Oletteko saaneet miehiänne kiinni treffisivustoilta etsimässä seuraa salassa teiltä?
Minä olen, kolme miehistäni on tällaisesta jäänyt kiinni. En tiedä onko minulla vain huono tuuri, valitsenko vääränlaisia vai onko tällainen ihan yleistä toimintaa miehillä. Miksi mies lähtee etsimään jotain muuta, jos suhde on hyvä?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
En ole saanut. EI myöskään ole kavereille käynyt, joten ei se nyt hirveän yleistä voi olla.
Miksihän minulle näin käy? Jotenkin kuvittelin että tämä viimeisin suhde olisi ollut molemminpuolin tyydyttävä. Mikä minussa on vikana? Mitä teen väärin?
Ap
Osoitanko liikaa tykkäämistäni toiselle? Pitäisikö esittää jotenkin vaikeammin tavoiteltavaa ja kylmempää? En vain osaa, koska tunnen toista kohtaan niin lämpimiä ja syviä tunteita. Itse en kaipaisi muita, olen tyytyväinen yhden kanssa, joka merkitsee minulle jotain. Minusta hyvä ja kestävä suhde vaatii juuri tuollaista, eihän kylmää esittämällä voi mitään oikeaa suhdetta ollakaan.
Olen umpikujassa.
Yksin oleminen ei ole vaihtoehto. En ole koskaan tykännyt olla sinkku. Mielestäni ei ole olemassa mitään parempaa kuin molempia tyydyttävä parisuhde.
Ap
Kyllä se on todella yleistä. Itsekin olen muutamalla sivulla, profiilikuvana netistä haettu riittävän samaa muistuttava kuva. Toimii kyllä, seuraa löytyy tarpeeseeen ;)
Olen. Ei kuulemma saa tarpeeksi kehuja niin hakee huomiota. Ja epäilee mulla olevan joku toinen.
Mä hoidan tiskit, siivoukset, laskut, urheilen, tuon ruuan pöytään ja kokkaan 350 päivänä vuodessa ruuan nokan eteen samalla kun mies lojuu kotona puhelin kourassa ja lihoo ja valittaa.
Miten sä olet siellä treffisivustoilla sattunut seikkailemaan, kun miehet on tulleet vastaan...?
Vierailija kirjoitti:
Olen. Ei kuulemma saa tarpeeksi kehuja niin hakee huomiota. Ja epäilee mulla olevan joku toinen.
Mä hoidan tiskit, siivoukset, laskut, urheilen, tuon ruuan pöytään ja kokkaan 350 päivänä vuodessa ruuan nokan eteen samalla kun mies lojuu kotona puhelin kourassa ja lihoo ja valittaa.
Meillä taas taitaa olla niin, että miehelle on noussut hattuun se, kuinka ihastunut häneen olen. Hänellä ei kuulemma ole ollut montaa minua ennen ja ilmeisesti ihastukseni häneen on antanut hänelle itsevarmuutta ja halua testata viehätysvoimaansa myös muihin naisiin. Että näinkin voi käydä... Teki mitä vaan, niin mikään ei ole hyvä.
Ap
Olet vaan valinnut miehiä joilla huono itsetunto ja vielä huonompi moraali. Kannattaa oikeasti ottaa mies joka jalat maassa mutta omanarvontuntoinen. Sellainen ei koe tarpeelliseksi häntäheikkeillä joka käänteessä koska oma ego ei kaipaa buustausta muilta naisilta. Tuollainen käytös on tosiaankin yleistä, olen naisena itse usein ollut varattujen miesten lirkuttelun kohteena. (Kukapa ei.) ja aina niille miehille on ollut yhteistä huono itsetunto ja itsekkyys. Tietynlaisia reppanoita, vaikka saattaisivat ulkoisesti ihan hyvännäköisiä ollakin.
Eli vika ei ole sinussa vaan miesmaussasi. Muista seuraavassa suhteessa pitää vahvat rajat. Jos et pidä siitä miten mies kohtelee sinua, sano se suoraan ja pidä kiinni asettamistasi rajoista.
Olen tullut siihen lopputulokseen että niin moni ihminen ei vaan ole tyytyväinen mihinkään. Jos olet toista kohtaan superihana, toisella nousee hattuun ja haluaa testailla viehätysvoimaansa muihin. Jos taas kohtelet huonosti, niin sitten lähdetään etsimään parempaa kohtelua muualta. Jos se toinen yhtäkkiä tuleekin jätetyksi niin siinä sinkkuna käyttäydytään niin esimerkillisesti, jutellaan yhden kanssa ja ollaan olevinaan niin yhden naisen miestä. Kun se nainen on sitten jo varma nakki niin voidaan taas perseillä, koska huomataan ettei se onni ja autuus tulekaan yhden naisen avulla.
Masentavaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Osoitanko liikaa tykkäämistäni toiselle? Pitäisikö esittää jotenkin vaikeammin tavoiteltavaa ja kylmempää? En vain osaa, koska tunnen toista kohtaan niin lämpimiä ja syviä tunteita. Itse en kaipaisi muita, olen tyytyväinen yhden kanssa, joka merkitsee minulle jotain. Minusta hyvä ja kestävä suhde vaatii juuri tuollaista, eihän kylmää esittämällä voi mitään oikeaa suhdetta ollakaan.
Olen umpikujassa.
Yksin oleminen ei ole vaihtoehto. En ole koskaan tykännyt olla sinkku. Mielestäni ei ole olemassa mitään parempaa kuin molempia tyydyttävä parisuhde.Ap
Eikohan toi viimeisin kerro olennaisen. Itse olen ikisinkku, mutta mulla on yksi tollanen kaveri jolle yksinoleminen ei ole vaihtoehto. Ollaan 30v paikkeilla ja viimeisen 10 vuoden aikana hanella on ollut ainakin viisi (en tarkalleen kylla muista) n. 1-2 vuoden suhdetta melkein peraperaan. Kun pitaa vaan olla joku. Ovatko ne olleet hyvia suhteita? Eivat, mutta kaveri kertakaikkiaan ei osaa olla yksin.
Mika siina yksinolossa pelottaa? Sinkkuna on valilla yksinaista joo, mutta on mahdollisuus tavata miehia, ja etsiskella sita oikeaa. Samalla voi opetella tuntemaan itsensa, arvostamaan itseaan ja tehda omia mieleisia juttuja tekematta kompromisseja toisen takia. Nukkua parisangyssa keskella raajat levallaan ilman etta joku kuorsaa korvaan. Seikkailla yksin ja ystavien kanssa, mita se kellekin sitten tarkoittaa. Ei kannata roikkua surkeassa suhteessa vaan suhteen takia. Elama on tosi lyhyt.
Olen tullut siihen tulokseen, että ainakaan miehiin, joihin tutustuu treffipalstoilla, ei kannata luottaa. Niin se vain tuntuu olevan. Kokemukseni ovat samanlaisia kuin sinulla ap, ja myös haluni sitoutuneeseen parisuhteeseen onm samanlainen. En kyllä osaa sellaista enää toivoa, vaan olen päättänyt keskittyä elämässäni ihan muihin asioihin.
Monta kertaa on niin että kun se mies varmistuu sinusta ja tunteistasi, alkaa taas metsästys kiinnostaa. Sinä olet jo saalistettu ja varma. Näin se valitettavasti menee.
Siksi ei saisi hukuttaa kumppania tunteisiinsa niin ihanaa kuin se ehkä olisikin. Joskus on niin että miestä täytyy pitää pienessä epävarmuudessa tunteistaan ja kiinnostuksestaan. Ainakin täytyy antaa ymmärtää että muutkin miehet ovat sinusta kiinnostuneita ja että miehen täytyy nähdä vähän vaivaa saadakseen pitää sinut... Usko siis itseesi.
Miehet ovat yksinkertaisia otuksia.
Vierailija kirjoitti:
Miten sä olet siellä treffisivustoilla sattunut seikkailemaan, kun miehet on tulleet vastaan...?
Kahdessa tapauksessa intuitio ja yhdessä miehen puhelimeen ilmestynyt todiste.
Ap
Jos kerran yksinolo ei ole vaihtoehto, olet aika heikoilla. Otat ensimmäisen kiinnostuneen miehen, tutkimatta yhtään millainen hän on ihmisenä. Lisäksi epätoivosi kertoo, että sinua saa kohdella ihan miten huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen tullut siihen tulokseen, että ainakaan miehiin, joihin tutustuu treffipalstoilla, ei kannata luottaa. Niin se vain tuntuu olevan. Kokemukseni ovat samanlaisia kuin sinulla ap, ja myös haluni sitoutuneeseen parisuhteeseen onm samanlainen. En kyllä osaa sellaista enää toivoa, vaan olen päättänyt keskittyä elämässäni ihan muihin asioihin.
Minulla tuli nettideittaillessa vastaan miehiä, joista näki heti että näillä on muitakin kierroksessa ja miehiä joista näki, että he keskittyvät yhteen ihmiseen kerralla.
Mä en vaan mielestäni ole ansainnut tällaista. En ole koskaan ollut kiinnostunut varatuista vaikka tilaisuuksia (valitettavasti) olisi ollut. Miksi siis saan tällaista rapaa niskaan. En voi käsittää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen umpikujassa.
Yksin oleminen ei ole vaihtoehto. En ole koskaan tykännyt olla sinkku. Mielestäni ei ole olemassa mitään parempaa kuin molempia tyydyttävä parisuhde.Ap
Mitä ilmeisimmin teillä ei ole molempia tyydyttävää parisuhdetta. Oletko kysynyt mieheltäsi, miksi?
Vierailija kirjoitti:
Jos kerran yksinolo ei ole vaihtoehto, olet aika heikoilla. Otat ensimmäisen kiinnostuneen miehen, tutkimatta yhtään millainen hän on ihmisenä. Lisäksi epätoivosi kertoo, että sinua saa kohdella ihan miten huvittaa.
Myönnän että aiemmin olen ollutkin epätoivoinen. Nykyään en, ja tämän viimeisimmän kanssa synkkaa niin hyvin muuten, että kyllä se harmittaa, kun paljastui jälleen kerran toisesta tällainen puoli.
En siis halua olla yksin vaan sellaisen kanssa jonka kanssa oikeasti synkkaa. En minä missään tapauksessa kenen tahansa kanssa halua olla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myönnän että aiemmin olen ollutkin epätoivoinen. Nykyään en, ja tämän viimeisimmän kanssa synkkaa niin hyvin muuten, että kyllä se harmittaa, kun paljastui jälleen kerran toisesta tällainen puoli.
En siis halua olla yksin vaan sellaisen kanssa jonka kanssa oikeasti synkkaa. En minä missään tapauksessa kenen tahansa kanssa halua olla.
Ap
Asuitteko yhdessä? Miten kauan seurustelitte ennen yhteen muuttoa?
Voisiko kyse olla siitä, että kiinnostut narsistisista miehistä? Oletko itse kovin empaattinen, herkkä, ehkä läheisriippuvainen?
En ole saanut. EI myöskään ole kavereille käynyt, joten ei se nyt hirveän yleistä voi olla.