Miksi me hamstrattiin sitä vessapaperia ja säilykkeitä?
Kaupat on olleet koko ajan normaalisti auki. Miksi meidän piti ostaa hyllyt tyhjäksi?
Kommentit (78)
Onneksi en voi ilmoittautua teihin. Huvituksella olen silti ilmiötä seurannut.
Jos olisit sairas, joutuisit olemaan kotona helposti kaksi tai kolme viikkoa. Siksi.
En tiedä miksi kukaan on hamstrannut mitään, mutta vessapaperin ravintoarvot ja maku tuskin on kovin kummoiset. Ennemmin hamstraisi vaikka makarylliä.
Niin sitä me ollaan tässä kysytty, että miksi?
No te pelkäsitte että hallitus hitsaa ovet kiinni
Siksi koska lampaat vaan tekee niin.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit sairas, joutuisit olemaan kotona helposti kaksi tai kolme viikkoa. Siksi.
Ja siihen tarvitaan 68 rullaa vessapaperia?
Et ole vielä sairastunut.
Kun sairastut, tiedät miksi.
Toivottavasti et kuitenkaan sairastu.
Siksi, ettei kaupassa tarvitse käydä niin usein.
P.s. En hamstrannut vessapaperia.
En tiedä. Kauppa-asioita on päivittäin. Tosin vessapaperia ei tartte ostaa.
Aivan loistavia vastauksia. Hyvä palstailijat, teillä on sana hallussa!
Täältä löytyy kyllä mahtavia sananiekkoja.
Minä en hamstrannut mitään. Ostin ruokaa vain kolmeksi päiväksi ja kävin kaupassa, kun ruoka loppui.
Vierailija kirjoitti:
Et ole vielä sairastunut.
Kun sairastut, tiedät miksi.
Toivottavasti et kuitenkaan sairastu.
Mutta minäpä sairastuin ja sairastin ja paranin, enkä tarvinnut yhtään tavallista enempää vesapaperia.
No, saavat ainakin mussuttaa makaronia ja tomaattimurskaa nyt sydämensä kyllyydestä, ja pyyhkiä perceitään.
Sitä minäkin ihmettelen. Kaupasta joutuu kuitenkin hakemaan tuoreita vihanneksia muutaman päivän välein. Vai vetääkö porukka vain makaronia, tomaattimurskaa ja tonnikalaa?
Itse käyn kaupassa kerran viikossa. Vessapaperia mulla on aina se 48 rullan paketti ja nenäliinoja joitakin pakettia sairastumisen varalta. Voi sitä sairastua muuhunkin kuin koronaan. On kokemusta siitä, että yksin ollessa sairastuin viikoksi ja kuume huiteli 39 asteessa muutama vuosi sitten. En hamstraa, vaan pidän jonkinlaista kotivaraa jatkuvasti.
Ei kukana täysijärkinen mitään hamstrannut. En tunne ketään joka olisi tehnyt niin.
Siksi että nyt ei tarvitse käydä kaupassa niin usein, ja voi keskittyä kivempiin asioihin.