen markkina-arvo on naisella, jonka perskannikkaan on tatuoitu: "Kouvolan paras perse"?

Ja vielä "Parhain". Voi herramunvereni.

Hyvä läppähän tuo on. Sitten kun tämä "lady" täyttää 50 v.

Vierailija
59/65 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkina-arvo???? Mitä sä nyt sössötät?

Vierailija
60/65 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Mikä hemmetin markkina-arvo? En ole kaupan. Sinulle en anna ikinä. Joten?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi