Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toimit, kun puhut puhelua ja joku toinen soittaa? Ekstrovertit vs introvertit?

Vierailija
09.04.2020 |

Tällainen kysymys on herännyt tässä viime aikoina. Sisällä pysymisen vuoksi olen puhunut normaalia enemmän puhelimessa (normaali = ei juuri koskaan). Olen nyt useasti tullut dumpatuksi kesken puhelun, koska joku toinen soittaa (ja aiemmassa sosiaalisesti vapaammassa elämässä joku toinen kaveri tullut kadulla vastaan tms). Kyse siis sattumanvaraisista keskeytyksista, ei sovituista menoista.

Itse en kehtaisi lopettaa jo meneillään olevaa puhelua sanomalla, sori Matti soittaa, ja melkeinpä luuri korvaan. Koen että ensimmäisenä alkanut keskustelu hoidetaan loppuun ja Matin aika on myöhemmin. Olen myös vahvasti introvertti ja nämä "dumppaajat" ovat vahvasti ekstroverttejä. Uusi puhelu ei koske mitään tärkeää vaan samanlaista juoruilua kuin minunkin kanssani. Siinäpä sitten odottelen tunnin tai kaksi että joskohan se soittaa takaisin.

Asia ei ole vakava, mutta tällainen leikkimielinen kysely nyt tuli mieleen. Vastauksia odotellessa... :)

Miten toimit, kun puhut puhelua ja joku toinen soittaa? Ekstrovertit vs introvertit?

Vaihtoehdot

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee mitään. En edes tiedä että joku toinen yrittää soittaa. En pidä koputustoimintoa päällä koskaan, koska se häiritsee keskustelua jota juuri käyn. Idea siitä että jonkun pitäisi kyynärpäätaktiikalla yhtäkkiä päästä puheisiin kanssani on täysin absurdi. En ole puhelimen orja.

Vierailija
22/23 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan lopeta puhelua kesken toisen puhelun takia. Kaikelle on aikansa.

Olen kohtelias ihminen ja introvertti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään soitin puhelun kaverille, jonka kanssa en soittele päivittäin tai edes viikoittain. Puhuttiin muutama lause ja yht äkkiä kaveri sanoi , että hänelle tulee puhelu. En tiedä miksi kutsutaan sillä hetkellä ollutta keskustelua muuksi kuin "puheluksi". Tuli juuri tuo puhelun arvottaminen mieleen. Aion tehdä hänelle seuraavan soiton yhteydessä saman, josko tajuaisi mikä fiilis siitä jää.

Sikäli mikäli hän soittaa, jos olin ei toivottu soittaja ja siksi päätti kyseisellä keinolla puhelun, niin ei tartte soitellaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi