Posti jakoi tänään tärkeän tiedotteen jokaisen suomalaisen kotiin
Joko saitte omaan? Tuo Postin tiedote sisältää yksityiskohtaiset ohjeet käsienpesuun, desinfiointiin ja suojamaskin käyttöön.
Kommentit (63)
Onko Tokmannilla ämpäreitä jaossa?
Mietin vaan, kun osalla on ovessa lappu ettei mainoksia eikä ilmaisjakelua. Mulla oli tukevasti mainoslehden välissä. Osa tosiaan heittää mainospostin suoraan lehtikeräykseen.
Repiikö jakaja sen tiedotuksen muun sälän välistä niille kieltotalouksille?
Sain tänään. Heitin avamattomana roskiin.
Tänään tuli ja noi samat asiat mitä jauhetaan jatkuvasti joka mediassa. No, kaikille ei kyllä vieläkään ole esim. turvaväli mennyt jakeluun, töissä jouduin muutamalle naaman eteen tunkijalle taas huomauttaan ja sitten oltiin niin hämmästyneitä että..
koronan jälkeen kun asioita aletaan selvittämään? hallituksen ministerit. stm. thl. ovat syytettyinä. syytteenä kansan tuhonta. jokaiselle 10v harkitusta taposta (murha)
Ei ole näkynyt tiedotetta eikä kiinnostakaan. Ei huvita lukea enää edes uutisia kun kaikki on vaan koronaa. Joo joo, tiedetään jo ja osataan toimia sen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Mietin vaan, kun osalla on ovessa lappu ettei mainoksia eikä ilmaisjakelua. Mulla oli tukevasti mainoslehden välissä. Osa tosiaan heittää mainospostin suoraan lehtikeräykseen.
Kaverille jaettiin lauantaina, vaikka on se mainoskieltolappu. Mulle ei oo tullut ja on se mainoskieltolappu. Oisko jakajilla hajontaa ymmärryksessä siitä mikä on mainos ja mikä on virallinen tiedote?
Vierailija kirjoitti:
Tuli tänään, en ole avannut. Olisipa tullut käsidesiä ja kasvosuojia, niin olisi jotain hyötyäkin.
Näinpä! Meille tuli eikä siinä tosiaan ollut mitään uutta.
Vierailija kirjoitti:
En oo saanu ja ennen pääsiäistä piti olla kaikille jaettuna. Enpä usko
Tässä on vielä melkein 27 tuntia aikaa niillä jakaa se. Mutta onhan tää vähän erikoista miten saman kaupunginkin sisällä on noin rankkaa hajontaa jakelukäytännöissä.
Mikähän on se virallinen osoite johon voi valittaa jakelufirmasta sit huomisen jälkeen?
Tuli jo viime viikolla. Tänään avasin mielenkiinnosta, en lukenut, mutta ihmettelin omituista paperin laatua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli tänään, en ole avannut. Olisipa tullut käsidesiä ja kasvosuojia, niin olisi jotain hyötyäkin.
Näinpä! Meille tuli eikä siinä tosiaan ollut mitään uutta.
On tai ei, niin jos on yhtiölle maksettu jakelusta, sitä olettais että se hoidetaan säntillisesti. Aivan varmasti nostan metelin jos ei lehdykkää tule.
Vierailija kirjoitti:
Minä en edes niputtanut niitä mainosten väliin vaan otin erikseen mainokset ja kirjeet. Jos ei ollut kieltolappua tungin molemmat luukusta, jos taas oli niin laitoin pelkän kirjeen. Niiden mukana tuli selvät ohjeet että jaetaan kaikkiin, myös niihin joissa on mainos- tai ilmaisjakelukielto.
Kuka tuon uskaltaa avata? Siihenhän voi olla tarttunut koronaa, suoraan paperin keräykseen kertakäyttöhanskat kädessä henkeä pidätellen ja heti käsien pesulle.
Turhaa rahanmenoa valtiolta taas.
Tuli ja samaa höpinää, peskää kädet älkääkä kyläilkö isovanhempien luona. Olisi nyt edes hengityssuojan pistäneet mukaan!
Vierailija kirjoitti:
Tuli ja samaa höpinää, peskää kädet älkääkä kyläilkö isovanhempien luona. Olisi nyt edes hengityssuojan pistäneet mukaan!
Eiköhän nuo ois pistäneet jos niitä olis saatu jostain. Tyhjästä on paha nyhjästä.
Juu, verottajalta tuli tänään ilmoitus että aikovat antaa minulle elokuussa palautuksia 1500€
Joo, tännekin tuli tänään, mutta täällähän on julistettu, että sellainen on tullut jo päiviä sitten.
En oo saanu ja ennen pääsiäistä piti olla kaikille jaettuna. Enpä usko