Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekevätkö kiinteistövälittäjät tahallaan kielioppivirheitä ilmoituksiinsa?

Vierailija
09.04.2020 |

Katselen tässä kesämökkejä Etuovesta.

En ikinä pysty luottamaan kiinteistövälittäjään, joka ei osaa alkeellisimpiakaan pilkkusääntöjä, eikä tietenkään kykene muodostamaan yhdyssanoja.

Osaavatko ne edes laskea? No, valokuvia ne eivät ainakaan osaa ottaa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, luulevatko nuo kiinteistövälittäjät, että ilmoitukset olisivat jotenkin "helpommin lähestyttäviä"? 

Eivät ne voi noin tyhmiä voi olla.

Ap

Vierailija
2/22 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaah..

Jos nyt ajattelet, että Toni Nieminenkin oli/on kiinteistönvälittäjä, niin veikkaatko että hän tekee tahallaan kielioppivirheet iloituksiinsa..?

*Huutonaurua*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinteistövälittäjät nyt ovat aika yksinkertaista väkeä. Poliisit ovat samanlaisia. Olin muutama vuosi sitten  kuulustelussa, ja minua kuulustellut vanhempi konstaapeli pyysi minua korjaamaan kielioppivirheet kuulustelupöytäkirjasta. Pilkutus ja lauserakenne näyttivät tuottavan hieman ongelmia ko. kuulustelijalle.

Vierailija
4/22 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ap:n kanssa sataprosenttisesti samoilla linjoilla. Minäkään en pysty luottamaan kiinteistövälittäjään, joka kirjoittaa "kaikki kuolut lähietäisyydellä".

Tuntuu, ettei heillä ole mitään koulutusta. Eikä otetta siihen, mitä ilmoitukseen kannattaa kirjoittaa.

Vierailija
5/22 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
6/22 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinteistövälittäjäthän ovat yleensä peruskoulun kesken jättäneitä elämäntapaluusereita ja huijareita. En ymmärrä, miksi kukaan ikinä käyttäisi heidän palveluitaan.

Vierailija
7/22 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ap:n kanssa sataprosenttisesti samoilla linjoilla. Minäkään en pysty luottamaan kiinteistövälittäjään, joka kirjoittaa "kaikki kuolut lähietäisyydellä".

Tuntuu, ettei heillä ole mitään koulutusta. Eikä otetta siihen, mitä ilmoitukseen kannattaa kirjoittaa.

Eihän heillä olekaan mitään koulutusta.

Vierailija
8/22 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tjaah..

Jos nyt ajattelet, että Toni Nieminenkin oli/on kiinteistönvälittäjä, niin veikkaatko että hän tekee tahallaan kielioppivirheet iloituksiinsa..?

*Huutonaurua*

Joku taisi sanoa, ettei hän ole tehnyt edes sitä kiinteistövälittäjän tutkintoa.

Vierailija
9/22 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä ostaisi taloa firmalta, joka mainostaa suuresti itseään rakentamisen "edelläkäviänä". Siis oikeasti, kissan kokoisin kirjaimin lukee todellakin edelläkäviä! Yhdyssanan kuitenkin osannut kirjoittaa..

Vierailija
10/22 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikko kirjallinen ilmaisu on yleensä myyntitykkien heikkous. Toisaalta jos ihminen on tarkka ja huolellinen, hän on yleensä huono myyjä. Ongelma ratkeaisi, jos myyjät eivät kirjoittaisi kuvauksia itse.

Vierailija
11/22 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinteistönvälittäjäksi pääsee kun omaa pulssin ja ajokortin. Asuntokuplassa toimistojen ja välittäjien määrä on lisääntynyt huimasti, joten täysin aivottomia ja kyvyttömiä piisaa alalla vaikka millä mitalla, kuplan puhkeaminen lakaisee niitä nyt isolla luudalla pois kun asuntojen hinnat romahtavat.

Asuntojen myynti-ilmoitukset ovat suorastaan raivostuttavaa luettavaa. Ihmiset maksavat jopa viisinumeroisia summia palvelusta, ja saavat vastineeksi asuntojen myynti-ilmoituksen joka vaikuttaa autistisen alakoululaisen väsäämältä. Yhdyssanavirheitä, asiavirheitä, olennaisten tietojen puuttumista, typeriä ylisanoja ja kirsikkana kakun päällä kännykällä otetut kuvat joissa näkyy seinillä olevia tauluja ja kylpyhuoneen naulakossa roikkuvia pyyhkeitä.

Kiinteistönvälitysala on kipeästi totaaliuudistuksen tarpeessa. Ei vuonna 2020 ole enää mitään järkeä maksaa nykyisiä hintoja moisesta palvelusta, joka ei hyvin tehtynäkään ole kuin korkeintaan satasien arvoinen, ei tuhansien.

Vierailija
12/22 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä vuosikymmeniä sitten pääsi apukoulusta töihin suoraan Tielaitokselle ( Entinen TVH ) tai VR:lle, sinne upposi näitä autisteja pilvin pimein. Jotkut alkoi autokauppiaiksi jonnekkin hiekkakentän laitaan. 

Nykyään, jos et osaa oikein lukea, kirjottaa tai laskea, niin voit aina alkaa kiinteistönvälittäjäksi.

Riittää että on lennokkaat jutut ja hyvä tarina, ei siitä totuudesta niin väliä.

Ai niin, ja näillä kiinteistöautisteilla on parinaan toinen koulupudokas kuntokartoitusfirmassa.

Vierailija
13/22 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noihan kopsaa noi myyntitekstinsä toisista ilmoituksista virheineen tai kirjoittamalla itse väärin. Niin samanlaisia ovat nuo tekstit keskenään, ettei voi olla sattumaa.

Vierailija
14/22 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 yläpeukkua eikä yhtään alapeukkua avaukseen... Apua. Ei siinä ole mitään erikoista, että toiset ihmiset kirjoittavat parempaa yleiskieltä kuin toiset. Yleiskielen kirjoittaminen on taito sekin.

Vierailija
15/22 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme siinä on, että pitää nimitellä ihmisiä autisteiksi? Ihan samalla tavalla kuin homoksi tai vammaiseksi nimittely on loukkaavaa näitä ihmisryhmiä kohtaan, kyllä itsellä niskakarvat nousee pystyyn autistiksi nimittelystä. Se ei ole haukkumasana, vaan neurobiologinen kehityshäiriö.

Vierailija
16/22 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinteistönvälittäjäksi pääsee kun omaa pulssin ja ajokortin. Asuntokuplassa toimistojen ja välittäjien määrä on lisääntynyt huimasti, joten täysin aivottomia ja kyvyttömiä piisaa alalla vaikka millä mitalla, kuplan puhkeaminen lakaisee niitä nyt isolla luudalla pois kun asuntojen hinnat romahtavat.

Asuntojen myynti-ilmoitukset ovat suorastaan raivostuttavaa luettavaa. Ihmiset maksavat jopa viisinumeroisia summia palvelusta, ja saavat vastineeksi asuntojen myynti-ilmoituksen joka vaikuttaa autistisen alakoululaisen väsäämältä. Yhdyssanavirheitä, asiavirheitä, olennaisten tietojen puuttumista, typeriä ylisanoja ja kirsikkana kakun päällä kännykällä otetut kuvat joissa näkyy seinillä olevia tauluja ja kylpyhuoneen naulakossa roikkuvia pyyhkeitä.

Kiinteistönvälitysala on kipeästi totaaliuudistuksen tarpeessa. Ei vuonna 2020 ole enää mitään järkeä maksaa nykyisiä hintoja moisesta palvelusta, joka ei hyvin tehtynäkään ole kuin korkeintaan satasien arvoinen, ei tuhansien.

Tämä. Eihän sillä palvelulla internetin aikana ole juuri mitään arvoa. Kiva, että joku käy näyttämässä kämppää, niin ei tarvitse myyjän itse vaivautua, mutta siinä se. Ja niillä näytöilläkin kannattaisi oikeastaan kuitenkin olla mukana, koska välittäjät eivät tajua rakentamisesta eivätkä laista yhtään mitään, ja pahimmassa tapauksessa myyjä joutuu vastuuseen lööperistä, jota he puhuvat.

Vierailija
17/22 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinteistövälittäjät nyt ovat aika yksinkertaista väkeä. Poliisit ovat samanlaisia. Olin muutama vuosi sitten  kuulustelussa, ja minua kuulustellut vanhempi konstaapeli pyysi minua korjaamaan kielioppivirheet kuulustelupöytäkirjasta. Pilkutus ja lauserakenne näyttivät tuottavan hieman ongelmia ko. kuulustelijalle.

Siis tällä otannalla yleistät koskemaan kaikkia poliiseja? Onhan niitä polisitaustaisia kirjailijoitakin vaikka kuinka. Eli voi myös sanoa, että kaikki poliisit ovat kirjailijoita.

Vierailija
18/22 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan täällä palstalla yksikään ihmisryhmä jota ei haukuttaisi?

Presidenttista vammaisiin..... aivan uskomatonta!

Vierailija
19/22 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme siinä on, että pitää nimitellä ihmisiä autisteiksi? Ihan samalla tavalla kuin homoksi tai vammaiseksi nimittely on loukkaavaa näitä ihmisryhmiä kohtaan, kyllä itsellä niskakarvat nousee pystyyn autistiksi nimittelystä. Se ei ole haukkumasana, vaan neurobiologinen kehityshäiriö.

Käyppähän joskus kiinteistöesittelyssä ja kuuntele niitä juttuja ja selityksiä, niin tajuat miksi.

Varsinkin jos ymmärrät rakennuksista/rakentamisesta tai taloyhtiön toiminnasta jotain. 

Otetaan vain yksi esimerkki mikä nousee pintaan heti. Eräällä asuinalueella oli 3 kerrostalon muodostama taloyhtiö, asuntoja taisi olla jotain vajaa sata.

Yhtäkkiä niitä asuntoja pamahti myyntiin useita ja kun vanhoja saatiin myytyä, tuli uusia tilalle. Kysyin välittäjältä että mistä syystä näitä asuntoja tulee jatkuvalla syötöllä myyntiin, onko tiedossa jokin iso rahareikä, vaikkapa kattoremontti ?

No ei ollut, varmaan neljä eri välittäjää kiisti asian.

No arvaa oliko. Lisäksi pitäis pihat laittaa uusiks.

Onneksi en iskenyt käsiäni paskaan kun nämä autistisen tietämättömät tollot eivät joko viitsineet ottaa selvää tai sitten paljastaa asian oikeaa laitaa.

Vierailija
20/22 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinteistövälittäjäthän ovat yleensä peruskoulun kesken jättäneitä elämäntapaluusereita ja huijareita. En ymmärrä, miksi kukaan ikinä käyttäisi heidän palveluitaan.

Jos ei viitsi itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi