Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko saaneet miehiänne kiinni treffisivustoilta etsimässä seuraa salassa teiltä?

Vierailija
09.04.2020 |

Minä olen, kolme miehistäni on tällaisesta jäänyt kiinni. En tiedä onko minulla vain huono tuuri, valitsenko vääränlaisia vai onko tällainen ihan yleistä toimintaa miehillä. Miksi mies lähtee etsimään jotain muuta, jos suhde on hyvä?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki tyttöystävät ja vaimot alkaisivat tutkia ja kytätä miestensä nettikäyttäytymistä, niin veikkaampa, että yllätyksiä tulis...

Vierailija
22/27 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko kyse olla siitä, että kiinnostut narsistisista miehistä? Oletko itse kovin empaattinen, herkkä, ehkä läheisriippuvainen?

No siitähän se kyse varmaan on...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvin saa etsiä, jos sivustoja 4-5 yleisesti käytössä ja siihen sovelluksia 3-4 kaupan päälle.

Itse sinkkuna kiertelen sivustoja ja jonkin verran tulee salaseuraa hakevia eteen, jonkin verran avoimessa suhteessa tai luvan kanssa olevia ja jonkin verran polyja. Kuinka paljon sitten sinkuiksinaamioituneita henkilöitä, niin sitähän mahdoton sanoa.  Sivujen ja sovellusten päälle tietysti yöelämässä pyörivät pettäjät.

Vierailija
24/27 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan toivoisin että tämä viimeisin mies löytäisi nyt jonkun hoidon itselleen sieltä nettitreffeiltä niin voisi nähdä tekeekö seksi jonkun randomin kanssa onnelliseksi.

Ap

Vierailija
25/27 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun aikoinaan sinkkuna noilla sivustoilla olin niin kyllä siellä niitä tuttuja perheen isejä oli. Voi myötähäpeä!

Vierailija
26/27 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyttis kirjoitti:

Jos kaikki tyttöystävät ja vaimot alkaisivat tutkia ja kytätä miestensä nettikäyttäytymistä, niin veikkaampa, että yllätyksiä tulis...

Voisi tulla poikaystäville ja miehillekin, jos saman kyttäämisen tekisivät.

Vierailija
27/27 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Ei kuulemma saa tarpeeksi kehuja niin hakee huomiota. Ja epäilee mulla olevan joku toinen.

Mä hoidan tiskit, siivoukset, laskut, urheilen, tuon ruuan pöytään ja kokkaan 350 päivänä vuodessa ruuan nokan eteen samalla kun mies lojuu kotona puhelin kourassa ja lihoo ja valittaa.

Miksi suostut tuohon kaikkeen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä