Mies ei suostu oraaliin
Ei saamaan eikä antamaan. Ajaudunko vireraisiin?
Kommentit (18)
Aja sitä palkinnoksi sträppärillä anaa liin?
Laihduta ja aja viidakkosi siistiksi niin voin nuollakkin.
t.Miehesi
Pissavehkeitä nuolemaan? Jätä se sivistynyt mies rauhaan.
Kuka nyt häppäreitä haluis nuolla :s
Ei meilläkään mies välitä suuhommien vastaanottamisesta tai antamisesta. Ei ole koskaan välittänyt. Ehkä 2-3 kertaa tässä noin 10 vuoden aikana ollut, mutta siihenpä jäänyt. Joskus asia vähän harmitti, koska itse tykkäisin, mutta en ala häntä painostamaan mihinkään, mikä ei vain yksinkertaisesti ole hänen juttunsa. Älä sinäkään painosta kumppaniasi.
Toisekseen, vieraisiin ei "ajauduta" vaan kyllä sinä ihan tietoisesti tällaisen päätöksen teet jos olet tehdäksesi. Itse suosittelisin joko a) hyväksymään, että suuhommat ovat asia, jota teidän parisuhteessanne yhteisellä ymmärryksellä nyt ei vain harrastella tai b) päättämään parisuhteen, mikäli toteat, että suuhommat ovat asia jota elämääsi ehdottomasti haluat. Päätös on sinun. Joko lähde tai jää, mutta älä petä, koska se on äärimmäisen julmaa toimintaa parisuhteen toista osapuolta kohtaan ja se jättää aina syvät haavat, jotka eivät välttämättä koskaan parannu.
Mites peräpään lipittäminen? Monet miehet rakastaa sitä...
Vierailija kirjoitti:
Pissavehkeitä nuolemaan? Jätä se sivistynyt mies rauhaan.
Normaali mies ei kyllä nuolemisesta innostu. Eläimetkin ovat viisaampia.
Lopetin hommat kun nainen kusi suuhun ja sykki niin että kieli meinas lähtee irti.
Jos hän ei tykkää, niin ei tykkää, et kai halua että hän väkisin tekee jotain? Lähtee loputkin halut. Sitä kutsutaan kompromissiksi parisuhteessa. Jos oraaliseksi on sinulle niin tärkeää ettet voi elää ilman, niin eroat. Jos miehessä on niin paljon hyvää, ettet hänestä halua luopua kys. asian takia, teet kompromissin ja elät ilman.
Vierailija kirjoitti:
Wtf kuka ny häppäreitä haluis nuolettavan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wtf kuka ny häppäreitä haluis nuolettavan?
Mun vaimo ja sillä on isot karvaiset häppärit. Vähän hikiset ja tuoksuvat mutta ei se tosimiestä haittaa.
Vaihtoon.