Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen huono maku häiritsee

Vierailija
09.04.2020 |

Olen jonkun aikaa tapaillut mukavaa naista, joka on oikein sympaattinen ja kauniskin. On vaan alkanut ärsyttää kun hän pukeutuu ja meikkaa itselleen epäsopivalla tavalla. Kampauskin on sellainen takatukka-look, vähän 80-luvun tyyliin, mikä ei todellakaan imartele hänen kasvonpiirteitään. Tämä on kuitenkin sellainen asia, ettei vissiin parane pahemmin kommentoida? Vai mitä mieltä naiset olette?
M28

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään ole mielipidettä?

ap

Vierailija
2/75 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos sinä oletkin se, jolla on huono maku?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hänet valitsit

Vierailija
4/75 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen täytyy hyväksyä sellaisena kuin on. Sen sijaan naisilla on täysi oikeus leikkiä muutosleikkejään miesten suhteen. Se on vain miesten omaksi parhaaksi.

Vierailija
5/75 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankalahan toisen tyyliä on mennä muuttamaan tai siitä kommentoimaan. Itselleni tyyli on tärkeä ja viehätyn miehistä jotka pukeutuvat klassisen siististi, en ottaisi hupparijannua ja alkaisi pukemaan kauluspaitaan. Ei sellainen vain toimi. 

Vierailija
6/75 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse hänet valitsit

Niin, mutta silloin hänellä oli neutraalimpi kampaus. Ja ehkä vaatetuskin huomaamattomampi.

ap

Vierailija
7/75 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankalahan toisen tyyliä on mennä muuttamaan tai siitä kommentoimaan. Itselleni tyyli on tärkeä ja viehätyn miehistä jotka pukeutuvat klassisen siististi, en ottaisi hupparijannua ja alkaisi pukemaan kauluspaitaan. Ei sellainen vain toimi. 

Niin, yleensä ihmiset jotka kuvittelet itsestään hieman liikoja kuvittelevat voivansa muuttaa muita.

Vierailija
8/75 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä mennään kirjoitti:

Nainen täytyy hyväksyä sellaisena kuin on. Sen sijaan naisilla on täysi oikeus leikkiä muutosleikkejään miesten suhteen. Se on vain miesten omaksi parhaaksi.

Onneksi tällaista ei ainakaan vielä ole ollut ilmassa. Siinä voisikin olla tiukka paikka, miten reagoida, jos minullekin alettaisiin tarjota niitä kaapuja tai mulletia tms.

Vierailija
9/75 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, yleensä ihmiset jotka kuvittelevat itsestään hieman liikoja kuvittelevat voivansa muuttaa muita.

Kuvittelevat*

Vierailija
10/75 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tapasimme mieheni kanssa, minä pukeuduin kuulemma kuin lappalainen tonttutyttö ja mieheni taas omaan makuuni kuin homoseksuaali. Noh, nykyään ollaan molemmat menty parempaan suuntaan ja mies pukeutuu kuin lappalainen metsuri ja minä kuin muodikkaasti. Vie jonkun aikaa :D

Vierailija
11/75 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä minun täytyy tuntea myötätuntoa aloittajan kanssa. Seurustelin parikymppisenä ikäiseni tytön kanssa, joka oli tyhmä kuin saapas. Siedin kuitenkin häntä, koska hän oli suurin piirtein nymfomaani. Katkaisin lopulta suhteen, kun kävi ilmi, että tyttis oli jakanut siinä ohessa myös muillekin pesää.

Vierailija
12/75 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näillä mennään kirjoitti:

Onneksi tällaista ei ainakaan vielä ole ollut ilmassa. Siinä voisikin olla tiukka paikka, miten reagoida, jos minullekin alettaisiin tarjota niitä kaapuja tai mulletia tms.

Tämä siis ap.

Vierailija
13/75 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse hänet valitsit

Niin, mutta silloin hänellä oli neutraalimpi kampaus. Ja ehkä vaatetuskin huomaamattomampi.

ap

No jopas on tapailu jatkunut pitkään, jos tyylikin on muuttunut jo sen aikana.

Joo, typerä aloitus naiselta. Miehet eivät kirjoita noin naismaisesti.

Vierailija
14/75 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä minun täytyy tuntea myötätuntoa aloittajan kanssa. Seurustelin parikymppisenä ikäiseni tytön kanssa, joka oli tyhmä kuin saapas. Siedin kuitenkin häntä, koska hän oli suurin piirtein nymfomaani. Katkaisin lopulta suhteen, kun kävi ilmi, että tyttis oli jakanut siinä ohessa myös muillekin pesää.

😂 Olit itse suhteessa oikeista syistä? Sinun käytös oli oikeutettua?

Sitä saa mitä tilaa.

Ap, kannattaa varmaan erota. Naisen tyyli ei ole ongelma vaan sinun epäkunnioitus.

Vierailija
15/75 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä arvostele vaimosi valintoja, olet yksi niistä.

Vierailija
16/75 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂 Olit itse suhteessa oikeista syistä? Sinun käytös oli oikeutettua?

Sitä saa mitä tilaa.

Ap, kannattaa varmaan erota. Naisen tyyli ei ole ongelma vaan sinun epäkunnioitus.

Jotenkin tuntuisi vähäpätöiseltä erotä tän takia, kaksistaan meillä on kuitenkin tosi hauskaa. Kavereille en ole vielä kehdannut häntä esitellä. Harmittaa, koska oikeanlaisilla tyylivalinnoilla nainen olisi ihan älyttömän hyvännäköinen. Nyt hän on vähän sellainen friikihkö.

ap

Vierailija
17/75 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista ei pidä muuttaa. Jos et tykkää niin ota ero.

Vierailija
18/75 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En arvostelekaan. Mietin vain, olisiko mitään keinoa vihjaista hänelle, että minä osaisin neuvoa häntä tuomaan esiin parhaat puolensa.

Vierailija
19/75 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En arvostelekaan. Mietin vain, olisiko mitään keinoa vihjaista hänelle, että minä osaisin neuvoa häntä tuomaan esiin parhaat puolensa.

Ja tosiaan emme ole naimisissa, tai asu yhdessä. Joten kovin vakava juttu ei vielä ole, mutta tuntuisi tyhmältä lopettaa se tämän vuoksi.

ap

Vierailija
20/75 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos välinne ovat hyvät, voitte varmaan jutella noista asioista. Kunhan säilyy kunnioitus. Ettet anna esimerkiksi ymmärtää, että hän ei kelpaa noin.

Hänelläkin on varmaan mielipide sinun vaatemaustasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä