Naisen huono maku häiritsee
Olen jonkun aikaa tapaillut mukavaa naista, joka on oikein sympaattinen ja kauniskin. On vaan alkanut ärsyttää kun hän pukeutuu ja meikkaa itselleen epäsopivalla tavalla. Kampauskin on sellainen takatukka-look, vähän 80-luvun tyyliin, mikä ei todellakaan imartele hänen kasvonpiirteitään. Tämä on kuitenkin sellainen asia, ettei vissiin parane pahemmin kommentoida? Vai mitä mieltä naiset olette?
M28
Kommentit (75)
Löydätkö netistä kuvia vaatteista/kampauksesta, joka muistuttaa hänen tyyliään? Saisi vähän paremman kuvan, mikä on ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Jos välinne ovat hyvät, voitte varmaan jutella noista asioista. Kunhan säilyy kunnioitus. Ettet anna esimerkiksi ymmärtää, että hän ei kelpaa noin.
Hänelläkin on varmaan mielipide sinun vaatemaustasi.
No tuon jälkeen ne eivät ainakaan enää ole hyvät. Ei missään nimessä mitään juttutuokiota siitä, että ei pidä toisen ulkonäkövalinnoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä minun täytyy tuntea myötätuntoa aloittajan kanssa. Seurustelin parikymppisenä ikäiseni tytön kanssa, joka oli tyhmä kuin saapas. Siedin kuitenkin häntä, koska hän oli suurin piirtein nymfomaani. Katkaisin lopulta suhteen, kun kävi ilmi, että tyttis oli jakanut siinä ohessa myös muillekin pesää.
😂 Olit itse suhteessa oikeista syistä? Sinun käytös oli oikeutettua?
Sitä saa mitä tilaa.
Ap, kannattaa varmaan erota. Naisen tyyli ei ole ongelma vaan sinun epäkunnioitus.
Jotenkin tuntuisi vähäpätöiseltä erotä tän takia, kaksistaan meillä on kuitenkin tosi hauskaa. Kavereille en ole vielä kehdannut häntä esitellä. Harmittaa, koska oikeanlaisilla tyylivalinnoilla nainen olisi ihan älyttömän hyvännäköinen. Nyt hän on vähän sellainen friikihkö.
ap
Siis olette seurustelleet niin pitkään että tyylikin on jo ehtinyt muuttua, eli ilmeisesti useamman vuoden, mutta et ole vielä esitellyt kavereille?
Et ansaitse sitä naista, kerta et osaa kunnioittaa häntä.
Vierailija kirjoitti:
Löydätkö netistä kuvia vaatteista/kampauksesta, joka muistuttaa hänen tyyliään? Saisi vähän paremman kuvan, mikä on ongelma.
Ei löydy. Ongelma on lähinnä se, että naisella ei tunnu olevan käsitystä siitä, miten korostaa tai peittää tiettyjä ominaisuuksia. Olen saanut sen käsityksen, että hän lähinnä kopioi joidenkin näkemiensä julkkisten tyylejä, vaikka on itse ihan erinäköinen kuin nämä.
Hänellä on esim. varsin pitkä kaula, minkä kanssa nuo harvat niskahiukset näyttää aika oudoilta. Lisäksi hän käyttä sellaisia peittäviä kaapuja, vaikka on tosi hoikka ja hyvävartaloinen.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä minun täytyy tuntea myötätuntoa aloittajan kanssa. Seurustelin parikymppisenä ikäiseni tytön kanssa, joka oli tyhmä kuin saapas. Siedin kuitenkin häntä, koska hän oli suurin piirtein nymfomaani. Katkaisin lopulta suhteen, kun kävi ilmi, että tyttis oli jakanut siinä ohessa myös muillekin pesää.
😂 Olit itse suhteessa oikeista syistä? Sinun käytös oli oikeutettua?
Sitä saa mitä tilaa.
Ap, kannattaa varmaan erota. Naisen tyyli ei ole ongelma vaan sinun epäkunnioitus.
Jotenkin tuntuisi vähäpätöiseltä erotä tän takia, kaksistaan meillä on kuitenkin tosi hauskaa. Kavereille en ole vielä kehdannut häntä esitellä. Harmittaa, koska oikeanlaisilla tyylivalinnoilla nainen olisi ihan älyttömän hyvännäköinen. Nyt hän on vähän sellainen friikihkö.
ap
Siis olette seurustelleet niin pitkään että tyylikin on jo ehtinyt muuttua, eli ilmeisesti useamman vuoden, mutta et ole vielä esitellyt kavereille?
Ei, vasta muutamia kuukausia. Tänä aikana kampaus on muuttunut jonkinlaisesta nutturasta tähän niskatukkaan. Pukeutumistyyli ei ole varsinaisesti muuttunut, mutta on ehkä "vapautunut", tutustumisvaiheessa oli neutraalimpaa, nyt aika riemunkirjavaa. Ja tosiaan yllätyin siitä että hänellä on niin hyvä vartalo, vaatteet päällä sitä ei arvaisi.
Käyttääkö hän ikinä sellaisia vaatteita, joista pidät? Voisit esimerkiksi kehua häntä vuolaasti silloin, kun näin tapahtuu. Tai voisit mainita hänelle, että pidit erityisesti mekosta/paidasta/tms. jota hän joskus käytti ja olisi kiva nähdä se hänen päällään joku pvä.
Jos taas hänen tyylinsä on ollut aina sellainen,että se ei sinua miellytä, niin aika hankala tilanne. Hänen makunsa on mitä on, eikä hän itse välttämättä viihdy siinä tyylissä, jota sinä pidät parempana.
Vierailija kirjoitti:
Älä arvostele vaimosi valintoja, olet yksi niistä.
Noin minäkin sanon vaimolle, kun se nalkuttaa dokaamisestani. Olin kännissä kun tavattiin, joten juomiseni ei ole ollut mikään yllätys. Silti vuodesta toiseen minua yritetään muuttaa raittiimmaksi.
Hei kymppi! Joko olette hankkineet samanlaiset tuulipuvut? Olisitte yhtä tyylikkäitä molemmat.
Kiinnostaa, millainen on takatukkalook?
Pukeutuuko hän kaapuihin, koska on epävarma vartalonsa suhteen? Kehuilla voisit saada hänet luopumaan peittävistä vaatteista.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa, millainen on takatukkalook?
Vähän tämän tapainen, mutta sivuilta lyhyempi.
https://media1.s-nbcnews.com/j/newscms/2016_07/977596/mullet-scarlet-jo…
ap
Ap, kuulostat pikkumaiselta. Etkö ymmärrä, että se nainen TYKKÄÄ sellaisesta tyylistä, siksi hän ylipäätään pukeutuu niin.
Sulla ei ole oikeutta muuttaa häntä mitenkään.
Kuulostaa todella typerältä. Joko dinun täytyy hyväksyä se naisen tyyli tai jättää tapailut sikseen. Toisen tyylin arvostelu se vasta typerää onkin ja joskus jopa menee sairauden puolelle.
Eipä itselle ainakaan tulisi edes mieleen alkaa pukeutumaan, meikkaamaan tms jonkun toisen toivomalla tavalla.
Itse pukeudun peittävämmin yksinkertaisesti siksi että EN halua paljastaa. Vaikka vartaloni on hoikka enkä ole siitä ollenkaan epävarma.
On kyse arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa todella typerältä. Joko dinun täytyy hyväksyä se naisen tyyli tai jättää tapailut sikseen. Toisen tyylin arvostelu se vasta typerää onkin ja joskus jopa menee sairauden puolelle.
Eipä itselle ainakaan tulisi edes mieleen alkaa pukeutumaan, meikkaamaan tms jonkun toisen toivomalla tavalla.
Oho, oletkohan sinkku? Minä kyllä useinkin ilahdutan miestäni pukeutumalla ja meikkaamalla siten, mistä tiedän hänen tykkäävän. Omaan makuuni tuo look on vähän turhan lutkahtava, mutta palkinto viitseliäisyydestä odottaa sitten makkarin puolella.
Vierailija kirjoitti:
Ap, kuulostat pikkumaiselta. Etkö ymmärrä, että se nainen TYKKÄÄ sellaisesta tyylistä, siksi hän ylipäätään pukeutuu niin.
Joskus näin tv-ohjelman jossa kaksi brittinaista etsi Ruotsissa taviksia stailattavaksi. He ruotivat erittäin suorasukaisesti asiakkaidensa tyylin huonoja puolia, ja selittivät havainnollisesti, miksi jotkut vaatteet toimivat paremmin kuin toiset. Ja nämä Ruotsin-mammat selittivät sitten kameralle tohkeissaan, että ovat aina tunteneet olevansa hukassa tyylinsä kanssa ja saivat nyt arvokkaita neuvoja pukeutumisen suhteen, ja aikovat jatkossa noudattaa saamiaan ohjeita.
Eikö ole mahdollista, että ap:n puolisokin on tällainen? Miksi vieraalta tulevat stailausneuvot ovat ok, mutta omalta kumppanilta tulevat ovat tabu?
Kasarilook on back! Et vaan itse tiedä mikä on trendikästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus näin tv-ohjelman jossa kaksi brittinaista etsi Ruotsissa taviksia stailattavaksi. He ruotivat erittäin suorasukaisesti asiakkaidensa tyylin huonoja puolia, ja selittivät havainnollisesti, miksi jotkut vaatteet toimivat paremmin kuin toiset. Ja nämä Ruotsin-mammat selittivät sitten kameralle tohkeissaan, että ovat aina tunteneet olevansa hukassa tyylinsä kanssa ja saivat nyt arvokkaita neuvoja pukeutumisen suhteen, ja aikovat jatkossa noudattaa saamiaan ohjeita.
Eikö ole mahdollista, että ap:n puolisokin on tällainen? Miksi vieraalta tulevat stailausneuvot ovat ok, mutta omalta kumppanilta tulevat ovat tabu?
Koska kahden kuukauden seurustelun jälkeen kuuluisi olla vielä siinä ihastumisvaiheessa missä toisen pienet epäkohdat on vain söpöjä ja ihastuttavia, eikä siinä vaiheessa missä analysoidaan kaulan pituutta suhteessa hiusmalliin. AP ei ole vain tarpeeksi kiinnostunut naisesta ja etsii tekosyitä eroon.
Hän on parhaimmillaan näyttäessään itseltään.