Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miespuolinen työkaveri tarjosi kyytiä

Vierailija
09.04.2020 |

Kyselin pari päivää sitten aiheesta, mutta jostain syystä ketju poistettiin ennen kuin sain yhtäkään järkevää vastausta. Työkaverimies tarjosi kyytiä ja otinkin tarjouksen vastaan muutaman kerran.
Sittemmin vuorot eivät enää osuneet yksiin ja mieskin on ollut kummallinen.

Parisuhdestatukseni on hyvin yleisesti tiedossa, mutta ilmeisesti hänellä oli tarve tarkistaa sitä, kun kyseli autossa monta henkilöä perheeseeni kuuluu ja samalla korosti olevansa sinkku. Olen itse varattu.

Sittemmin mies on ollut todella kummallinen ja hiljainen - suoraan sanottuna hän ei ole puhunut juuri mitään.
Hän ei muutenkaan puhu minulle juuri mitään, jos muita on paikalla. Ainoastaan joskus jos olemme kaksin.

Jostain syytä olen hämmentynyt ja asia vaivaa minua, tunnelma on erikoinen. Mitä luulette miehen ajattelevan?
Ei varmaan kannata enää tarttua kyytitarjouksiin :/ Jos niitä edes enää tulee..

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No MITÄ SITTEN?

Kai ihmisillä yleensä on jokin syy olla töykeitä? Mikä omasi on?

ap

Sinun tyhmyys, kun yrität kaivamalla etsiä vastausta jota ei ole. Mies ei ole kiinnostunut panemaan sinua.

Tarjosi vain autokyydin.

Olen varattu, en ole hänestä yhtään kiinnostunut.

Olen kiinnostunut työilmapiiristä.

ap

Et aloituksessa maininnut työilmapiiristä mitään. Kysy siltä mieheltä mistä kenkä puristaa, ei palstalla sitä voida tietää. 

Vierailija
22/41 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykomurhaaja ehkä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta ei kannata tehdä liian monimutkaista. Voi olla että mies vain tosiaan tarjosi kyydin, ystävällisenä eleenä ja ajatuksena myös saada sinusta hiukan parempi käsitys. Siis ihan työkaverinakin, ei välttämättä tai pelkästään romanttisessa tai seksimielessä.

Hän sitten sai tietää mitä halusi, ja nyt sitten ei kaipaa enempää. Ei tietoa, ei kaipaa lisää liikkeitä mihinkään suuntaan.

Jos on ujo kaveri, jolla työrooli yleensä auttaa selviämään naisten kanssa, niin siitä roolista ulos astuminen tuntui ehkä hiukan uskaliaalta ja tukalalta. Mikä siis ei hirveästi liity sinuun erityisesti.

Neutraali ystävällisyys toiminee jatkossa oikein hyvin.

Täällä on sinua analysoitu parin lauseen perusteella oikein perinpohjaisesti, varmaan ruokavaliota myöten. Hieno piirre, että noin paljon ihmistuntemusta ja empatiaa löytyy vielä nykyään.

Ironiaa, jos ja kun jollekulle ei auennut.

Vierailija
24/41 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan että tiedätte työilmapiiristä vielä vähemmän?

Henkilön aivoituksia voitte kuvauksen perusteella arvailla.

EI vaan ihmisten töykeydellä ei ole mitään rajaa.

Eikö teilläkään ole mitään kontrollia omasta käytöksestänne. 🙄 Lapsellista.

ap

Vierailija
25/41 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiasta ei kannata tehdä liian monimutkaista. Voi olla että mies vain tosiaan tarjosi kyydin, ystävällisenä eleenä ja ajatuksena myös saada sinusta hiukan parempi käsitys. Siis ihan työkaverinakin, ei välttämättä tai pelkästään romanttisessa tai seksimielessä.

Hän sitten sai tietää mitä halusi, ja nyt sitten ei kaipaa enempää. Ei tietoa, ei kaipaa lisää liikkeitä mihinkään suuntaan.

Jos on ujo kaveri, jolla työrooli yleensä auttaa selviämään naisten kanssa, niin siitä roolista ulos astuminen tuntui ehkä hiukan uskaliaalta ja tukalalta. Mikä siis ei hirveästi liity sinuun erityisesti.

Neutraali ystävällisyys toiminee jatkossa oikein hyvin.

Täällä on sinua analysoitu parin lauseen perusteella oikein perinpohjaisesti, varmaan ruokavaliota myöten. Hieno piirre, että noin paljon ihmistuntemusta ja empatiaa löytyy vielä nykyään.

Ironiaa, jos ja kun jollekulle ei auennut.

Kiitos!

Oletan että oma näkemykseni on usein hyvin kapea, ihmisillä yleensä on, omat oletuksensa ja näkökulmia on monia. Siksi kyselin.

Tämä on hyvin mahdollinen vaihtoehto.

ap

Vierailija
26/41 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa, ap, näkemyksesi on hyvin kapea. Ja ei lainkaan totuuspohjaa/kiinnostava. Osta oma auto.

Vierailija
27/41 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeassa, ap, näkemyksesi on hyvin kapea. Ja ei lainkaan totuuspohjaa/kiinnostava. Osta oma auto.

Mistä tulee tarpeesi haukkua minua?

Ihmisillä on tapana olettaa asioita, se tyyppivika. En pidä siitä ja minä mielummin kysyn/keskustelen kun oletan. Mutta nyt en voinut kysyä ko henkilöltä, joten kysyin täältä.

Pärjään hyvin ilmankin autoa, en ole pyytänyt kyytiä, sitä tarjottiin minulle.

ap

Vierailija
28/41 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
29/41 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sekaisin, ei tässä muuta ongelmaa. 

Vierailija
30/41 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni olet miehelle velkaa muutamat "kyydit" ykköseen ja kakkoseen.

Vierailija
31/41 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet sekaisin, ei tässä muuta ongelmaa. 

Sinä olet se sekopäätrolli.

Luotko useinkin täysin tuntemattomille ihmisille persoonallisuuksia ja kilahdat heille tyhjästä.

ap

Vierailija
32/41 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pil lusi on maailman TÄRKEIN asia.

Varjele ja pihtaa sitä henkesi kautta läpi elämäsi.

Ja vielä haudassakin.

Vierailija
33/41 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pil lusi on maailman TÄRKEIN asia.

Varjele ja pihtaa sitä henkesi kautta läpi elämäsi.

Ja vielä haudassakin.

Oletpa vihainen.

Olen parisuhteessa, jos et vielä ymmärtänyt.

Ja kyllä vain, se on asia josta minä määrään, et sinä.

Vierailija
34/41 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista kyytiä hän tarjosi? Ykköseen vai kakkoseen vai vai?

Vierailija
35/41 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tarjonnut itse kyytiä ja saanut myös ja se on pelkästään ystävällinen ele suurimmalta osalta. Varmaan tarjoaja on mukava tyyppi. Ei kannata pelätä, että mies haluaisi enempää ja pettyy jos ei saakaan. Eikä todennäköisesti ole sen enempää kiinnostunut sinusta romanttisessa mielessä. Ole vaan neutraalin ystävällinen.

Vierailija
36/41 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tarjonnut itse kyytiä ja saanut myös ja se on pelkästään ystävällinen ele suurimmalta osalta. Varmaan tarjoaja on mukava tyyppi. Ei kannata pelätä, että mies haluaisi enempää ja pettyy jos ei saakaan. Eikä todennäköisesti ole sen enempää kiinnostunut sinusta romanttisessa mielessä. Ole vaan neutraalin ystävällinen.

Hän on hyvin tietoinen että minulla ei ole autoa.

Siitä ei tarvitse piikitellä, kuten sinä näytät tekevän.

Olin jo ostanut hänelle pienen pääsiäisyllätyksen kiitokseksi, mutta hän oli niin outo ja hiljainen että en uskaltanut antaa sitä.

Eiköhän tämä aihe ollut tässä. 1 asiallinen vastaus, kiitos.

ap

Vierailija
37/41 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se susta ole kiinnostunut. Tarjosi vain autokyydin.

Turha haaveilla.

Minulla onkin aina ollut tunne että hän ei edes oikein pidä minusta.

Ja silti olet olet kulkenut hänen kyydissään useita kertoja? Minkähän takia?

Vierailija
38/41 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se susta ole kiinnostunut. Tarjosi vain autokyydin.

Turha haaveilla.

Minulla onkin aina ollut tunne että hän ei edes oikein pidä minusta.

Ja silti olet olet kulkenut hänen kyydissään useita kertoja? Minkähän takia?

Oletan tietenkin olleeni väärässä, ihmiset voivat olla hiljaisia monestakin syystä.

Olen itsekin hieman ujo.

ap

Vierailija
39/41 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sekavaa settiä, taitaa olla sama tyyppi joka haukkui työkavereitaan kun eivät "hyväksyneet seuraan".

Vierailija
40/41 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on sekavaa settiä, taitaa olla sama tyyppi joka haukkui työkavereitaan kun eivät "hyväksyneet seuraan".

Sekavaa settiä tosiaan ihmisiltä jotka vain olettaa olettaa ja olettaa, itse sitä ollenkaan tajuamatta.

Luulisi että tekee elämän hankalaksi.

En ole koskaan haukkunut täällä ketään. Sellainen ei ole minulla tapana, seuransa voi itse valita ihan ilmankin huonoa käytöstä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan