Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi rahalla ei saa pidettyä naista

Vierailija
10.04.2020 |

En ymmärrä. En vaan ymmärrä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni naisen saa pidettyä vain kohtelemalla häntä  tasa-arvoisena ihmisenä antaen omaa vapautta.

Naisen saamiseen taas tarvitaa joko jonkinlaista menestystä, rahaa tai iso mulkku.

Eli kannattaa ihan suosiolla keskittyä masturbaatioon jonka terveys sekä muutkin lääketieteellisetkin hyödyt ovat merkittävät.

Nainen taas  on enemmänkin miestä kuluttava, tuhoava voima joka vanhentaa ennenaikaisesti ja vie hautaan.

Puhu vaan omasta puolestasi. Mulla on sanotaan tavis kikkeli. Rahaa ei ole koskaan ollut leuhkimiseen asti. Tiedän että naiset voi olla rasittavia, pahimmillaan kauheita. En ole koskaan ajatellut selvitä elämästä hengissä. Sille en vaan voi mitään että tykkään naisista. Yhdestä kerrallaan. Kerran oli mahdollisuus saada kahta mutta menin ns. puihin ja olin silloinkn vain yhden kanssa. Sellainen lyhyt tuttavuus mitä en laske suhteeksi.

Tarkoitin tietenkin ns "normaaleja" naisia. Tietenkin kaltaisesi mielenterveydeltään ongelmainenkin kaikenlaisilta hulluilta saa.

Vierailija
22/25 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha ei ole kemiaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raha ei ole kemiaa. 

Rahalla saa kemiaa.

Vierailija
24/25 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tarvitsisin miehen rahoja? Minulla on hyvä ja mielekäs työ, josta saan palkkaa niin että pystyn maksamaan asumisen, ostokset, lomat ja sijoittamaan osan. Mitä muuta mies minulle tarjoaisi kuin rahaa? Jos vastaus on että hyvän, tasa-arvoisen ja toimivan suhteen niin sitten voisin asiaa harkita.

Vierailija
25/25 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on näitä ketkä tilaa Thaimaasta uskollisuusrahalla toimivan vaimon joka lähtee heti lompakon mentyä miinukselle. Oliko vielä muuta? Alkoi käymään tylsäksi tämä keskustelu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi