Te joiden lapsilla on rajattomat isovanhemmat
Täällä on ollut niin monta ketjua aiheesta, niin aloitan uuden ihan suoraan. Tiedän että teitä samassa tilanteessa olevia on täällä paljon, ja olemme jo keskustelleet monissa ketjuissa!
Te kaikki ihanat miniät ja tyttäret olette olleet mielessäni. Minua kiinnostaa miten koronaviruksen aika on vaikuttanut elämäänne? Meillä nimittäin erittäin positiivisesti. Olen nauttinut täysin rinnoin siitä, ettei ole mitään velvoitetta tavata, eikä rajattomalla mummolle ole nyt syytä ruikuttaa, kun ei saa hoitaa lapsia yms. Jos jokin on tässä ajassa nyt positiivista, niin ehdottomasti se ettei täydy tavata lastemme rajatonta mummoa. Toivottavasti teillä muillakin on tällaisia positiivisia pilkahduksia elämässä.
Te jotka ette ymmärrä ongelmaa ja sitä miksi tapaamattomuus on helpotus, älkää turhaan pilatko päiväänne ketjua lukemalla :)
T. Äiti, jonka anoppi kutsuu itseään "vahingossa" lastemme äidiksi ja haukkuu pitkin kyliä, kun ei saa hoitaa lapsiamme.
Voi kuulkaas, kyllä se meillä on minun äitini, joka on se rajaton mummo. Ja rajaton äiti jo sitä ennen.
Oli pakko pistää välit poikki. En jaksanut, en pystynyt, mihinkään muuhun.