Millainen on aito ihminen?
Kommentit (40)
Kaamea apina. Ihmisyys pelkistettynä on täyttä paskaa. Ja vain sellaisena ihminen on ”aito”. Usko minua - et halua tavata.
Ei muuta persoonaansa jokaisen ihmisen kohdalla vaan on kaikille samanlainen
Sellainen, joka uskoo itse asiaansa. Mielipiteet ja arvot muuttuvat joka tapauksessa elämän aikana, oleellista on seisoa niiden takana jämptisti kunnes muuttaa mielensä, ja sitten seisoa jämptisti sen uuden mielipiteen takana.
Aito ihminen on sellainen, jollainen todella on. Ei vedä rooleja, ei näyttele, ei yritä olla parempi kuin mitä on.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, joka uskoo itse asiaansa. Mielipiteet ja arvot muuttuvat joka tapauksessa elämän aikana, oleellista on seisoa niiden takana jämptisti kunnes muuttaa mielensä, ja sitten seisoa jämptisti sen uuden mielipiteen takana.
Uskomatonta paskaa 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta paskaa 😁
Häh?
Ylläolevahan on oikeassa.
Eri
Ei kiusaa muita.
On samalla tasolla kaikkien kanssa.
Yleensä sellainen lämminhenkinen kaikkien kaveri.
Ei ole pinnallinen.
Vierailija kirjoitti:
Aito ihminen on sellainen, jollainen todella on. Ei vedä rooleja, ei näyttele, ei yritä olla parempi kuin mitä on.
Tämä. Ja mainittakoon, että aito ihminen ei myöskään aina ole se paras kaveri. Esimerkiksi työssäni on tyyppi, jonka kanssa ollaan ihan eri aaltopituudella, mutta hän on rohkeasti oma itsensä aina ja sitä arvostan hänessä,vaikka ei juttuun tullakaan yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs sanotte?
Aika töykeä kun sanoo aina suoraan.
Ja olet vit*n tyhmä kun et tätä itse tajunnut,
Raivoaa ja möykkää ajoittain, kun ottaa aivoon. Naamasta näkee millainen päivä kulloinkin kyseessä. Kun on niin aito eikä feikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei muuta persoonaansa jokaisen ihmisen kohdalla vaan on kaikille samanlainen
Ei kukaan ole kaikille samanlainen. Vai käyttäydytkö sinä samanlailla ystäväsi, mummosi ja työnantajasi kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Raivoaa ja möykkää ajoittain, kun ottaa aivoon. Naamasta näkee millainen päivä kulloinkin kyseessä. Kun on niin aito eikä feikkaa.
Mjaa...tämä voi myös olla itsekeskeisen ilmanpilaajan merkistö.
Itsehän toki möykkään vain aiheesta 😁
Epäkohdista on toki hyvä mainita sen sijaan että patoaisi turhautumisensa. Jotenkin se kuitenkin purkautuu.
Asiat voi kuitenkin ilmaista monin tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiusaa muita.
On samalla tasolla kaikkien kanssa.
Yleensä sellainen lämminhenkinen kaikkien kaveri.
Ei ole pinnallinen.
Ei nämä ole aidon ihmisen määritelmiä. Kusipääkin voi olla aito.
Ihminen joka ei elä muihin vertailusta. Liika statuksen tavoittelu tekee epärehelliseksi, mutta niin myös jatkuva sellaisia asioita vastaan kapinoiminen. Aidolla ihmisellä on omanlainen elämä jota ei ole tarve tyrkyttää muille, mutta ei myöskään peittele mitään.
Aitouteen sisältyy myös hyvä itsetuntemus. Kuinka olla aito itsensä jos ei tunne itseään?
Miten voi olla aidosti samalla tasolla ihmisen kanssa, jolla on esimerkiksi itseä huomattavasti parempi tai huonompi taitotaso jossain? Kuulostaa nimenomaan epäaidolta esittää, että ollaan samalla tasolla, jos ei selvästi olla.
Ei muuta persoona muiden tahdon mukaan vaan pysyy aidosti oma itsenään kaikkien seurassa eikä myöskään koe minkäänlaista painetta tai tarvetta muokata ja muuttaa omaa orginaalia ulkonäköön esim käymällä salilla, meikkaamalla värjäämällä hiuksia, hankkimalla peruukin jne.
Up