Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko tulehdukset kropassa mennä vaurioitta itsestään ohi?

Vierailija
09.04.2020 |

Niin ettei tarvita lääkitystä vaikka kipuja ja tuntemuksia olisi? Uskon näin, koska joskus kävin verikokeissa, jossa todettiin että olin sairastanut keuhkoklamydian ja jonkin toisen keuhkohyppykupan vaikka itse en näistä sairauksista lääkärissä käynyt. Välillä puristi rintaa kyllä ja ajattelin tukehtuvani, mutta ohi meni.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti voi mennä, kroppa parantaa itsensä. Ihmiselimistö on ihmeellinen laitos.

Vierailija
2/7 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helposti voi mennä, kroppa parantaa itsensä. Ihmiselimistö on ihmeellinen laitos.

Hienoa! Tähän luotan jatkossakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet voisivat yllättyä, että miten monta tautia on sairastanut ns normaalina flunssana, mutta kyse on ollut jostain vähän muusta. On oikeastaan normaalia, että monet vakaviakin taudinkuvia aiheuttavat sairaudet voivat ilmentyä varsin lievänä. Esim. tällaisia tauteja voivat olla parvorokko, sytomegalovirus, mononukleoosi, mykoplasma, toksoplasmoosi, borrelioosi, myyräkuume. Nämä nyt vain esimerkkinä, mutta monilla tosiaan on vasta-aineita sellaisia tauteja kohtaan, joita ei edes ole tiennyt sairastaneensa.

Vierailija
4/7 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Sano kiitos evoluutiolle, joka on kehittänyt kehollesi kyvyn korjata itse itsensä, kuten aiempi kommentoijakin sanoo.

Vierailija
5/7 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mennä. Ties vaikka korona kävi kohdallani pikaisesti enkä edes tiennyt.

Vierailija
6/7 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat sairaudet nimenomaan tulevat ja menevätkin.

Vierailija
7/7 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Jotkut ovat sairastaneet jopa (alkavan lievän) syövän tietämättään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan