Onko Nuuksiossa vielä maa kosteaa? Pääsiäisenä ehkä perheen kanssa telttailemaan pariksi päivää.
Kommentit (32)
Mäkin menen pääsiäisenä Nuuksioon, mutten tiedä vielä jäänkö yöksi. Nuuksio on ihana paikka.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen asunut täällä kesät talvet vuodesta 2018. Tämä paikka on kotini, ja tänne et tule koronakengilläsi Hesan räkäkaduilta.
Oletko herra Liito-Orava?
Mekin tullaan perheen kanssa telttailemaan Nuuksioon pääsiäiseksi. Päätettiin järjestää sellainen hyvän olon halailuhetki ja halailla kaikkia tänä vaikeana aikana. Vähän kyllä on pari päivää yskittänyt ja teinilläkin on kuumetta, mutta ei se menoa haittaa.
Tervemenoa. Juurihan viranomaiset pyysivät välttelemään ulkoilualueita pääsiäisen alla, mutta koska sitä ei kielletty, on se ilmeisesti monen mielestä sallittua.
Kai mäkin sitten menen pääsiäisenä Nuuksioon. Tahdon nähdä omin silmin, kuinka paljon porukkaa siellä on ja minkä verran turvaväleistä sun muista siellä pidetään kiinni.
Toivottavasti kukaan ei jätä Nuuksion pääsiäisreissua väliin siksi kun pelkää, että vesi tulee teltasta läpi ja kastelee nukkujat. Meidän teltta pysyy sisältä kuivana vaikka avomerellä ja sopu sijaa antaa, vaikka ahdasta voi tullakin!
Saiskohan jostain huomenna kyytiä Lohjalta Nuuksioon? Haluan Helsingissä asuvien kavereiden kanssa telttailemaan mutta mulla ei ole autoa.
Nyt on auto pakattu huomisaamua varten. Nuuksio kutsuu!
Juuri siksi sanoinkin, että Nuuksio on varmin valinta jos EI tahdo viettää telttailupääsiäistä omissa oloissaan.