Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saan vain sellaisia naisia joista en ole oikeasti kiinnostunut

Vierailija
08.04.2020 |

En siis onnistu saamaan minkäänlaiseen romanttiseeen kanssakäymiseen niitä naisia joista todellisuusessa olisin kiinnostunut.

Joudun aina tyytymään ns. Siihen mitä saan. Tästä syystä naissuhteeni koostuvat lyhyistä seksisuhteista ja yhden illan jutuista. Monesti nämä naiset haluaisivat enemmän, mutta en kykene pakottamaan itseäni ihastumaan.

Olen ollut tässä samassa tilanteessa jo vuosiakausia, ja tietystä kulmasta katsottuna koko elämäni.

Olen monta kertaa väkisinkin yrittänyt yrittnyt suhdetta tällaisen epäkiinnostavan naisen kanssa...yrittänyt pakottaa itseni ihastumaan.
Yhtä monta kertaa myös olen tässä epäonnistunut.

En tiedä ulospääsyä tästä tilanteesta...haluaisin löytää rakkauden.
Onko täällä muita joilla samanlaisia kokemuksia?

M34

Kommentit (99)

Vierailija
1/99 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset joista olet kiinnostunut eivät ole kiinnostuneita sinusta, yksinkertaista.

Vierailija
2/99 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena miesten kanssa, kyllä. Olen nyt 42 ja etsin edelleen sitä oikeaa. Minä en etsi ulkonäköä vaan ominaisuuksien yhdistelmää henkilöstä. Kriteerinä on se, että tämän henkilön seurassa on mukavampaa kuin yksin.

Kannattaa olla yksin ennemmin kuin valita huonoista vähiten huono.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/99 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tällä hetkellä samassa tilanteessa kuin sinä, ap. Masentaa ja vituttaa.

M31

Vierailija
4/99 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittele että sulla on jo sellainen nainen jonka haluaisit.

Vierailija
5/99 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on varmaankin siitä, että et uskalla tehdä aloitetta sinua oikeasti kiinnostavien naisten suhteen, koska pelkäät... jotain? Selvitä mitä se on. Nykyisellään saat sen, mitä haaviin sattuu ajautumaan.

Se että sinulla on kuitenkin ollut naissuhteita, osoittaa että olet ainakin päällisin puolin ihan kelvollinen mies. Ota siis vastuu rakkauselämästäsi: älä ajelehdi, vaan hommaa itsellesi nainen joka on riittävän kiinnostava!

On myös mahdollista, että alitajuisesti kiinnostut vain sellaisista naisista joista tiedät että et voi saada heitä.

Vierailija
6/99 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma, et ole yksin asian kanssa. Tämä vain kertoo siitä, että sopivan kumppanin löytämiseen tarvitaan myös onnenkantamoista. Kaikki eivät sitä sielunkumppania löydä, mutta asian voi hyväksyä, kun ei etsi itselleen sitä oikeaa pakonomaisesti. Se tulee vastaan, jos on tullakseen. Toki pitää olla aktiivinen, mutta rennosti ja pakottomatta.

Vierailija
7/99 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50-vuotias enkä ole löytänyt sielunkumppania. Kaksi pitkää parisuhdetta elämässä, mutta eivät olleet kuitenkaan niitä sielunkumppaneita, siksi varmaan erotkin.

Vierailija
8/99 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellisuuden salaisuus on olemalla kiitollinen siitä, mitä sinulla jo on. Vaikka sinulla olisi tavismiehenä hottismuija, ei se toisi sinulle onnea, vaan erilaisia ongelmia.

Vierailija
9/99 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi uskot sen naisen tuovan sinulle sisäisen rauhan?

Itsestäsi on ensin löydyttävä asiat joita varten viitsii aamulla ylösnousta, ei ole olemassakaan ihmistä joka tekee elämän sulle. Tai mulle.

Mieti mitä arvostat elämässäsi. Ei se pelkkää sattumaa ole vaikka niin olet voinut kuvitella.

Vierailija
10/99 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nyt vaan on valitettavasti sinun tasosi. Suosittelen sen hyväksymään ja MGTOW.

Vierailija
11/99 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 50-vuotias enkä ole löytänyt sielunkumppania. Kaksi pitkää parisuhdetta elämässä, mutta eivät olleet kuitenkaan niitä sielunkumppaneita, siksi varmaan erotkin.

Tuossa iässä suosittelen terapiaa jos asia yhä painaa.

Vierailija
12/99 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nouse yhteiskunnan portailla ylemmäs, niin saat parempia naisia.

Vierailija
13/99 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. En koskisi pitkällä tikullakaan mieheen, joka on hyväksikäyttänyt epäkiinnostavia naisia seksisuhteissa.

Vierailija
14/99 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä erityistä niissä naisissa on, jotka olisit halunnut, mutta et saanut?

Vierailija
15/99 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisiin naisiin olet sitten ihastunut? 

Millaisia he ovat ulkonäköltään ja olemukseltaan, koulutukseltaan ja ammatiltaan?

Vierailija
16/99 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen se Unelmien Nainen sitten on?

Vierailija
17/99 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia he ovat ulkonäköltään ja olemukseltaan, koulutukseltaan ja ammatiltaan?

Jännä muuten miten naisissa on täysin yhdentekevää jokin ammatti ja koulutus, koska jotain näpertelyä se kuitenkin on tai hoivaamista tms. epäkiinnostavaa. Kunhan on edes perusnätti, normaalipainoinen eikä ole skitso, niin se riittää. Harvemmin naiset on luonteeltaan mielenkiintoisia tai hauskojakaan.

Vierailija
18/99 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa aloitus hieman vaivaannuttavalta itkuvirreltä ja sitähän se myös onkin. Mies nyyhkii, kun taso ei riitä kuin huonoihin ja jämiin naisiin ja ne parhaimmat eivät edes vilkaise häneen.

Mites tuosta sitten noustaisiin? Ei mitenkään varmaan, sillä parhaimmilla naisilla on kriteerinsä miehille ja ap menee sen alle aika roimasti. Jos ap tietenkin keksisi jonkun huiman sankaruuden, jolla pääsisi edes hetkellisesti kohottamaan arvoaan, niin se saattaisi toimia, mutta toisaalta taas sieltä se sisäinen vässykkä löytyy taas hetken kuluttua ja sankaruuden viitta haipuu pois. Voihan sitä silti yrittää, eli etsi itsestäsi ap sisäinen sankarisi, auta vaikka vanhuksia ja heikkokuntoisia, laitata siitä paikallislehteen juttua ja liidä!!

Vierailija
19/99 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä muuten miten naisissa on täysin yhdentekevää jokin ammatti ja koulutus, koska jotain näpertelyä se kuitenkin on tai hoivaamista tms. epäkiinnostavaa. Kunhan on edes perusnätti, normaalipainoinen eikä ole skitso, niin se riittää. Harvemmin naiset on luonteeltaan mielenkiintoisia tai hauskojakaan.

No tässä tuli kyllä jo esille hyvin selkeästi se syy miksi ei saa sellaisia naisia joita haluaisia: kukaan ei halua seurustella kusipään kanssa.

Vierailija
20/99 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaapa aloitus hieman vaivaannuttavalta itkuvirreltä ja sitähän se myös onkin. Mies nyyhkii, kun taso ei riitä kuin huonoihin ja jämiin naisiin ja ne parhaimmat eivät edes vilkaise häneen.

Mites tuosta sitten noustaisiin? Ei mitenkään varmaan, sillä parhaimmilla naisilla on kriteerinsä miehille ja ap menee sen alle aika roimasti. Jos ap tietenkin keksisi jonkun huiman sankaruuden, jolla pääsisi edes hetkellisesti kohottamaan arvoaan, niin se saattaisi toimia, mutta toisaalta taas sieltä se sisäinen vässykkä löytyy taas hetken kuluttua ja sankaruuden viitta haipuu pois. Voihan sitä silti yrittää, eli etsi itsestäsi ap sisäinen sankarisi, auta vaikka vanhuksia ja heikkokuntoisia, laitata siitä paikallislehteen juttua ja liidä!!

Itse asiassa aloitus ei kerro lainkaan millaisia ne aloittajan saamat naiset sitten lopulta ovat. He voivat jonkun muun mielestä olla oikeinkin hyviä ja kiinnostavia mutta eivät vain syystä tai toisesta täytä aloittajan kriteerejä (jotka luultavimmin ovat voimakkaasti ulkonäköpainotteisia).