Stockmann ei lähetä Hullun päivän ostoksia
Ei ole mitään kuulunut, vaikka ostoksista on vierähtänyt vaikka kuinka paljon aikaa. Ei sähköpostiin mitään pahoitteluja, että on vähän viiviettä tms. Ei mitään.
Kommentit (23)
Mä sain mun 3 pakettia jo. Tulivat eri päivinä.
Postissa on nyt älytön ryysis, pakettien määrä vastaa joulua, uutisissa kerrottiin.
Förlåt, förlåt, tulossa on! Odotamme tavaroita ensin saapuvaksi Kiinasta.
Vierailija kirjoitti:
Mä sain mun 3 pakettia jo. Tulivat eri päivinä.
Postissa on nyt älytön ryysis, pakettien määrä vastaa joulua, uutisissa kerrottiin.
Tämä luo vähän toivoa..onko sillä sitten väliä, että missä Suomea asuu vai mikä mättää?
Ai, mulla on kaikki tilaukset (4kpl) jo lähteneet, ensimmäisistä posti jo sopinut toimitusajan.
Lähetysseurannan mukaan kaikki paketit jo matkalla. Eli älä viitsi levittää vääriä huhuja.
Meidän postin noutopiste pursui eilen keltaisia paketteja. Hakekaa omanne pois!
Mulla tuli kaikki tilatut tuotteet kolmessa päivässä.
Eli minä olen sitten vissiin ainut, joka on jäänyt ilman pakettia. Ap
Mä otin suosiolla kotiinkuljetuksen, ei tarvitse hakea ja jonotella. Mutta ruuhkaa oli niissäkin, nyt kun posti ehdotti aikoja.
Stokka on velkasaneerauksessa. Siinä firman velkoja leikataan. Jos stokka on sulle velkaa 10 erilaista tavaraa, niin saat niistä ehkä lopulta noin 3.
Vierailija kirjoitti:
Koska olet surkea valittaja, Stocka on antaut sulle bannit ja siirtänyt jonon hännille. Sitä saa mitä tilaa, paitsi ei Stockalta! :DD
Tilasin tuotteet 30.3. Mitään muuta ei ole kuulunut kuin, yksi sähköposti alkuun, jossa kiitetään tilauksesta. Sen jälkeen on ollut hiljaista.
Vierailija kirjoitti:
Et ole ainut! Minäkään en ole saanut pakettiani. Tilasin Schenkerin kuljetuksen, joten Postin ryysis ei vaikuttane asiaan. Ja kotimaisen tuotteen tilasin, joten tuskin sitä on Kiinan kautta mulle lennätetty. 🤔
Mä tilasin 26.3. Stockalta kans, eikä oo mitään kuulunut tilausvahvistuksen lisäksi. Yhden takin tilasin.
Mun paketti on Schenkerillä kuljetettavana.
Ei ole mullekaan tullut, mutta eipä sen puoleen jo viikkoa aiemmin tilatut 3+1 ostoksetkaan ole tulleet. Taitaa olla ryysistä joka puolella, paitsi siellä tavarataloissa.
Tilasin 25. 3. Ilmoitus tilaus lähetetty 27.3 ja postin hakuilmoitis tuli 30.3. Ja kaikki mitä tilasin oli yhdessä paketissa.
jonotusnumero nr: 10!2876ö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska olet surkea valittaja, Stocka on antaut sulle bannit ja siirtänyt jonon hännille. Sitä saa mitä tilaa, paitsi ei Stockalta! :DD
Valittaja? Enhän minä heille halua valittaa, koska kaikki valittaminen ja yhteydenotto Stockkan suuntaan vain hidastaa tuotteiden toimitusta eteenpäin. Se aika mitä käytetään valitusten vastaanottoon on poissa muusta työajasta. Minä ainakin pyrin ajattelemaan kollektiivista etua ja katson nyt kotona vain kiltisti raeruohon kasvua ja odotan pakettia kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Mä sain eilen
Kiva sulle, mutta miten se tähän liittyy? ;)
Ei ole meillekään pakettia kuulunut.
Mitenkähän tästä tuli aivan Anttilan konkurssi mieleen? Deja vu ilmiö.