vietän pääsiäistä shinjuku alueella tokiossa. onko kysyttävää?
vuokra 420e. aamulla kävin klo 11 kebabillla. oli jo jonoa ja tuhti kebab 5e. kohta haen iltapalaksi toisen klo 16.25 täällä
Kommentit (20)
Tekeekö shinjukut hyvät kebapit? Onko perinteinen pääsiäisruoka niillä? Ja euroja ottavat höylisti maksuna? Onko vulgääriä laittaa wasabia kebapiin?
Museot ja eläintarhakin kiinni. No museoihin en ois menossa ne on homonynnyille
Vierailija kirjoitti:
Tekeekö shinjukut hyvät kebapit? Onko perinteinen pääsiäisruoka niillä? Ja euroja ottavat höylisti maksuna? Onko vulgääriä laittaa wasabia kebapiin?
ne on turkkilaisia. iso wrap kebab lampaan lihaa ja tai kana. parempaa kuin suomalaisten fake kebab joka on jauheliha taikina mössöä paistettuna
Asutko siellä pysyvästi?
Osaatko japania?
Miten sulla on varaa matkustella, kun käyt ruokajonossa? Vai juuri siksi?
Harajuku on siinä ihan vieressä, oletko käynyt? Taitaa tällä hetkellä kaikki eurooppalaiset joutua 14 vrk karanteeniin Japanissa, olet ollut siellä varmaan kauemmin?
Miksi lintsasit koulussa äidinkielen tunneilta?
Bisnesidea: ala toimittaa hengityssuojaimia Suomeen. Tosin kuuleman mukaan alkavat olla vähissä Japanissakin.
Vierailija kirjoitti:
Miten sulla on varaa matkustella, kun käyt ruokajonossa? Vai juuri siksi?
3 kk turisti passi 5000e luottokortit joista enää 2000e jäljellä. pakko oli lähtee kun ei asuntoo. muutan kalliioon takas toukokuussa. sossun pakko auttaa. se on 5. kerta jo kun tuun kalliioon vaikka on pitkä matka kunnon ruokajonooon Vantaalle. hurstilta saa vain makkaraa ja pierupullia
Vierailija kirjoitti:
Bisnesidea: ala toimittaa hengityssuojaimia Suomeen. Tosin kuuleman mukaan alkavat olla vähissä Japanissakin.
tota oon miettinyt. jos lentäs shanghaihin
Vierailija kirjoitti:
Harajuku on siinä ihan vieressä, oletko käynyt? Taitaa tällä hetkellä kaikki eurooppalaiset joutua 14 vrk karanteeniin Japanissa, olet ollut siellä varmaan kauemmin?
oon ollut jo 7 viikkoo. onneksi ei tarvinnut karanteenia. olin viikon just shibuya ssa hotel 30e tää on 400e kk. yoyugu park vaan kiinni. uimahallitkin kiinni. mut aurinko paistaa. Suomessta ei saa nyt tulla Japaniin. meitä on enää muutama japanissa ja 700 vakiasukasta. menisin töihin kouluun mut nekin kiinni
Ootko se oikea Andy? Missä Angela?
saray halal kebab. I 600 yen chicken lamb wrap eli 5e iso annos. tällaista lihaa ei Suomesta saa. huippu. söin jo 2 Kebab tänään.
Kuka mukava nainen ottas mut asumaan hki alueelle kun palaan Suomeen toukokuussa? I ja mitä Sara Siepille kuuluu?
Andymccoys153 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oon ollut jo 7 viikkoo. onneksi ei tarvinnut karanteenia. olin viikon just shibuya ssa hotel 30e tää on 400e kk. yoyugu park vaan kiinni. uimahallitkin kiinni. mut aurinko paistaa. Suomessta ei saa nyt tulla Japaniin. meitä on enää muutama japanissa ja 700 vakiasukasta. menisin töihin kouluun mut nekin kiinni
Piti tulla Japaniin kesäkuun alussa mutta eipä sitten tulla tänä vuonna. Olis ollut seitsemäs reissu sinne. Fujille, Kamakuraan jne. Syksymmälle ei viitsi siirtää vaikka saisi siirrettyä lennot, ei oikein kiinosta taifuunikaudella olla siellä.
Vierailija kirjoitti:
Andymccoys153 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piti tulla Japaniin kesäkuun alussa mutta eipä sitten tulla tänä vuonna. Olis ollut seitsemäs reissu sinne. Fujille, Kamakuraan jne. Syksymmälle ei viitsi siirtää vaikka saisi siirrettyä lennot, ei oikein kiinosta taifuunikaudella olla siellä.
kävin fujilla 2 tuntia ja takas Tokioon. siellä satoi lunta ja talvella voi kiivetä. olin sit 1 kk Okinawalla. omakotitalo maksoi 16e päivä. normaalisti 2 henkee 200e päivä
Andy ootko koskaan käynyt Taiwanissa. Se on huippumukava paikka, suosittelen.
Huomenna vuokraan pyörän kuulemma 2 e halvin päivässä. Ja mulla on 2 matka vapaa ja Uistimi ja perhoja. Meen joelle kalalle. Harmi että puistot ja paras Kalapaikka saareke kiinni koronan takia.