Ajatusleikki, jos enää ei saisi matkustaa ulkomaille, mikä jäi viimeiseksi ulkomaanmatkaksesi?
Jos siis kuvitellaan, että tulisi lopullinen matkustuskielto niin mikä oli viimeinen ulkomaanmatkasi ja entäpä viimeinen lentosi?
Kommentit (131)
Palasin Prahasta puolen vuoden vaihdosta juuri ennen koronan leviämistä.
Kypros lokakuussa.
Maaliskuun Köpis jäi pois, samoin Tallinna toukokuussa. Kolmatta reissua ei ehditty varaamaan. Syksylle on kyllä Italian reissu olemassa.
Lensin marraskuussa Brysselistä ja viimeisin matkani oli Ruotsiin juuri ennen karanteenimääräyksiä ja rajojen sulkemista.
Ulkomailla viimeksi Kirkkoniemessä 2018. Viimeinen lento onkin vaikeampi. Siitä on ainakin 12 vuotta, tai enemmän.
Extempore FUGE työkavereiden kanssa loppusyksystä :---D
Tämäkin vielä.
Lomamatka Wieniin kesällä, lento sieltä kotimaahan.
Lomamatka Skotlantiin viime vuonna toukokuussa ja viimeinen lento Edinburghista Helsinkiin.
Mutta... Lapinreissuilla ja erämaissa vaeltaessa voi helposti löytää itsensä Norjan puolelta ja vaikka Ruotsistakin, joten ainakin tällainen pohjoisten rajojen ylitys jalkapatikassa tulee toteutumaan ehkä jatkossakin. Tällainen olisi suunnitelmissa pääsiäiselle 2021.
Saksa, helmikuun alussa. Viimeisin lento Hannover-Kööpenhamina-Helsinki.
Vierailija kirjoitti:
Italia, Bologna
Minulla myös :).
Milloin kävit? Minä olin elokuussa 2019.
Skotlanti viime syksynä ja lennot Helsingin ja Edinburghin välillä. Oli ihana maa ja kiva matka eli olisi hyvä lopetus.
Vierailija kirjoitti:
Mauritius 😍
Sama tänä talvena ❤️
Malediivit vuosi sitten puoli❤️
Brasilia. Tulin 4 vk sitten kotiin Sao Paulosta.
Bulgaria juuri ennen kuin tämä show alkoi.
Käytiin Päivä Tukholmassa -risteilyllä tammikuussa. Edellinen lento oli elokuussa Pariisista Helsinkiin kun oltiin käyty Normandian rannikolla. Se oli huikea reissu :)
New York, oisko ollut 2017 syyslomalla..
Lento Turkista Suomeen 2013. Sen jälkeen ainoa matka on ollut Ruotsin-risteily 2018. En aio lähteä enää ikinä minnekään.
Asun Puolassa, viimeinen lento olisi Turku-Krakova. Jos tuota Suomea ei lasketa niin viimeinen matka olisi Kreikan saaristo, Paros ja Milos.
Vanhempien kanssa tehty reissu Tallinnaan kesällä 2004. Viimeinen lentoni olisi työmatka Helsingistä Ouluun keväällä 2018.