Naapurissa käy samat vieraat joka viikko! Mikä ihme tässä ihmisten piittaamattomuudessa oikein on?
Onko tosiaan liikaa vaadittu noudattaa ohjeistuksia ettei turhaan vaaranna kanssaihmisten terveyttä ja pahimmillaan henkeä?
Kommentit (23)
No hyvä että samat eikä aina eri vieraat 😁
Onko sinulla hyvät kiikarit? Jos eivät olekaan aina samat!
Samat vieraat aina on jees ja erit ei
Vierailija kirjoitti:
No, meilläkin on yksi perhe, jonka kanssa molemmin puolin on kova luotto. Ei tavata ketään muita kuin toisiamme ja ostoksetkin tilataan kotiin.
No, sehän on hyvä. Se ei kuitenkaan tarkoita, että naapurini vieraat välttämättä
a.) olisivat samaa perhettä
b.) eivät tapaisi muita kuin toisiaan
c.) tilaisi ostoksia kotiin
Niin, no eikö se ole pikemminkin hyvä juttu jos on aina samat vieraat kylässä? Mäkin olen viikon sisällä jo kahdesti kyläillyt kaverin luona, kumpikin ollaan etätöissä, eikä käydä vanhemmilla sukulaisilla kylässä tms. eli jos se korona nyt tästä jommalle kummalle tulee, niin hyvin pieneen piiriin saadaan se rajoitettua. Eli kyllä me enemmän altistuttaisiin vaikka kauppareisulla, kun kyläillessä.
Monissa maissa perheenjäsentenkin tapaaminen on kiellettyä, joten ei ap mitenkään hakoteillä ole. Moni vaan tällä palstalla on turhan uhmakas
Monissa maissa perheenjäsentenkin tapaaminen on kiellettyä, joten ei ap mitenkään hakoteillä ole. Moni vaan tällä palstalla on turhan uhmakas joten siksi alapeukkuja satelee
Tässä maassa ei ole kielletty kuin kymmenen hengen julkiset kokoontumiset. Ja ehdottomasti parempi aina samat vieraat kuin erit.
Vierailija kirjoitti:
Monissa maissa perheenjäsentenkin tapaaminen on kiellettyä, joten ei ap mitenkään hakoteillä ole. Moni vaan tällä palstalla on turhan uhmakas
Niin eipä se virus tiedä, onko se tavattava ihminen sukulainen vai ystävä. Samalla tavalla se tarttuu tai ei tartu.
Mene sinäkin sinne, niin näät ihan paikanpäältä.
Silmäkin lepää ku ei tarvi koko päivää käytävään tuijottaa ja ovisilmään siristellä.
Meillä käy yhdet meidän hyvät työkaverit joitten kanssa ollaan työpaikalla muutenkin päivittäin tekemisissä. Jos toisemme tartutetaan niin se on yksi ja sama tapahtuuko se työpaikalla vai kotona.
Sinun kannattaa nyt pitää ihan kunnon turvaväli noihin epäilyttäviin naapureihisi, ja luottaa siihen, ettei koronavirus tunkeudu seinän läpi teidän asuntoonne.
Vierailija kirjoitti:
Tässä maassa ei ole kielletty kuin kymmenen hengen julkiset kokoontumiset. Ja ehdottomasti parempi aina samat vieraat kuin erit.
Ja ehdottomasti parempi tavata ulkona (esim. lähipuistossa) kuin suljetussa tilassa.
Siksi dokaammekin pikkupuistossamme 4-7 porukalla, emmekä kenenkään himassa.
Oma tuoli ja 3m välit.
Poppi soi, läppä lentää ja grilli tirisee.
Kuka pakottaa kykkyimään kämpässä 24/7, ku ulkona arska paistaa?
Nyt kun tätä aikaa on yllinkyllin.
Ei tämä epidemia laannu, muutoin kuin sairastamalla. Olen käynyt kylässä ja tulen käymäänkin, jos en kuole. Mitä pidän epätodennäköisenä. Milloinka ajattelitte alkaa elämään normaalisti? Onhan tämän piilottelun joskus loputtava. Täytyykö odottaa, että pääministeri antaa luvan.
Mä olen myös käynyt kerta viikossa mun vanhempien luona, ulko-ovella, viemässä kauppakassit ja juttelemassa muutaman sanasen,
Epäilyttävää, eikö totta 🤔
Omituista kytätä naapurin vieraitakin, keksi itsellesi jotain järkevää tekemistä!
ovatko alapeukuttajat todella sitä mieltä, että viikoittain kyläily tässä tilanteessa on OK? Vaikka olisi perheenjäseniä
He ovat päättäneet olla toistensa lähimmäisiä kuten perhe. Siksi käyvät joka viikko. Helppo tapa pitää kontaktia muihin.
Vierailija kirjoitti:
ovatko alapeukuttajat todella sitä mieltä, että viikoittain kyläily tässä tilanteessa on OK? Vaikka olisi perheenjäseniä
Totta kai se on OK. Minä näen kavereita melkein päivittäin.
No, meilläkin on yksi perhe, jonka kanssa molemmin puolin on kova luotto. Ei tavata ketään muita kuin toisiamme ja ostoksetkin tilataan kotiin.